Прізвище та ім`я_________________________Дата_____________
Діагностична робота з читання № 6
з теми «Зустрічаймо весноньку»
1. У розділі «Зустрічаймо весноньку» розповідається про…
А) зиму; Б) літо; В) весну
2. Який період весни описує А. Волкова в оповіданні «Весна світла»?
А) рання весна – весна світла;
Б) справжня весна – весна води;
В) розквіт весни – зелена весна.
3. Що таке діалог?
А) розмова однієї особи ; Б) розмова двох або кількох осіб.
4. Яка квітка ображена на ілюстрації? Напиши.
____________________________________________
Напиши автора та назву вірша, у якому розповідається про цю квітку.
____________________________________________
5. Знайди відповідність.
|
Леся Українка |
|
Катерина Перелісна |
|
Тарас Шевченко |
6. Пригадай оповідання Н. Кир'ян «Котики». Чому квіти верби називають котиками? Напиши.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
++ + ? ! |
||||
Само- аналіз |
|
|
|
|
Аналіз вчителя |
|
|
|
|
Прізвище та ім`я_________________________Дата_____________
Діагностична робота з читання № 6
з теми «Зустрічаймо весноньку»
1. У розділі «Зустрічаймо весноньку» розповідається про…
А) зиму; Б) літо; В) весну
2. Я 2. Який період весни описує А. Волкова в оповіданні «Весна світла»?
А) рання весна – весна світла;
Б) справжня весна – весна води;
В) розквіт весни – зелена весна.
3. 3. Що таке діалог?
А) розмова однієї особи ; Б) розмова двох або кількох осіб.
4. 4. Яка квітка ображена на ілюстрації? Напиши.
____________________________________________
Напиши автора та назву вірша, у якому розповідається про цю квітку.
____________________________________________
5. Знайди відповідність.
|
Леся Українка |
|
Катерина Перелісна |
|
Тарас Шевченко |
6. Пригадай оповідання Н. Кир'ян «Котики». Чому квіти верби називають котиками? Напиши.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
++ + ? ! |
||||
Само- аналіз |
|
|
|
|
Аналіз вчителя |
|
|
|
|