15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Діагностична робота з курсу ЯДС 3 клас

Про матеріал
Діагностична робота з курсу ЯДС для 3 класу. Тема "Рослини". За матеріалами підручника Н.М. Бібік та Г.П.Бондарчук.
Перегляд файлу

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностична робота з курсу ЯДС № 3

І варіант

  1. Ось і пройшла осінь. Пригадай осінні місяці. Запиши скільки днів у кожному з них.
  1. _________________             2. ____________________             3. ________________

2. Оленка 8 грудня їздила до бабусі в інше місто і не заповнила календар спостережень за погодою. Як би виглядав її календар спостережень, якби дівчинка була вдома?

Розглянь скриншот сайту погоди. Заповни календар спостережень

G:\Moi Doc\мой клас\документи\документи вчителя\3 клас НУШ\Матеріали до уроків\ядс\ГРУДЕНЬ.jpg 

 

 

 

 

 

3. Ярослав досліджував умови для росту і розвитку рослин. Познач рослину, для якої створено оптимальні умови. Напиши чого не вистачає іншим.

 

 

 

 

 

 

4. Павло, Федір та Олег пронумерували послідовність розвитку рослини. Хто виконав завдання правильно?

 

 

 

 

 

 

 

5.  Впізнай комах. Яку роль відіграють ці комахи у житті квіткових рослин?

_________________________________________________

 ________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

6. Заповни таблицю «Види рослин»

 

Водорості

Мохи

Хвощі та

папороті

 

Хвойні рослини

Квіткові

рослини

Рослини, що полюбляють вологу і тінь, розмножуються спорами.

 

 

 

 

 

Рослини, чиє насіння утворюється в шишках.

 

 

 

 

 

Рослини, які мають квітку і плід з насінням.

 

 

 

 

 

Рослини, які не мають кореня, квітки, плода з насінням.

 

 

 

 

 

Рослини, які не мають справжніх органів.

 

 

 

 

 

 

7. Федір, Варвара та Павло вчилися розрізняти листяні і хвойні рослини. У кого з дітей була вдала спроба?

 

 

 

 

 

 

 

8. Як можна виростити ці рослини? Заповни таблицю

 

відсадками

живцями

цибулиною

вусами

листком

бульбою

Гладіолус

 

 

 

 

 

 

Полуниця

 

 

 

 

 

 

Троянда

 

 

 

 

 

 

Картопля

 

 

 

 

 

 

Виноград

 

 

 

 

 

 

Фіалка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

 Познач        твердження, з яким погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання № __________________________________

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

 Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників.

 Мені було дуже важко.

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностична робота з курсу ЯДС № 3

ІІ варіант

  1. Ось і пройшла осінь. Пригадай осінні місяці. Запиши скільки днів у кожному з них.
  1. _________________             2. ____________________             3. ________________

2. Оленка 5 грудня їздила до бабусі в інше місто і не заповнила календар спостережень за погодою. Як би виглядав її календар спостережень, якби дівчинка була вдома?

Розглянь скриншот сайту погоди. Заповни календар спостережень

G:\Moi Doc\мой клас\документи\документи вчителя\3 клас НУШ\Матеріали до уроків\ядс\ГРУДЕНЬ.jpg 

 

 

 

 

 

3. Тетяна досліджувала умови для проростання насіння. Познач дослід, у якому створено  найбільш сприятливі умови . Чому інші досліди матимуть невтішний результат?

 

 

 

 

 

 

4. Павло, Федір та Олег пронумерували послідовність розвитку рослини. Хто виконав завдання правильно?

 

 

 

 

 

 

 

5.  Зафарбуй кружечки біля малюнків зеленим кольором, якщо це насіння переноситься вітром, і червоним – якщо твариною чи людиною.

 

 

 

6. Заповни таблицю «Види рослин»

.

Водорості

Мохи

Хвощі та

папороті

 

Хвойні рослини

Квіткові

рослини

Рослини, які не мають справжніх органів

 

 

 

 

 

Рослини, які не мають кореня, квітки, плода з насінням.

 

 

 

 

 

Рослини, які мають квітку і плід з насінням.

 

 

 

 

 

Рослини, що полюбляють вологу і тінь, розмножуються спорами.

 

 

 

 

 

Рослини, чиє насіння утворюється в шишках.

 

 

 

 

 

 

7. Федір, Варвара та Павло вчилися розрізняти листяні і хвойні рослини. У кого з дітей була вдала спроба?

 

 

 

 

 

 

8. Як можна виростити ці рослини? Заповни таблицю

 

відсадками

живцями

цибулиною

вусами

листком

бульбою

Троянда

 

 

 

 

 

 

Фіалка

 

 

 

 

 

 

Гладіолус

 

 

 

 

 

 

Полуниця

 

 

 

 

 

 

Виноград

 

 

 

 

 

 

Картопля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

 Познач        твердження, з яким погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання № __________________________________

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

 Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників.

 Мені було дуже важко.

docx
Додано
9 грудня 2020
Переглядів
3779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку