Діагностична робота з інтегрованого курсу "Історія України.Всесвітня історія 6 клас" з теми "Цивілізації Стародавнього Сходу №1" 6 клас НУШ.Робота містить різнорівневі завдання.
Історія України. Всесвітня історія 6 клас
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
Урок узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «Цивілізації Стародавнього Сходу»
І Варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Як називалась система зрошення, яку використовували єгиптяни?
А іригаційна Б ієрархічна В інноваційна Г крапельна
2. Яким було основне заняття населення Фінікії?
А торгівля і мореплавство В скотарство і торгівля
Б землеробство і ремесло Г ремесло і скотарство
3. Яка писемність Стародавнього світу зображена на малюнку?
А єгипетські ієрогліфи В китайські ієрогліфи
Б месопотамський клинопис Г фінікійське письмо
4. Як називались групи людей, на які ділилося індійське суспільство?
А Варни Б Брахми В Касти Г Раджі
5. Яку назву мала система письма, що виникла в Месопотамії?
А клинопис Б Брайля В фонетичне Г складове
6. За часи правління яких царів, Ізраїльське царство досягло найбільшого розквіту(два варіанти відповіді)
А Саула Б Давида В Соломона Г Навуходоносора
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення понять
Цивілізація - це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Закони Хамураппі» -це
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Про що йде мова?
А. Цей пристрій був необхідний землеробу. За його допомогою вони зрошували сади та городи, до яких не доходила вода під час розливів Нілу.___________________________
ІІІ рівень (1,5 бала)
9. Укажіть основні ознаки цивілізації (Три варіанти відповіді)
А винайдення писемності
Б поява держави
В обробка металів
Г приручення перших тварин
Д поява міського життя
Е опанування вогню
Ж початок землеробства
__________________________________________________________
_________________________________________________
______________________________________________
__________________________________________________________
_________________________________________________
______________________________________________
__________________________________________________________
_________________________________________________
IV рівень (2,5 бали)
1. Гробниці єгипетських правителів.
2. Богиня родючості, дружина володаря царства мертвих.
3. Схематичні малюнки, що позначають слова й поняття та використовуються для письма.
4. Правитель Давнього Єгипту.
5. Єгипетський фараон, для якого вперше збудували піраміду.
6. Бог, покровитель влади фараонів, уособлював небо та світло; його зображували з головою сокола.
Оцінка________
Історія України. Всесвітня історія 6 клас
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
Урок узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «Цивілізації Стародавнього Сходу»
ІІ Варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Як називались групи людей, на які ділилося індійське суспільство?
А Варни Б Брахми В Касти Г Раджі
2. У якій країні діяли «закони Хаммурапі»?
А Ассирія Б Вавилонське царство В Халдейське царство Г Шумер
3. Який цар об’єднав племена євреїв і заснував Ізраїльське царство?
А Соломон Б Давид В Саул Г Мойсей
4. Який матеріал для письма був найбільш поширений у Стародавньому Єгипті?
А папір Б папірус В пергамент Г шовк
5. До якої індійської варни належали військовослужбовці?
А брахмани Б вайшії В кшатрії Г шудри
6. Який правитель Ізраїльсько-Юдейського царства прославився своєю мудрістю і справедливим судом ?
А Навуходоносор Б Тутмос ІІІ В Соломон Г Хаммурапі
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення понять
Фараон - це ___________________________________________________________________________
Іригаційне землеробство - це
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Про кого з діячів давньоєврейської історії йдеться в цитованому документі? «Вождь і законодавець народу єврейського, основоположник іудаїзму. Здійснив Вихід євреїв із Давнього Єгипту та, згуртувавши ізраїльські коліна в єдиний народ, привів його до Землі Обітованої. Перед смертю своїм наступником призначив Ісуса Навіна, керівника єврейського війська»
А Саул Б Соломон В Мойсей Г Давид
ІІІ рівень (1,5 бала)
9.Укажіть основні ознаки цивілізації (Три варіанти відповіді)
А винайдення писемності
Б поява держави
В обробка металів
Г приручення перших тварин
Д поява міського життя
Е опанування вогню
Ж початок землеробства
10. Розгляньте хмаринку слів. Дайте назву хмаринці слів. Виберіть 3 слова та поясніть їх значення.
__________________________________________________________
_________________________________________________
______________________________________________
__________________________________________________________
_________________________________________________
______________________________________________
__________________________________________________________
_________________________________________________
IV рівень (2,5 бали)
11.Розгадайте кросворд.
1. Гробниці єгипетських правителів.
2. Богиня родючості, дружина володаря царства мертвих.
3. Схематичні малюнки, що позначають слова й поняття та використовуються для письма.
4. Правитель Давнього Єгипту.
5. Єгипетський фараон, для якого вперше збудували піраміду.
6. Бог, покровитель влади фараонів, уособлював небо та світло; його зображували з головою сокола.
Оцінка________