дата _______________
Діагностична робота з читання
з теми «Як не любити свій край»
у 3 класі НУШ за підручником О. Савченко
ПІП учня________________________________________________________
1.З’єднай назву твору з його автором.
Рідний край |
Наталія Олійник
|
Героям |
Микола Вінградовський
|
Гончарики з Опішного |
Наталка Поклад
|
Київ |
Оксана Кротюк
|
Сама собою річка ця тече |
Максим Малолітко |
Український лицар |
Дарина Телкова |
Наші скарби |
Олекса Палійчук
|
Гарно жити у селі |
Тетяна Щербаченко (Стус) |
Воїнові, який захищає Вітчизну |
Варвара Гринько |
2.До якого твору,на твою думку, це фото.
Це фото до твору_________________________________________________________
3. « Вони самі його, як в кузні, ще по гарячому кують». Що мав на увазі автор?
(обведи правильну відповідь)
а) мечі б) щастя в) гроші
4. Який музей називають «Україною в мініатюрі» (Дати відповідь рядками із тексту)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________5.Про кого розповідається в творі Т. Щербаченко «Український лицар»?
(Запиши відповідь)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Обведіть ілюстрацію до твору «Гончарики з Опішного».
7. Який твір з вивченої теми тобі найбільше сподобався і чому?(напиши)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу
№ завдання |
Мені було легко |
Мені було важко |
Я потребував допомоги |
Не виконав |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Оцінювання роботи учителем
№ завдання, індекс |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
Не приступав до виконання |
1. МОВ1,МОВ2 |
|
|
|
|
|
2. МОВ3,МОВ4 |
|
|
|
|
|
3. МОВ3.1 |
|
|
|
|
|
4. МОВ4, МОВ3.1 |
|
|
|
|
|
5. МОВ3.2 |
|
|
|
|
|
6. МОВ2 |
|
|
|
|
|
7. МОВ4 |
|
|
|
|
|