Сценарій інтегрованого уроку в 3 класі на тему " Годівничка для синички "

Про матеріал

Даний матеріал має метою інтеграцію природознавства та літературного читання.

Перегляд файлу

Сценарій класної години : « Годівничка для синички»

Тема: Годівничка – спосіб  привернення уваги до проблеми  зимування            птахів.

Мета: 

 формування предметних  компетентностей :

-  застосувати на практиці отримані знання про птахів;

- розвивати вміння складати спільну казку на задану тему;

- досліджувати  поведінку птахів біля  годівнички;

формування ключових компетентностей:

  • здоров’язбережувальної: сформувати навички дбайливого ставлення до пернатих ;
  • соціальної: навички робити годівничку в групі.

                    Хід уроку

Вступна частина

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань

               Зимова синичка

     До нас у вікно зазирнула Зима,

Сказала: «Даруйте, що снігу нема!»

За нею з’явилась Синичка мала,

Цвірінькнула: «Скоро не буде й тепла!

Пора майструвати нову годівничку

На крихти смачненькі, пшоно і пшеничку!

                                           С.Пантюк.

   (Разом з дітьми читаємо разом два останні рядки)

          Основна частина

3.Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні ми продовжимо бути дослідниками та зробимо і прикрасимо годівнички для птахів.

4. Вивчення нового матеріалу

4.1 Пригадаємо прислів’я.

Який перший день грудня, така й уся зима буде.

Грудень землю грудить і хату студить.

Півні співають – бути негоді.

Ворони на верхівках дерев – бути морозу, на землі – потепліє, шугають знизу вгору – буде хуртовина.

Давайте з вами складемо казочку про пташку - синичку, яка прилетіла до дітей - просити допомоги від злої завірюхи.

                                      Пташка-синичка

Маленька синичка зазирнула у шкільне вікно. Саме йшов урок літературного читання і діти голосно читали . Та невгамовний Петрик примітив пташку, що стукала  клювиком  у зачинене вікно.

-  Друзі, вона кличе на допомогу!

- Як  холодно бідненькій! - не витримала Маринка.

- Ми  допоможемо птахам!Давайте зробимо годівнички.

 Наступного уроку вчителька внесла до класу пластикову тару.

  • Ось матеріал для пташиних домівок. А буде добре прикрасити їх. Ще й зерняток , пшона насипати треба.

 Діти зраділи.  Завжди приємно, коли ти можеш допомогти. Робота закипіла.

                                                                                           Н. Клевцова

Склали казочку – молодці! А хто може її переказати?

Вчитель продовжує.

Взимку важко всім пташкам. Багато пташок гине від голоду, а не холоду. З 10 синичок  виживає одна. Потрібно підгодовувати пташок зерном, насінням соняшника, крихтами хліба.

А хто з вас розкаже вірш А. Качана «Крихта хліба» , який ми вчили  на уроці літературного читання.

З лісосмуг, де свищуть сніговиці, 
Перебрались лагідні синиці 
У садки до нашого села. 
В завірюху, ожеледь, морози 
Стукають синиці у вікно, 
З горобцями ділять на дорозі 
Крихту хліба мерзлу і зерно. 
Пригощав пташок я з годівниці 
І почав нарешті відчувать, 
Що для когось крихта — це дрібниця, 
Де не стало корму і тепла, 
А для пташки — жить чи замерзать. 

Саме тому я пропоную вам виготовити в групах пластикові годівнички та прикрасити їх в новорічному стилі.

Практична робота: виготовлення в групах годівничок з пластикової тари.

1.Знімаємо обгортку з пластикової тари

2.Вирізаємо віконце для пташок

3.Прив’язуємо кріплення

4. Вирізаємо песиків, як символ нового року, прикрашаємо пластик. Кріпимо

Що ж , давайте тепло одягнемося та перевіримо стан погоди на вулиці.

( разом з класом виходимо на шкільне подвір’я . Вчитель звертає увагу на стан природи. )

Діти, яке небо?Чи є сонце або його закрили хмари?Чи літають птахи?А на деревах є птахи? Яка пора року? Місяць? Число?

Давайте закріпимо годівнички та наповнимо їх кормом . Важливо вчасно підгодовувати птахів і вони  обов’язково віддячать вам .

Висновки:  хто про птахів дбає – світ захищає!

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Клевцова Наталія Вікторівна
    Даний урок розвиває творчі здібності дитини.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
22 грудня 2017
Переглядів
451
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку