Діагностична робота1 ( 4 клас).
Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення.
Прізвище, ім`я______________________________________________________
І варіант
1.Завдання. Запиши вирази й обчисли їх значення.
*Добуток чисел 137 і 4
*Число 325 збільшити вдвічі
*Сума чисел 321 і добуток чисел 162 і 3
2.Обчисли вирази.
208 х 3 – 576 891 – 208 х 4 407 х 3 – 307 х 2
3. Виконай ділення письмово.
812 : 4 918 : 3 612 : 3
4. Завдання
1 год = хв 1 хв = с 1 доби = год
10 3 3
5. Рівняння
с : 4 = 50 а : 40 = 32 х : 30 = 16
6. Задача
Один молоковоз перевозить 243 л молока, а інший - у двічі більше.
Скільки всього літрів молока перевозять ці два молоковози?
|
Оціни свої |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
досягнення,роз |
фарбуй |
|
||||||||||||||||||||
смайлик |
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Оцінка вчителя |
|
|
Демонструє |
|
|
Досягає результату |
|
|
Потребує значної |
|
|||||||||||
|
помітний п |
рогрес |
|
з допомогою |
|
уваги та допомоги |
|
|||||||||||||||
|
|
вчителя |
|
вчителя |
|
|||||||||||||||||
|
Діагностична робота1 ( 4 клас).
Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення.
Прізвище, ім`я______________________________________________________
ІІ варіант
1.Завдання. Запиши вирази й обчисли їх значення.
*Добуток чисел 148 і 4
*Число 275 збільшити вдвічі
*Сума чисел 432 і добуток чисел 124 і 3
2.Обчисли вирази.
206 х 4 – 473 981 – 207 х 3 403 х 4 – 203 х 5
3. Виконай ділення письмово.
816 : 4 912 : 3 615 : 3
4. Завдання
1 год = хв 1 хв = с 1 доби = год
4 10 4
5. Рівняння
с : 4 = 60 а : 40 = 26 х : 30 = 24
6. Задача
В одній бочці 234 л води, а інший - у тричі більше.
Скільки всього літрів води у двох бочках?
|
Оціни свої |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
досягнення,роз |
фарбуй |
|
||||||||||||||||||||
смайлик |
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Оцінка вчителя |
|
|
Демонструє |
|
|
Досягає результату |
|
|
Потребує значної |
|
|||||||||||
|
помітний п |
рогрес |
|
з допомогою |
|
уваги та допомоги |
|
|||||||||||||||
|
|
вчителя |
|
вчителя |
|
|||||||||||||||||
|