Текст і завдання до нього для оцінювання читання мовчки. 3 клас

Перегляд файлу

Текст і завдання до нього для оцінювання читання мовчки

Іван Сенченко

ЛЬОНОК (352 слова)

Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках нали­валися червонобокі яблука.

Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випус­тила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.

  •     Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько.

Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнюва­ти. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не трапля­лося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів.

Але, як потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно. Довелося миритися з утратою.

Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колод­ками, що лежали вздовж стіни.

  •     Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!

Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.

«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.

Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!

Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше при­пав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок повернув голо­ву і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і чисті-чисті.

Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:

  •    Та це ж кошеня!

І вона не помилилася. То справді було кошеня. Во­лохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й зда­лося їм водяним щуром.

Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.

 

І варіант

  1. Твір «Льонок» - це:

А   казка

      Б  оповідання

 В  легенда

  1. Якої пори року відбувалась описана подія?

А  навесні   Б   улітку     В  восени

  1. Що трапилося з яблунькою?

А  яблунька засохла без води

Б  вода підмила її корені

      В  водяний щур обгриз корені яблуньки

  1. C:\Users\Администратор\Desktop\media\image1.jpegЯким цвітом раніше цвіла яблунька?

А  білим

Б  рожевим

В  бузковим

  1. Чим вразив тата звірок, який шмигнув

    під колодки?

А кошлатим виглядом

Б мокрим хутром

В несподіваним поглядом

 

  1. З’єднай стрілочками персонажа та слова, які йому   належать.
  •    Ну, не будемо ловити ґав. Катруся
  •    Та це ж кошеня! Тато
  1. Пронумеруй у квадратиках послідовність, у якій  відбувалися події у творі.
  • Щур обгриз корені яблуньки.
  • Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.
  • Росла в саду дуже красива яблунька.
  • Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між  колодками.
  • Що вразило тата і Катрусю, коли звірок подивив­ся на них?
  • Як виявилося, це було кошеня.
  1. Запиши, які почуття переживали тато і Катруся тієї  миті, коли побачили очі звірка. 

________________________________________________

________________________________________________ ________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________ 

________________________________________________

 

 

Самостійна письмова робота

(розуміння тексту, прочитаного мовчки)

 

уч ____     3-А  класу

 Прислуцького НВК

_______________________________

 

  

Іван Сенченко

ЛЬОНОК (352 слова)

Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках нали­валися червонобокі яблука.

Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випус­тила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.

  •     Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько.

Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнюва­ти. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не трапля­лося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів.

Але, як потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно. Довелося миритися з утратою.

Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колод­ками, що лежали вздовж стіни.

  •     Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!

Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.

«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.

Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!

Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше при­пав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок повернув голо­ву і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і чисті-чисті.

Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:

  •    Та це ж кошеня!

І вона не помилилася. То справді було кошеня. Во­лохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й зда­лося їм водяним щуром.

Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.

ІІ варіант

  1. Хто такий Льонок?

А   невідомий звірок

Б   кошеня

В   кіт

  1. Чому кошеня назвали Льонком?

А   воно було біле

Б   воно було пухнасте

В   у нього були голубі, як квіти льо­ну, очі

 

  1. Куди шмигнуло кошеня?

А   у сад

Б  у будинок

В  між колодки вздовж стіни у дворі

  1. C:\Users\Администратор\Desktop\media\image2.jpegЧому кошеня спочатку здалося щуром?

А  воно сиділо біля хворої яблуньки

     Б  кошеня було мокре, кошлате, нагадувало водяного щура

В  кошеня бігало, боялося людей

  1. Яку шкоду заподіяв водяний щур яблуньці?

А  пошкодив кору

Б обгриз корені

В відгриз гілочку

  1. Упиши в подане речення слова з тексту. 

Стояла яблунька якась сумна, _______________ ,

___________________________________________

аж похилилася, _______________________________

_____________________________________________

_____________________________________________ .

  1. Пронумеруй у квадратиках послідовність, у якій відбувалися події у творі.
  • Деревце цвіло, яблуками частувало.
  • Катрусина родина шукає того, хто пошкодив яблуньку.
  • Цієї весни яблунька не цвіла.
  • Кошеня забрали собі й назвали Льонком.
  • Корені яблуньки обгриз щур.
  • Мало не постраждало кошеня.
  • У звірка такі чисті й голубі очі.
  1. Опиши кошеня за змістом твору.

   ____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

 

 

 

Самостійна письмова робота

(розуміння тексту, прочитаного мовчки)

 

уч ____     3-А  класу

 Прислуцького НВК

_______________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Брезгун Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Приходько Надія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 грудня 2017
Переглядів
14148
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку