Діагностична робота. Тварини. Гриби. Природні угруповання.

Про матеріал
Діагностична робота за темами: Тварини. Гриби. Природні угруповання. Робота містить індекси оцінювання.
Перегляд файлу

Дата __________________ П І учня ________________________________________ ЯДС      Діагностична робота  Тварини. Гриби. Природні угруповання. 1. Чи погоджуєшься ти із твердженням? Тварини – це живі організми, яким властиві живлення, дихання, розвиток і рух?

 

                         o Так                                                                     o  Ні 

2.     Які з цих тварин виявляють піклування про своє потомство? Обери, познач V та підпиши назву тварини.

 

     image                             image                          image               

      ________________                                    ______________________                            __________________________

3.     Яка група серед тварин найчисельніша?

o   Звірі o Риби

o   Земноводні          o Комахи o Птахи        o Плазуни

image

           

4.     Склади ланцюжок живлення. Пронумеруй.

image

 

5.     Знайди, познач V та підпиши назву « зайвого» гриба у кошику.

  image                 image 

                                  

____________________                     _______________________                         _________________________

До якої групи відносяться ці гриби?

         o Шапинкові                             o Дріжджі                                 o Цвіль

6.        Допиши речення.

Гриби живляться готовими поживними речовинами, як ____________________, Але ростуть і ведуть прикріплений спосіб життя, як _____________________ .

 

7.        Напиши, яке значення мають гриби для природи та людини.

1.____________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________

3.____________________________________________________________________ 4.____________________________________________________________________ 5.____________________________________________________________________

6.____________________________________________________________________

 

8.        У якому природному угрупованні є всі три групи рослин ( дерева, кущі, трав’янисті рослини) ? _______________________________________________

 

Наведи приклади цих рослин :

Дерева -_____________________________________________________________

Куші - ______________________________________________________________ Трав’янисті рослини - _________________________________________________

 

9.        Напиши до чого призводить вирубування лісів?

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

10.   Які дії людей можуть зруйнувати луки як природне угруповання?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

11.   Прочитай, як люди використовують прісні водойми?  Допиши, як ще використовують воду.

 Познач V яке значення, на твою думку, найважливіше.

 

o        джерело питної води o у виробництві o у сільському господарстві o полюють на водоплавних птахів і звірів.

o        _____________________________________ o _____________________________________

 

12. Допиши речення : Учені підрахували, що більшість сміття у Чорному морі — це________________ _____________________________________________________________________

____________________________________________________________________ . Винуватець засміченості морів – це _____________________________________.

Як я оцінюю свою роботу? Розфарбуй відповідний смайлик.

                                                                             

image

image

image

Мені було легко виконувати завдання.

Мені ще потрібно працювати.

Мені було важко виконувати завдання.

                                                    

Оцінка вчителя !

завдання

Індекс

Очікуванні результати

 

Рівні

 

П

С

Д

В

4 ПРО 1.5

 Аналізує та обґрунтовує результати досліджень, формулює висновки

 

 

 

 

2

4 ПРО 1.5

 Аналізує та обґрунтовує результати досліджень, формулює висновки

 

 

 

 

3

4 ПРО 4.3

Групує і класифікує об’єкти навколишнього світу

 

 

 

 

4

4 ПРО 3.1

Виявляє взаємозв’язки у природі 

 

 

 

 

5

4 ПРО 4.3

Групує і класифікує об’єкти навколишнього світу

 

 

 

 

6

4 ПРО 1.5

 Аналізує та обґрунтовує результати досліджень, формулює висновки

 

 

 

 

7

4 ПРО 3.1

Виявляє взаємозв’язки у природі 

 

 

 

 

8

4 ПРО 3.1

Виявляє взаємозв’язки у природі 

 

 

 

 

9

4 ПРО 3.2

Діє у навколишньому світі, розуміючи наслідки власної поведінки

 

 

 

 

10

4 ПРО 3.2

Діє у навколишньому світі, розуміючи наслідки власної поведінки

 

 

 

 

11

4 ПРО 4.1

 

 

 

ГІО 2.2

Визначає проблему шляхом cпіввіднесення нових фактів із попереднім досвідом

 

Виявляє взаємозвязок природного і соціального середовища

 

 

 

 

12

4 ПРО 3.2

Діє у навколишньому світі, розуміючи наслідки власної поведінки

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Луцак Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Колодій Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Письменна Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pdf
Додано
30 січня 2021
Переглядів
5068
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку