Діагностична робота «Вчимося у природи і дбаємо про її збереження»

Про матеріал
діагностувальна робота за підручником " Пізнаємо природу" Т.Коршевнюк та О. Ярошенко
Перегляд файлу

ПІ.__________________________________________             5 клас

Діагностична робота «Вчимося  у природи і дбаємо про її збереження»

І рівень ( з 1-4 питання) 0,5 б.

1.Природні матеріали- це……

а) матеріали створені природою  б) матеріали створені природою, але змінені людиною в) матеріали створені людиною

2.Вибери варіант відповіді, де вказані природні матеріали:

а) деревина, бавовна, глина, пісок;   б) деревина, бавовна, глина, гума;   в) деревина, парта, глина, пластик.

3.Штучні матеріали –  це………

а) матеріали створені природою  б) матеріали створені природою, але змінені людиною в) матеріали створені людиною

4.Вибери варіант відповіді, де вказані штучні матеріали:

а) деревина, бавовна, глина, пісок;   б) пластик, скло, сталь, гума;   в) деревина, парта, сталь, пластик.

ІІ рівень (з 5-8 питання) 1 б.

5.Наведи два власні приклади до схеми: речовина - матеріал - виріб.

__________________________________________________________________________

6. Відшукай розташовані на одній лінії продукти, які можна споживати щодня без шкоди для здоров’я. Відповіді запиши цифрами    _______________________________

   7. Розглянь колаж. Зроби висновок: яка діяльність людини дає користь природі, а яка - завдає шкоди

1.    2.   3.   4.   5.

6.   7.   8.

 

 

 

8. Обведи відходи, які будуть розкладатися найдовше.

ІІІ рівень ( з 9-10 питання)  1,5 б.

9. Розглянь малюнки. Випиши  чинники, які  забруднюють повітря та розділи їх на природні та антропогенні.

Діяльність людини    ________________________________________________________

Природні__________________________________________________________________

10. Знайди в переліку екозвичок дві, які не є корисними для довкілля. Вкажи номер цієї екозвички ____________________________________

Звичка 1. Ходити за покупками беручи щоразу новий пластиковий пакет. За необхідності брати з дому пластикову тару чи контейнери для продуктів.

Звичка 2. Сортувати сміття на пластик, макулатуру, скло, харчові відходи. Сортоване сміття викидати в контейнери відповідного призначення.

Звичка 3. Ощадливо використовувати воду: надавати перевагу миттю під душем, а не у ванні, стежити за справністю водопровідних кранів, не залишати кран відкритим під час чищення зубів, умивання обличчя.

Звичка 4. Не вимикати з розетки електроприлади, що потребують періодичної зарядки (ноутбук, мобільний телефон тощо) після того, як вони зарядилися.

Звичка 5. Не спалювати опале листя, а дати йому перегнити.

 Звичка 6. Не поспішати оновлювати гардероб і викидати деякі речі на смітник.

 Звичка 7. Відмовитися від паперових банківських виписок і рахунків і сплачувати рахунки онлайн.

 Звичка 8. Виявляти фантазію в побуті. Речі, що збиралися викинути, використовувати як декор під час облаштування приміщення, квітника, подвір’я тощо.

ІV рівень (одно завдання на вибір)  3 б

11. Перерахуй, які ти знаєш екологічні проблеми:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Наведи приклади особистого позитивного впливу на природу.

__________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кабанова Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кабанова Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Черноіванова Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гайдук Надія Павлівна
    Дякую за змістовний, оригінальний матеріал, за можливість скористатися вашими напрацюваннями.Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
8 травня 2023
Переглядів
4621
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку