КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
(авторський колектив: Піскарьова І. О., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Щупак І. Я.)
За підручником І.Щупак, І.Піскарьова, О.Бурлака
№ п/п |
Дата
|
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
|||
ВСТУП ДО ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ |
||||||
1 |
|
Хронологічні межі історії стародавнього світу. Археологічна періодизація. |
П.1 |
|||
2-3 |
|
Історична періодизація: світ і Україна |
П.2-3 |
|||
4 |
|
Лічба часу в історії стародавнього світу |
П.4 |
|||
5 |
|
Історичні джерела з історії стародавнього світу |
П.5 |
|||
Розділ І. Життя людей у первісні часи |
||||||
6 |
|
Поява і розселення людини на планеті Земля. Теорії походження людини. |
П.6 |
|||
7 8 |
|
Кам’яний вік людства. Життя та заняття найдавніших людей. |
П.7-8 |
|||
9 |
|
Життя людини на теренах України в первісну добу. Перші люди на теренах України. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. |
П.9 |
|||
10 |
|
Виникнення землеробства та скотарства. Неолітична революція. Початок обробки металів. Виникнення ремесел. Зародження торгівлі. |
П.10 |
|||
11 12 |
|
Перші землероби та скотарі України. Трипільська археологічна культура. Середньостогівська археологічна культура. |
П.11-12 |
|||
13 |
|
Форми організації первісних спільнот |
П.13 |
|||
14 |
|
Первісна культура та релігійні вірування людей. Практичні знання та вірування первісних людей. Мистецтво за первісної доби |
П.14 |
|||
15 |
|
Узагальнення. |
П.15 |
|||
16 |
|
Тематичний контроль |
|
|||
Розділ ІІ. Цивілізації Стародавнього Сходу |
||||||
17 |
|
Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі і просторі. Наукові дослідження стародавніх цивілізацій. Народження Цивілізації Дворіччя. Давній Вавилон. Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Давні Індія та Китай. |
П.16 |
|||
18 |
|
Землеробські цивілізації Стародавнього світу. Вплив природних умов на особливості господарювання давніх цивілізацій Сходу. |
П.17 |
|||
19 20
21 |
|
Держава і суспільство. Давній Єгипет. Міста-держави Шумеру. Фінікійська колонізація. Ізраїльсько- Юдейське царство. Перська держава. Влада фараона в Давньому Єгипті. Закони Хаммурапі Поняття закону. .Варни і касти в Індії. Ранги в китайському суспільстві. |
П.18-19
П.20 |
|||
22 |
|
Родина, освіта і виховання дітей у Стародавньому світі. Становище жінок. |
П.21 |
|||
23 |
|
Міфологія. Релігійні уявлення. Язичницькі вірування народів Стародавнього Сходу. |
П.22 |
|||
24 |
|
Поява монотеїстичних релігій. Конфуціанство |
П.23 |
|||
25 26 |
|
Культурні надбання Стародавнього Сходу. Будівництво пірамід. Мистецтво. Писемність. Батьківщина алфавіту.Біблія як історичне джерело. |
П.24-25 |
|||
27 |
|
Узагальнення. |
П.26 |
|||
28 |
|
Тематичний контроль |
|
|||
Розділ ІІІ. Давня Греція та її сусіди |
||||||
29 |
|
Природа і населення стародавньої Греції. Наукові дослідження давньогрецької цивілізації. Природні умови та населення. Розвиток господарства |
П.27 |
|||
30 31 32 |
|
Цивілізація Давньої Греції та її сусіди у просторі та часі. Мінойська цивілізація. Дорійці. Ахейська Греція. Велика грецька колонізація. Еллінізм. |
П.28
П.29-30 |
|||
33
34 |
|
Суспільство і держава в Стародавній Греції Давньогрецький поліс. Система рабства Афіни – батьківщина демократії: від Солона до Перикла. |
П.31
П.32 |
|||
35 |
|
Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави. |
П.33 |
|||
36 |
|
Військова справа в Стародавній Греції Греко-перські війни як приклад рівня розвитку військової справи в Давній Греції. Поняття конфлікту, його види, стадії та способи подолання. |
П.34 |
|||
37
|
|
Держава Александра Македонського. Елліністичні держави Образ воїна-героя. Озброєння, стратегія і тактика полководців. Александр Македонський. |
П.35 |
|||
38 |
|
Узагальнення. |
|
|||
39
40 |
|
Родина і виховання Традиції повсякденного життя.Розваги в давньоримському суспільстві. Давньогрецька мода. Родина в Давній Греції. Ґендер. Становище жінки. Навчання дітей. Виховання громадян і воїнів (на прикладі Афін і Спарти). |
П.36 (1-3)
П.36 (4-6) |
|||
41 |
|
Культура Давньої Греції. Міфологія. Релігія. Олімпійські ігри. |
П.37 |
|||
42
43 |
|
Видатні діячі давньогрецької культури. Наукові здобутки. Пам’ятки мистецтва Мінойської цивілізації, «золотої доби» грецької культури,еллінізму Історичне значення давньогрецької культури. |
П.38(1-2)
П.38 (3-4) |
|||
44 45 46 47 |
|
Осередки давньогрецької цивілізації та їх сусіди на теренах України: античні міста- держави, кіммерійці, скіфи і сармати, землеробське населення українських земель. |
П.39-40-41-42 |
|||
48 |
|
Узагальнення. |
П.43 |
|||
49 |
|
Тематичний контроль |
|
|||
Розділ ІV. Давній Рим і його сусіди |
||||||
50 |
|
Природа і населення Апеннінського півострова Наукові дослідження давньоримської цивілізації. Природні умови та населення. Розвиток господарства. Виникнення міста Рим. |
П.44 |
|||
51 |
|
Давній Рим у часі і просторі Царський період. Організація влади в Давньому Римі: від республіки до імперії. Закони XII таблиць |
П.45 (1-3) |
|||
52 |
|
Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму Римське право. Права і обов’язки громадян в Римі. Соціальний захист. Основні форми та прояви дискримінації. |
П.45(4) |
|||
53 |
|
Військова справа в Давньому Римі Війни Риму на різних етапах історії. Воєнна експансія Риму. Образ воїна-героя. Ставлення до ветеранів армії. Озброєння, стратегія і тактика полководців. Видатні полководці. |
П.46 |
|||
54 55 |
|
Диктатура Юлія Цезаря. Римська імперія від Октавіана Августа до падіння імперії. |
П.47(1) П.47(2) |
|||
56 |
|
Римська імперія:від розквіту до поділу.Система рабства. |
П.48 |
|||
57
58 |
|
Родина і виховання Родина в Давньому Римі. Навчання і виховання дітей. Становище жінки. Традиції повсякденного життя. Розваги в давньоримському суспільстві. |
П.49(1-2)
П.49 (3-4) |
|||
59 |
|
Культура Давнього Риму. Римська культура як продовження античної традиції Давньої Греції.Релігія в Стародавньому Римі: від язичництва до християнства. Пантеон римських богів. Християнське вчення. Ісус Христос. Перші християнські громади і церкви. Перетворення християнства на державну релігію. |
П.50 ст.227-229 |
|||
60 |
|
Розвиток наукових знань. Пам’ятки мистецтва Стародавнього Риму. Історичне значення давньоримської культури |
П.51 Ст.230-233 |
|||
61 |
|
Узагальнення. |
|
|||
62 |
|
Тематичний контроль. |
|
|||
63 |
|
Сусіди Стародавнього Риму. Початок Великого переселення народів. Життя варварських племен. Відносини Риму з варварами. Падіння Стародавнього Риму: причини та наслідки. |
П.52 |
|||
64
65 |
|
Давні слов’яни на теренах України. Питання походження і прабатьківщини слов’ян. Венеди, анти і склавини в писемних джерелах. |
П.53 (1-2)
П.53 (3) |
|||
66
67 |
|
Повсякденне й господарське життя слов’ян на теренах України. Духовний світ давніх слов’ян |
П.54(1)
П.54 (2-3) |
|||
68 |
|
Узагальнення |
П.55 |
|||
69 |
|
Тематичний контроль. |
|
|||
Узагальнення. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства |
||||||
70 |
|
Історія України як складова світової історії. Місце історії Стародавнього світу в історії людства. Сім чудес світу |
П.56 |
|||