Діагностична робота з етики за І семестр 6 клас НУШ

Про матеріал
Діагностична робота з етики для учнів 6 класу НУШ, які навчаються за сімейною формою навчання відповідно до підручника "Етика. 6 клас" авторського колективу Т.Мелещенко.
Перегляд файлу

Контрольна робота за І семестр

з етики 6 клас

Початковий (по 0,5б.)

1. Миттєва реакція людини на те, що відбувається навколо неї - це

А почуття   Б алекситимія  В емоції

2. Загальна декларація прав людини була прийнята

А 20 листопада 1959 р.     Б 10 грудня 1948 р.   В 20 березня 2012 р.

3. Вибір серед кількох можливих варіантів – це

А мотив    Б рішення   В обов’язок

4. Усвідомлене відчуття нестачі чого-небудь – це

А бажання   Б потреба   В комфорт

5. Можливість чинити вибір відповідно до своїх інтересів бажань і цілей – це

А свобода  Б самовираження  В моральність

6. Діяльність відповідно до своєї совісті і свободи – це

А відповідальність   Б обов’язок  В моральність

Середній рівень (по 1б.)

7. Напишіть групи цінностей за Омеляном Вишневським.

8. Що таке несправедливість? Наведіть приклади несправедливості.

9. Оберіть  три кроки, які потрібно зробити, щоб навчитися керувати своїми емоціями:

А Завжди бути життєрадісним/життєрадісною

Б  Завжди доводити свою правоту

В Не давати волю негативним емоціям

Г Стримувати негативні емоції

Д Вивчати людей

Достатній рівень (по 1б.)

10. Встановіть відповідність між рівнями потреб в піраміді Маслоу та їх описом:

А Фізіологічні                   1. Я займаюся улюбленими справами

Б Безпеки                           2. Мене люблять,  я належу до спільнот

В Соціальні                        3. Я почуваюся в безпеці

Г Поваги                             4. Я відчуваю фізичний комфорт

Д Самовираження              5. Мене визнають і поважають 

11. Порівняй любов і закоханість, розмістивши ознаки у відповідні колонки

Любов

Закоханість

  1. Виника поступово
  2. Виникає швидко
  3. Надихає
  4. Не витримує перевірки часом
  5. Пригнічує
  6. Не боїться розлуки
  7. Безкорислива
  8. Ставить фізичні контакти на перше місце
  9. Бачить сильні й слабкі сторони коханої людини
  10.  Егоїстична

12. Встанови послідовність етапів самостійності:

А Спільне виконання завдання з дорослими

Б Виконання завдання з допомогою дорослих

В Допомога дорослим у справах

Г Самостійне виконання завдання

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень (1,5б.)

13. До чого може призвести безвідповідальність за свої вчинки? Обґрунтуй свою точку зору.

14. Добери до кожної з літер, що складають слово ЛІДЕРСТВО свої асоціації.

 

 

docx
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
1752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку