Історія України. Всесвітня історія 6 клас
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
Діагностична робота №4 з теми «Давня Греція та її сусіди». Різнорівневі завдання.
І Варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Афінський поліс був розташований на півострові ?
А)Фессалія Б) Лаконіка В) Арголіда Г) Аттика
2. За допомогою якої споруди греки захопили Трою?
А) Арбалета Б) Тарана В) Дерев’яного коня Г) Требушета
3. Яку назву мав грецький бойовий порядок у вигляді щільно зімкнутих шеренг важкої піхоти (гоплітів)?
А) легіон Б) когорта В) центурія Г) фаланга
4. Вкажіть період, упродовж якого тривали греко-перські війни:
А) 552-449 р. до н. е. Б) 500-449 р. до н. е. В) 522-480 р. до н.е. Г) 490-449 р. до н.е.
5. Який філософ був вчителем юного Александра Македонського ?
А) Сократ Б) Платон В) Аристотель Г) Діоген
6. Як у державі Спарта називали підкорених жителів Мессенії, що були особисто вільні, але не мали громадянських прав?
А) періеки Б) гопліти В) ілоти Г) дорійці
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення понять
Реформи Солона-це
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Які із зазначених діячів Стародавньої Греції були видатними реформаторами (виберіть три правильні відповіді)?
1 Леонід 2 Пісістрат 3 Фемістокл 4 Солон 5 Лікург 6 Клісфен 7 Гомер
ІІІ рівень (1,5 бала)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень (2,5 бали)
Намалюй жирафа + 1 бал Оціни свою роботу
|
Оцінка_______
Історія України. Всесвітня історія 6 клас
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
Діагностична робота №4 з теми «Давня Греція та її сусіди». Різнорівневі завдання.
ІІ Варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Укріплена фортеця в Афінах, де були зосередженні головні храми, скарбниця міста?
А) Агора Б) Акрополь В) Ареопаг Г) Арго
2. Афінський поліс був розташований на півострові ?
А) Фессалія Б) Лаконіка В) Арголіда Г) Аттика
3. Яку назву мав грецький бойовий порядок у вигляді щільно зімкнутих шеренг важкої піхоти (гоплітів)?
А) легіон Б) когорта В) центурія Г) фаланга
4. Як називалися раби в Спарті?
А) ілоти Б) гопліти В) періеки Г) ефори
5. Марафонська битва відбулася:
А) 450 р. до н.е. Б) 490 р. до н.е. В) 502 р. до н.е. Г) 590 р. до н.е.
6. Що означає вислів «розрубати гордіїв вузол» ?
А) Швидке вирішення складної проблеми Б) Розрубати його мечем
В) Розв'язати логічну задачу Г) Ускочити в халепу
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення понять
Троянська війна - це ______________________________________________________
___________________________________________________________________________
Олігархія- це ______________________________________________________________
___________________________________________________________________________
8. Які із зазначених діячів Стародавньої Греції були видатними реформаторами (виберіть три правильні відповіді)?
1 Леонід 2 Пісістрат 3 Фемістокл 4 Солон 5 Лікург 6 Клісфен 7 Гомер
ІІІ рівень (1,5 бала)
9. Складіть хмаринку слів до теми «Давня Греція та її сусіди».
|
10. Встановіть відповідність між терміном та його значенням:
1 |
Реформа |
А |
Політичний режим, за якого влада підконтрольна невеликій групі найбагатших осіб. |
2 |
Олігархія |
Б |
Поселення людей, що переселилися з іншої країни або поселення (міста) |
3 |
Демократія |
В |
Здійснювані владою зміни, перетворення в різних сферах життя суспільства |
4 |
Колонія |
Г |
Місце, місто, країна, переселенці з якої заснували колонії в інших країнах |
|
|
Д |
Політичний режим, за якого участь в управлінні державою бере народ безпосередньо або через виборних представників |
IV рівень (2,5 бали)
11. Яку роль відіграв Солон у розвитку афінської демократії ? Охарактеризувати реформи Солона.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Намалюй котика + 1 бал Оціни свою роботу
Оцінка________