Дата_________ Прізвище, ім’я________ _________________
Я досліджую світ . Діагностична робота «Природа влітку». 2 клас
А) День улітку – найдовший, а ніч найкоротша.
Б) День улітку – найкоротший, а ніч найдовша.
В) День і ніч улітку однакові за тривалістю.
2. Познач перший місяць літа.
А) липень Б) серпень В) червень
3. Вкажи ознаки літа.
А цвітуть первоцвіти;
Б сонце знаходиться низько над горизонтом;
В достигають ягоди і плоди.
4.Продовжіть речення:
Нерівності земної поверхні називають ___________________.
5. Хто шукає гірські породи?
А) полярники Б) археологи В) геологи
6. Які гірські породи ви знаєте:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Обведи для якої тварини ґрунт є домівкою?
8. Ягоди яких рослин отруйні?
А) Калина |
Б) Бузина трав'яниста |
В) Обліпиха |
9. Складіть правила користування книжками.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Територія дикої природи, де заборонено будь яку діяльність людини – це…….. А) заповідник Б) парк В) галявина
Р о с л и н и |
Т в а р и н и |
|
|
|
|
|
|
11. Впиши у таблицю по 3 назви рослин і тварин, які занесені до Червоної книги України.
12. Навіщо створили заповідники?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога батьків |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||