Сценарій інтегрованого уроку в 3 класі на тему " Годівничка для синички "

Про матеріал

Даний матеріал має метою інтеграцію природознавства та літературного читання.

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Клевцова Наталія Вікторівна
    Даний урок розвиває творчі здібності дитини.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

Сценарій класної години : « Годівничка для синички»

Тема: Годівничка – спосіб  привернення уваги до проблеми  зимування            птахів.

Мета: 

 формування предметних  компетентностей :

-  застосувати на практиці отримані знання про птахів;

- розвивати вміння складати спільну казку на задану тему;

- досліджувати  поведінку птахів біля  годівнички;

формування ключових компетентностей:

  • здоров’язбережувальної: сформувати навички дбайливого ставлення до пернатих ;
  • соціальної: навички робити годівничку в групі.

                    Хід уроку

Вступна частина

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань

               Зимова синичка

     До нас у вікно зазирнула Зима,

Сказала: «Даруйте, що снігу нема!»

За нею з’явилась Синичка мала,

Цвірінькнула: «Скоро не буде й тепла!

Пора майструвати нову годівничку

На крихти смачненькі, пшоно і пшеничку!

                                           С.Пантюк.

   (Разом з дітьми читаємо разом два останні рядки)

          Основна частина

3.Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні ми продовжимо бути дослідниками та зробимо і прикрасимо годівнички для птахів.

4. Вивчення нового матеріалу

4.1 Пригадаємо прислів’я.

Який перший день грудня, така й уся зима буде.

Грудень землю грудить і хату студить.

Півні співають – бути негоді.

Ворони на верхівках дерев – бути морозу, на землі – потепліє, шугають знизу вгору – буде хуртовина.

Давайте з вами складемо казочку про пташку - синичку, яка прилетіла до дітей - просити допомоги від злої завірюхи.

                                      Пташка-синичка

Маленька синичка зазирнула у шкільне вікно. Саме йшов урок літературного читання і діти голосно читали . Та невгамовний Петрик примітив пташку, що стукала  клювиком  у зачинене вікно.

-  Друзі, вона кличе на допомогу!

- Як  холодно бідненькій! - не витримала Маринка.

- Ми  допоможемо птахам!Давайте зробимо годівнички.

 Наступного уроку вчителька внесла до класу пластикову тару.

  • Ось матеріал для пташиних домівок. А буде добре прикрасити їх. Ще й зерняток , пшона насипати треба.

 Діти зраділи.  Завжди приємно, коли ти можеш допомогти. Робота закипіла.

                                                                                           Н. Клевцова

Склали казочку – молодці! А хто може її переказати?

Вчитель продовжує.

Взимку важко всім пташкам. Багато пташок гине від голоду, а не холоду. З 10 синичок  виживає одна. Потрібно підгодовувати пташок зерном, насінням соняшника, крихтами хліба.

А хто з вас розкаже вірш А. Качана «Крихта хліба» , який ми вчили  на уроці літературного читання.

З лісосмуг, де свищуть сніговиці, 
Перебрались лагідні синиці 
У садки до нашого села. 
В завірюху, ожеледь, морози 
Стукають синиці у вікно, 
З горобцями ділять на дорозі 
Крихту хліба мерзлу і зерно. 
Пригощав пташок я з годівниці 
І почав нарешті відчувать, 
Що для когось крихта — це дрібниця, 
Де не стало корму і тепла, 
А для пташки — жить чи замерзать. 

Саме тому я пропоную вам виготовити в групах пластикові годівнички та прикрасити їх в новорічному стилі.

Практична робота: виготовлення в групах годівничок з пластикової тари.

1.Знімаємо обгортку з пластикової тари

2.Вирізаємо віконце для пташок

3.Прив’язуємо кріплення

4. Вирізаємо песиків, як символ нового року, прикрашаємо пластик. Кріпимо

Що ж , давайте тепло одягнемося та перевіримо стан погоди на вулиці.

( разом з класом виходимо на шкільне подвір’я . Вчитель звертає увагу на стан природи. )

Діти, яке небо?Чи є сонце або його закрили хмари?Чи літають птахи?А на деревах є птахи? Яка пора року? Місяць? Число?

Давайте закріпимо годівнички та наповнимо їх кормом . Важливо вчасно підгодовувати птахів і вони  обов’язково віддячать вам .

Висновки:  хто про птахів дбає – світ захищає!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 грудня 2017
Переглядів
113
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)

Отримайте безкоштовний сертифікат про публікацію авторської розробки

Кожна публікація гарантує участь у конкурсі для вчителів

Додати розробку