ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
уч. 2 класу _______________________________________________________
Тема 7. Минуле – теперішнє – майбутнє
1. З’єднай предмет, назву і призначення предмета.
2. Познач правильні твердження.
Не можна гратися сірниками та електроприладами.
Закривай водопровідні крани.
Іноді можна відкривати двері незнайомцям.
Можна брати ліки для гри вдома.
Можна сидіти на підвіконні, особливо влітку.
Ніколи не відкривати двері незнайомцям.
3. Обери рядок у якому перелічені джерела природньої енергії.
Сонце, Місяць, вода.
Туман, град, вітер.
Сонце, вода, вітер.
4. Запиши номери телефонів рятувальних служб.
5. Обери прилади «розумного» дому.