Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________
Діагностична робота з курсу ЯДС № 3
І варіант
2. Оленка 8 грудня їздила до бабусі в інше місто і не заповнила календар спостережень за погодою. Як би виглядав її календар спостережень, якби дівчинка була вдома?
Розглянь скриншот сайту погоди. Заповни календар спостережень
3. Ярослав досліджував умови для росту і розвитку рослин. Познач рослину, для якої створено оптимальні умови. Напиши чого не вистачає іншим.
4. Павло, Федір та Олег пронумерували послідовність розвитку рослини. Хто виконав завдання правильно?
5. Впізнай комах. Яку роль відіграють ці комахи у житті квіткових рослин?
_________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
6. Заповни таблицю «Види рослин»
|
Водорості |
Мохи |
Хвощі та папороті
|
Хвойні рослини |
Квіткові рослини |
Рослини, що полюбляють вологу і тінь, розмножуються спорами. |
|
|
|
|
|
Рослини, чиє насіння утворюється в шишках. |
|
|
|
|
|
Рослини, які мають квітку і плід з насінням. |
|
|
|
|
|
Рослини, які не мають кореня, квітки, плода з насінням. |
|
|
|
|
|
Рослини, які не мають справжніх органів. |
|
|
|
|
|
7. Федір, Варвара та Павло вчилися розрізняти листяні і хвойні рослини. У кого з дітей була вдала спроба?
8. Як можна виростити ці рослини? Заповни таблицю
|
||||||
Гладіолус |
|
|
|
|
|
|
Полуниця |
|
|
|
|
|
|
Троянда |
|
|
|
|
|
|
Картопля |
|
|
|
|
|
|
Виноград |
|
|
|
|
|
|
Фіалка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінка
Познач твердження, з яким погоджуєшся.
Усі завдання для мене були легкими і доступними.
Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!
Цікавими для мене виявилися завдання № __________________________________
Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.
Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників.
Мені було дуже важко.
Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________
Діагностична робота з курсу ЯДС № 3
ІІ варіант
2. Оленка 5 грудня їздила до бабусі в інше місто і не заповнила календар спостережень за погодою. Як би виглядав її календар спостережень, якби дівчинка була вдома?
Розглянь скриншот сайту погоди. Заповни календар спостережень
3. Тетяна досліджувала умови для проростання насіння. Познач дослід, у якому створено найбільш сприятливі умови . Чому інші досліди матимуть невтішний результат?
4. Павло, Федір та Олег пронумерували послідовність розвитку рослини. Хто виконав завдання правильно?
5. Зафарбуй кружечки біля малюнків зеленим кольором, якщо це насіння переноситься вітром, і червоним – якщо твариною чи людиною.
6. Заповни таблицю «Види рослин»
. |
Водорості |
Мохи |
Хвощі та папороті
|
Хвойні рослини |
Квіткові рослини |
Рослини, які не мають справжніх органів |
|
|
|
|
|
Рослини, які не мають кореня, квітки, плода з насінням. |
|
|
|
|
|
Рослини, які мають квітку і плід з насінням. |
|
|
|
|
|
Рослини, що полюбляють вологу і тінь, розмножуються спорами. |
|
|
|
|
|
Рослини, чиє насіння утворюється в шишках. |
|
|
|
|
|
7. Федір, Варвара та Павло вчилися розрізняти листяні і хвойні рослини. У кого з дітей була вдала спроба?
8. Як можна виростити ці рослини? Заповни таблицю
|
||||||
Троянда |
|
|
|
|
|
|
Фіалка |
|
|
|
|
|
|
Гладіолус |
|
|
|
|
|
|
Полуниця |
|
|
|
|
|
|
Виноград |
|
|
|
|
|
|
Картопля |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінка
Познач твердження, з яким погоджуєшся.
Усі завдання для мене були легкими і доступними.
Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!
Цікавими для мене виявилися завдання № __________________________________
Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.
Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників.
Мені було дуже важко.