Текст і завдання до нього для оцінювання читання мовчки. 3 клас

Перегляд файлу

Текст і завдання до нього для оцінювання читання мовчки

Іван Сенченко

ЛЬОНОК (352 слова)

Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках нали­валися червонобокі яблука.

Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випус­тила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.

  •     Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько.

Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнюва­ти. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не трапля­лося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів.

Але, як потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно. Довелося миритися з утратою.

Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колод­ками, що лежали вздовж стіни.

  •     Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!

Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.

«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.

Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!

Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше при­пав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок повернув голо­ву і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і чисті-чисті.

Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:

  •    Та це ж кошеня!

І вона не помилилася. То справді було кошеня. Во­лохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й зда­лося їм водяним щуром.

Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.

 

І варіант

  1. Твір «Льонок» - це:

А   казка

      Б  оповідання

 В  легенда

  1. Якої пори року відбувалась описана подія?

А  навесні   Б   улітку     В  восени

  1. Що трапилося з яблунькою?

А  яблунька засохла без води

Б  вода підмила її корені

      В  водяний щур обгриз корені яблуньки

  1. C:\Users\Администратор\Desktop\media\image1.jpegЯким цвітом раніше цвіла яблунька?

А  білим

Б  рожевим

В  бузковим

  1. Чим вразив тата звірок, який шмигнув

    під колодки?

А кошлатим виглядом

Б мокрим хутром

В несподіваним поглядом

 

  1. З’єднай стрілочками персонажа та слова, які йому   належать.
  •    Ну, не будемо ловити ґав. Катруся
  •    Та це ж кошеня! Тато
  1. Пронумеруй у квадратиках послідовність, у якій  відбувалися події у творі.
  • Щур обгриз корені яблуньки.
  • Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.
  • Росла в саду дуже красива яблунька.
  • Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між  колодками.
  • Що вразило тата і Катрусю, коли звірок подивив­ся на них?
  • Як виявилося, це було кошеня.
  1. Запиши, які почуття переживали тато і Катруся тієї  миті, коли побачили очі звірка. 

________________________________________________

________________________________________________ ________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________ 

________________________________________________

 

 

Самостійна письмова робота

(розуміння тексту, прочитаного мовчки)

 

уч ____     3-А  класу

 Прислуцького НВК

_______________________________

 

  

Іван Сенченко

ЛЬОНОК (352 слова)

Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках нали­валися червонобокі яблука.

Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випус­тила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.

  •     Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько.

Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнюва­ти. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не трапля­лося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів.

Але, як потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно. Довелося миритися з утратою.

Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колод­ками, що лежали вздовж стіни.

  •     Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!

Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.

«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.

Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!

Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше при­пав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок повернув голо­ву і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і чисті-чисті.

Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:

  •    Та це ж кошеня!

І вона не помилилася. То справді було кошеня. Во­лохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й зда­лося їм водяним щуром.

Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.

ІІ варіант

  1. Хто такий Льонок?

А   невідомий звірок

Б   кошеня

В   кіт

  1. Чому кошеня назвали Льонком?

А   воно було біле

Б   воно було пухнасте

В   у нього були голубі, як квіти льо­ну, очі

 

  1. Куди шмигнуло кошеня?

А   у сад

Б  у будинок

В  між колодки вздовж стіни у дворі

  1. C:\Users\Администратор\Desktop\media\image2.jpegЧому кошеня спочатку здалося щуром?

А  воно сиділо біля хворої яблуньки

     Б  кошеня було мокре, кошлате, нагадувало водяного щура

В  кошеня бігало, боялося людей

  1. Яку шкоду заподіяв водяний щур яблуньці?

А  пошкодив кору

Б обгриз корені

В відгриз гілочку

  1. Упиши в подане речення слова з тексту. 

Стояла яблунька якась сумна, _______________ ,

___________________________________________

аж похилилася, _______________________________

_____________________________________________

_____________________________________________ .

  1. Пронумеруй у квадратиках послідовність, у якій відбувалися події у творі.
  • Деревце цвіло, яблуками частувало.
  • Катрусина родина шукає того, хто пошкодив яблуньку.
  • Цієї весни яблунька не цвіла.
  • Кошеня забрали собі й назвали Льонком.
  • Корені яблуньки обгриз щур.
  • Мало не постраждало кошеня.
  • У звірка такі чисті й голубі очі.
  1. Опиши кошеня за змістом твору.

   ____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

 

 

 

Самостійна письмова робота

(розуміння тексту, прочитаного мовчки)

 

уч ____     3-А  класу

 Прислуцького НВК

_______________________________

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Приходько Надія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
24 грудня 2017
Переглядів
1106
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку