Діагностична робота. Я досліджую світ. Тема: "Приховані можливості речей" 3 клас. НУШ

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу з предмету "Я досліджую світ" (3 клас НУШ) на тему "Приховані можливості речей", за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. За Типовою освітньою програмою Р. Шияна. Діагностична робота містить різні завдання, а також таблицю самооцінювання учня і таблицю з індексами для оцінювання роботи вчителем.
Перегляд файлу

Діагностична робота з «Я досліджую світ» на тему «Приховані можливості речей»

ПІБ учня/учениці___________________________________   дата_______________

1.       Яке завдання мали виконати жевжики у першій пригоді «Аварія»? а) зварити борщ

б) з’їсти борщ

в) зібрати аромат борщу

2.       Де знаходиться унікальна пам’ятка природи – «Яблуня-колонія»? а) на Сумщині

б) на Полтавщині

в) на Закарпатті

3.       Чи є у твоєму місті пам’ятник Тарасу Шевченко? а) так

б) ні

4.       Які твори Тараса Шевченка ти знаєш? 

________________________________________________________________________

5.       Напиши інструкцію «Як правильно мити руки»

1._____________________________________________________________

2._____________________________________________________________

3._____________________________________________________________

4._____________________________________________________________

5._____________________________________________________________

6._____________________________________________________________

6.       Обери правильні поради, яких треба дотримуватися при прогулянці по болоті, щоб вона була безпечною.

Забути вдома телефон                             так     ні

Іти разом з дорослим                               так     ні

Іти на болото самому                               так     ні

Якщо потрапив у трясовину,

щосили борсатися                                    так     ні

7.       Випишіть назви дерев, які можуть рости у хвойному лісі?

Береза, сосна, смерека, дуб, граб, ялина, липа

________________________________________________________________________

8.       Які риси характеру допомагають здійснювати мрії? Запиши

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

9.       Чи вмієш ти співпрацювати в команді? Які навички командної роботи тобі варто вдосконалити?

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

10.   Запиши, що ти знаєш про рослину – росичка.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Індекс результа

ту

навчанн

я

Очікувані результати навчання

завда ння

Ріве нь

ПРО3

Розуміє взаємозвязки між об’єктами та явищами природи

6, 7,10

 

СЗО1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут

5,6

 

СЗО2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

5,6

 

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя

5,6

 

ГІО1

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі 

3,4

 

 

 

 

pdf
Додано
17 березня 2021
Переглядів
14509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку