ПІ.__________________________________________ 5 клас
Діагностична робота «Вчимося у природи і дбаємо про її збереження»
І рівень ( з 1-4 питання) 0,5 б.
1.Природні матеріали- це……
а) матеріали створені природою б) матеріали створені природою, але змінені людиною в) матеріали створені людиною
2.Вибери варіант відповіді, де вказані природні матеріали:
а) деревина, бавовна, глина, пісок; б) деревина, бавовна, глина, гума; в) деревина, парта, глина, пластик.
3.Штучні матеріали – це………
а) матеріали створені природою б) матеріали створені природою, але змінені людиною в) матеріали створені людиною
4.Вибери варіант відповіді, де вказані штучні матеріали:
а) деревина, бавовна, глина, пісок; б) пластик, скло, сталь, гума; в) деревина, парта, сталь, пластик.
ІІ рівень (з 5-8 питання) 1 б.
5.Наведи два власні приклади до схеми: речовина - матеріал - виріб.
__________________________________________________________________________
6. Відшукай розташовані на одній лінії продукти, які можна споживати щодня без шкоди для здоров’я. Відповіді запиши цифрами _______________________________
7. Розглянь колаж. Зроби висновок: яка діяльність людини дає користь природі, а яка - завдає шкоди
1. 2. 3. 4. 5.
6. 7. 8.
8. Обведи відходи, які будуть розкладатися найдовше.
ІІІ рівень ( з 9-10 питання) 1,5 б.
9. Розглянь малюнки. Випиши чинники, які забруднюють повітря та розділи їх на природні та антропогенні.
Діяльність людини ________________________________________________________
Природні__________________________________________________________________
10. Знайди в переліку екозвичок дві, які не є корисними для довкілля. Вкажи номер цієї екозвички ____________________________________
Звичка 1. Ходити за покупками беручи щоразу новий пластиковий пакет. За необхідності брати з дому пластикову тару чи контейнери для продуктів.
Звичка 2. Сортувати сміття на пластик, макулатуру, скло, харчові відходи. Сортоване сміття викидати в контейнери відповідного призначення.
Звичка 3. Ощадливо використовувати воду: надавати перевагу миттю під душем, а не у ванні, стежити за справністю водопровідних кранів, не залишати кран відкритим під час чищення зубів, умивання обличчя.
Звичка 4. Не вимикати з розетки електроприлади, що потребують періодичної зарядки (ноутбук, мобільний телефон тощо) після того, як вони зарядилися.
Звичка 5. Не спалювати опале листя, а дати йому перегнити.
Звичка 6. Не поспішати оновлювати гардероб і викидати деякі речі на смітник.
Звичка 7. Відмовитися від паперових банківських виписок і рахунків і сплачувати рахунки онлайн.
Звичка 8. Виявляти фантазію в побуті. Речі, що збиралися викинути, використовувати як декор під час облаштування приміщення, квітника, подвір’я тощо.
ІV рівень (одно завдання на вибір) 3 б
11. Перерахуй, які ти знаєш екологічні проблеми:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Наведи приклади особистого позитивного впливу на природу.
__________________________________________________________________________