Презентація до уроку з літературного читання 3-го класу на тему: "Леонід Глібов «Коник-стрибунець»".

Про матеріал

Презентація до уроку з літературного читання у з класі до теми Леонід Глібов "Коник стрибунець"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок українського читання у 3- А класіТема. Український байкар Леонід Глібов. Байка «Коник-стрибунець»Зубчик Ірини Борисівни , учителя початкових класів. Дмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Любі діти у наш клас Завітали люди щирі,Привітайте в добрий часгостей посмішкою й миром. Ми Вам раді, люди добріі вітаєм щиро васта запрошуєм ласкаво на урок у 3 клас18.12.20172

Номер слайду 3

Девіз уроку Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Номер слайду 4

Шифрограма-колограма. АТЙКЛАНВ БУ «Правда в байці – як світло в кімнаті». БАЙКА

Номер слайду 5

Здається, байка просто бреше,А справді ясну правду чеше. Нікого в світі не мине,Читайте, згадуйте мене. Або моторнії сини та внуки!Читайте байку для науки. Леонід Глібов 18.12.20175

Номер слайду 6

18.12.20176

Номер слайду 7

18.12.20177

Номер слайду 8

18.12.20178

Номер слайду 9

18.12.20179

Номер слайду 10

18.12.201710

Номер слайду 11

18.12.201711

Номер слайду 12

18.12.201712

Номер слайду 13

18.12.201713

Номер слайду 14

18.12.201714

Номер слайду 15

Український байкар«Моя байка, добрі люди, у пригоді, може, буде».

Номер слайду 16

Складова таблиця {2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}байтьсякаприєшснивженинсмітратуристмниваміст

Номер слайду 17

Розширення кута зорум * ини * миліс * никпере * носи

Номер слайду 18

18.12.201718

Номер слайду 19

ВІДГАДАЙ Стрибає пружинка Зелена в неї спинка З трави на стеблинку, З гілки на стежинку.

Номер слайду 20

18.12.201720

Номер слайду 21

ВІДГАДАЙ Всі біжать і поспішають, На собі все щось таскають. Вміють місто будувати Без відра і без лопати.

Номер слайду 22

18.12.201722

Номер слайду 23

18.12.201723

Номер слайду 24

Словникова робота Вдатний – вмілий Досхочу – вдосталь, багато Не вгаваючи – не змовкаючи, не перестаючи Гульк – раптом Серце мліє – зупиняється, болить Непереливки – дуже важко, скрутно, дуже погано Небораче – бідолахо Вдача – характер Небоже – племіннику Розкошував – вів багате, розкішне життя Гопак – народний танець

Номер слайду 25

Аудіювання байки1. В яку пору року з Коником трапилося лихо? а) весною; б) зимою; в) літом.2. Де скакав Коник? а) у гаю, в траві; б) у садку, в траві; в) у степу, в траві.3. Яка комаха в байці була безтурботною? а) мураха; б) коник; в) комар.

Номер слайду 26

Аудіювання байки4. Що найбільше любив коник? а) співати; б) грати; в) танцювати.5. Як ти розумієш значення виразу «вдатний молодець»? а) здоровий; б) міцний; в) вмілий.6. Яка мораль байки? а) що посіяв – те й пожнеш; б) чого не розумієш – не берись; в) чужому лиху не смійся. Відповіді: 1.б) 2.в) 3.б) 4.а) 5.в) 6.а)

Номер слайду 27

ПРАЦЮЙМО В ГРУПАХ!І група - знайдіть опис коника.ІІ група – поясніть, що означають слова "вдатний молодець"?ІІІ група – поміркуйте, чому коника названо "проворний стрибунець"?

Номер слайду 28

Фізкультхвилинка Зелений коник залетів у дім,Зелений коник – на четвертий поверх. Зелений коник проти мене сів, -Такий смішний, такий химерний коник. Приспів: Здрастуй, конику зелененький,Мій стрибунчику веселенький!18.12.201728

Номер слайду 29

18.12.201729

Номер слайду 30

Читання в особах

Номер слайду 31

З якою інтонацією слід читати слова Коника. Благальним тоном, перелякано звертається до Мурав’я, безтурботно і весело розповідає про своє життя влітку слова Мурав’я. Впевнено , повчальним тоном 18.12.201731

Номер слайду 32

ПРАЦЮЙМО В ГРУПАХ!І група – пофантазуйте, як провів літо Муравей?ІІ група –поміркуйте, якими зображено в байці Мурав’я, Коника.ІІІ група – серед записаних слів знайдіть ті, які характеризують Мурав’я, Коника?Розумний веселийбайдужий розсудливийпоміркований лінивийгультяй працьовитий

Номер слайду 33

То кого схвалює автор, а кого засуджує ?Кого мав на увазі байкар Л. Глібов, розповідаючи про Коника і Мурав’я?Від чого застерігає байка?18.12.201733

Номер слайду 34

Прислів’я. Хто пізно ходить, той сам собі шкодить. Лінивому все ніколи.І за холодну воду не береться. Ховається від роботи, як пес від мух. У страху очі великі. Згода будує, а незгода руйнує. Хто як скородить, так йому і родить. Хочеш собі добра, не роби нікому зла.

Номер слайду 35

Робота над ілюстраціями

Номер слайду 36

18.12.201736

Номер слайду 37

Підсумок уроку До якого жанру належить твір "Коник-Стрибунець"?Чим байка відрізняється від вірша?Чого навчила нас байка "Коник Стрибунець"?

Номер слайду 38

«Здається, байка просто бреше,А справді ясну правду чеше,Нікого в світі не мине,Читайте, згадуйте мене. Леонід Глібов. Підсумок уроку

Номер слайду 39

Домашнє завдання Читати в особах байку «Коник-стрибунець» (ст.95-96) Додаткове диференційоване завдання: Скласти казку "Як Мурашки перевиховали Коника-Стрибунця".

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Вознюк Наталія Анатоліївна
    Дякую за хорошу презентацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. dwor walia
    Вітаю,чудовий матеріал, яким можна зробити урок живим і цікавим. Дуже вдячна.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Артюх Аліна
    Доброго дня! Презентація дуже хороша. Мен дуже дуже сподобалася, головне методично правильно складено. Дякую , Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 грудня 2017
Переглядів
5587
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку