Діагностична робота з інтегрованого курсу "Українська мова та читання" (читання). 2 клас

Про матеріал
Річна діагностична робота з інтегрованого курсу "Українська мова та читання" призначена для перевірки знань, умінь та навичок учнів, які перебувають на індивідуальній формі навчання. Робота містить 8 завдань.
Перегляд файлу

Дата   ____________  20___р.

Робота

річного оцінювання з _____________________________________________

учня-екстерна ______  класу

________________________________________________________________

 

1.  Назви головних героїв оповідання Аліни Туз « Про Михася та Люка Скайвокера»

а) Михась і Павлик б) Михась і Дмитрик

2.  Продовж прислів'я:

Дружба та братство -

а) добро           б) найбільше багатство

3. Хто є автором казки «Заячий холодок»?

а) Оксана Павлова;      б) Василь Чухліб;        в) Всеволод Нестайко.

4. Познач, що потрібно зробити, щоб досягти успіхів у житті

а) Мати гарні кросівки;          в) мати гарного картуза;

б) мати модну майку;            г) постійно тренуватися.

5. Де відбувалася подія в оповіданні Н. Вернигори "Диво у долоньках"? 

а) Біля річки     б) Біля озера       в) У лісі

6. В оповіданні "Розумаха" В. Бондаренко сім'я збирала... 

а) малину          б) гриби                в) шипшину

7. Яке відкриття зробив для себе Вовчик з казки "Вовчик і сонечка"? 

а) Це ті самі квіти -  мати-й-мачухи 

б) Це ті самі квіти - соняшника

в) Це ті самі квіти - кульбабки

8. Прочитай текст «Мурашки пообідали»

       Дідусь Трохим прийшов з поля та й каже:

– Іду я, Івасику, полем, дивлюсь – біжить зайчик, до мене лапкою махає: «Зупиніться, я вашому Івасикові хлібця пере­дам!». І дає мені окраєць. «Це, – каже, – з пшеничної муки ми, зайчики, пекли».

        Беру в дідуся хліб, куштую – смачний. Зайчики пекли. З’їв і вирішив наступного дня віддячити зайчикові. Узяв цукерки, що купила мені бабуся Ганна, і – в поле. Йшов та уявляв, як зайчик братиме лапками подарунок, як смакуватиме. Знаю, що зайчики люблять моркву, але ж цукерки солодші. Бачу: рос­те заячий холодок, а зайчика під ним нема. Росте шипшина, а зайчика нема. І застав мене у полі дощик – йшов недовго, тільки покропив землю. Глянув я в небо, а там уже сонечко і веселка. Забув я про зайчика і почав рахувати кольори: синій, зелений, жовтий...

         Глянув на землю – один, два, три, чотири... – лічив на пальцях. Розтулив долоню та й впустив цукерки, а ними вже ласують мурашки.

         Не знайшов зайчика –пообідали вони.  (158 слів)                                 

Андрій М’ястківський

 

 

1. Від кого приніс гостинчик дідусь Трохим?

        а) від зайчика              б)  від лисички          в)  від вовчика

2. Чим вирішив віддячити Івасик за гостинець?

        а) тістечками          б)  цукерками          в) горішками

3. Куди пішов хлопчик шукати зайчика?

       а) у поле    б) у ліс              в)  у сад

4. Чому Івасик загубив подарунок?

      а) тому що пішов раптово дощик

      б) тому що рахував на пальцях кольори веселки

       в) тому що швидко біг

5. Встановити відповідність

     Росте                             кольори

     Покропив                     шипшина

     Рахувати                       дощик

 

РЕЗУЛЬТАТ  діагностичної  роботи:

Самооцінування

Завдання для мене були:

  • Мені було дуже легко
  • Мені була потрібна допомога вчителя
  • Мені було дуже важко

 

 

Коментар учителя

++  Має значні успіхи

       +  Демонструє помітний прогрес

  •  Досягає результату за допомогою вчителя

  !   Ще потребує уваги та допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 квітня 2023
Переглядів
1397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку