Дата __________________ П І учня ________________________________________ ЯДС Діагностична робота Тварини. Гриби. Природні угруповання. 1. Чи погоджуєшься ти із твердженням? Тварини – це живі організми, яким властиві живлення, дихання, розвиток і рух?
o Так o Ні
2. Які з цих тварин виявляють піклування про своє потомство? Обери, познач V та підпиши назву тварини.
________________ ______________________ __________________________
3. Яка група серед тварин найчисельніша?
o Звірі o Риби
o Земноводні o Комахи o Птахи o Плазуни
4. Склади ланцюжок живлення. Пронумеруй.
5. Знайди, познач V та підпиши назву « зайвого» гриба у кошику.
____________________ _______________________ _________________________
До якої групи відносяться ці гриби?
o Шапинкові o Дріжджі o Цвіль
6. Допиши речення.
Гриби живляться готовими поживними речовинами, як ____________________, Але ростуть і ведуть прикріплений спосіб життя, як _____________________ .
7. Напиши, яке значення мають гриби для природи та людини.
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
3.____________________________________________________________________ 4.____________________________________________________________________ 5.____________________________________________________________________
6.____________________________________________________________________
8. У якому природному угрупованні є всі три групи рослин ( дерева, кущі, трав’янисті рослини) ? _______________________________________________
Наведи приклади цих рослин :
Дерева -_____________________________________________________________
Куші - ______________________________________________________________ Трав’янисті рослини - _________________________________________________
9. Напиши до чого призводить вирубування лісів?
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
10. Які дії людей можуть зруйнувати луки як природне угруповання?
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
11. Прочитай, як люди використовують прісні водойми? Допиши, як ще використовують воду.
Познач V яке значення, на твою думку, найважливіше.
o джерело питної води o у виробництві o у сільському господарстві o полюють на водоплавних птахів і звірів.
o _____________________________________ o _____________________________________
12. Допиши речення : Учені підрахували, що більшість сміття у Чорному морі — це________________ _____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ . Винуватець засміченості морів – це _____________________________________.
Як я оцінюю свою роботу? Розфарбуй відповідний смайлик.
Мені було легко виконувати завдання. |
Мені ще потрібно працювати. |
Мені було важко виконувати завдання. |
Оцінка вчителя !
№ завдання |
Індекс |
Очікуванні результати |
|
Рівні |
|
|
П |
С |
Д |
В |
|||
1 |
4 ПРО 1.5 |
Аналізує та обґрунтовує результати досліджень, формулює висновки |
|
|
|
|
2 |
4 ПРО 1.5 |
Аналізує та обґрунтовує результати досліджень, формулює висновки |
|
|
|
|
3 |
4 ПРО 4.3 |
Групує і класифікує об’єкти навколишнього світу |
|
|
|
|
4 |
4 ПРО 3.1 |
Виявляє взаємозв’язки у природі |
|
|
|
|
5 |
4 ПРО 4.3 |
Групує і класифікує об’єкти навколишнього світу |
|
|
|
|
6 |
4 ПРО 1.5 |
Аналізує та обґрунтовує результати досліджень, формулює висновки |
|
|
|
|
7 |
4 ПРО 3.1 |
Виявляє взаємозв’язки у природі |
|
|
|
|
8 |
4 ПРО 3.1 |
Виявляє взаємозв’язки у природі |
|
|
|
|
9 |
4 ПРО 3.2 |
Діє у навколишньому світі, розуміючи наслідки власної поведінки |
|
|
|
|
10 |
4 ПРО 3.2 |
Діє у навколишньому світі, розуміючи наслідки власної поведінки |
|
|
|
|
11 |
4 ПРО 4.1
ГІО 2.2 |
Визначає проблему шляхом cпіввіднесення нових фактів із попереднім досвідом
Виявляє взаємозвязок природного і соціального середовища |
|
|
|
|
12 |
4 ПРО 3.2 |
Діє у навколишньому світі, розуміючи наслідки власної поведінки |
|
|
|
|