Дата ____________ 20___р.
Робота
річного оцінювання з _____________________________________________
учня-екстерна ______ класу
________________________________________________________________
1. Речення виражає
а) закінчену думку б) незакінчену думку в) не виражає думки
2. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Будьте справжніми друзями живої природи!
а) питальне; б) спонукальне; в) розповідне.
3. Визнач, який із поданих записів є реченням.
а) У саду розцвіла; б) Перша квітка; в) У саду розцвіла перша квітка.
4.Прочитай речення. Пошир його за питанням. Допиши відповідне слово.
Ось вибіг на галявину (який?)_______________ заєць.
5. Що таке текст?
а) речення; б) слова; в) зв’язані за змістом речення.
6.Познач речення, які утворюють текст.
А) Після літа настає осінь. Через село протікає річка. Школярі ходили збирати гриби. Випав пухнастий сніг.
Б) Після літа настає осінь. Восени сонце менше гріє. Дме холодний вітер. Сірі хмари вкривають небо. Часто йдуть дощі.
В) Часто йдуть дощі. Дме холодний вітер. Після літа настає осінь. Восени сонце менше гріє.
7. Прочитати текст. Вибрати найбільш вдалий заголовок.
Кошеня захотіло зловити пташку. Воно причаїлося на гілці біля годівнички. Це помітив горобець. Він сміливо кинувся на розбишаку. Котик впав на землю.
а) Кошеня. б) Полювання. в) Невдале полювання.
8. Постав розділові знаки в кінці кожного речення.
Чому соняшник повертає голову за сонцем
Який чудовий весняний ранок
Андрійко допоміг бабусі перейти дорогу
9. Прочитай. Визнач межі речень. Постав відповідні розділові знаки.
Із приходом весни природа оживає навесні все тепліше пригріває сонечко земля прокидається від зимового сну з’являється молода травичка на деревах розпускаються молоді листочки
Спиши перше речення.
10. З поданих слів склади і запиши речення.
10. З поданих слів склади і запиши речення.
1) до, пішли, лісу, ми, навесні. 2) китиці, вербичка, розпустила.
11. Заміни слова в дужках так, щоб утворилося речення. Запиши його.
Під (дерево) в густій (трава) їжачиха влаштувала гніздо.
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самооцінування
Завдання для мене були:
Коментар учителя
++ Має значні успіхи
+ Демонструє помітний прогрес
! Ще потребує уваги та допомоги