Діагностична робота «Різноманітність рослин і тварин»
Прізвище та ім’я -------------------------------------------------------------
Дата -------------------------------------
а) ялина, сосна, ялівець; б) волошка, ромашка, верес;
в) водорості, мохи, папороті, хвойні рослини, квіткові рослини.
2. Які умови потрібні для життя рослин?
а) тепло, повітря, світло;
б) тепло, повітря, світло, волога, мінеральні речовини.
а) тіло вкрите лускою;
б) мають 6 ніг;
в) частину життя проводять у воді, а частину - на землі.
а) рибами; б) земноводними; в) плазунами.
Тіло вкрите сухими лусочками або панциром. Вони тягнуть своє тіло по землі.
а) земноводні; б) молюски; в) плазуни; г) риби.
а) у всіх птахів тіло вкрите пір’ям;
б) усі птахи рослиноїдні тварини;
в) усі птахи літають.
а) тіло вкрите волоссям; б) мають 6 ніг;
в) вигодовують малят молоком; г) частину життя проводять на землі, а частину – у воді.
10. За способом живлення тварини поділяються на…
а) диких і свійських; б) рослиноїдних, хижаків, всеїдних.
11. За схемою складіть ланцюги живлення.
12. Відомості про рідкісні тварини і рослини заносять до…
а) класного журналу; б) Червоної книги;
в) списку учнів; г) в Інтернет.