Діагностична робота №3 з курсу "Я досліджую світ" 3 клас, НУШ, за підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук

Про матеріал
Дібрані запитання з тем:"Повітря". "Гірські породи", "Грунт", "Рослини" для діагностичної роботи №3 за підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук та розроблений бланк оцінювання даної роботи
Перегляд файлу

Діагностична робота № 4 з курсу «Я досліджую світ» за підручником      Н. Бібік,      Г. Бондарчук ,    з теми «Тварини», 3 клас, НУШ

Дата проведення_________________

__________________________________________________________________

  1. Познач особливі ознаки тварин:

1. Дихають                                                                  2. Живляться

 

3. Переміщаються з одного місця в інше                4. Ростуть                                                 

 

4. Мають ноги, крила, плавці                                     5. Корм тварин

 

  1. Доповни речення:

За способом живлення всі тварини поділяються на____________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Назвати ознаки, завдяки яким дикі тварини добувають корм.   

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                 

 

  1. Яке значення тварин у житті людини? Переліч.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Доповни речення:

Серед тварин розрізняють такі групи:_________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Назвати представників групи комах.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Яка спільна ознака всіх комах?

_______________________________________________________________________

      8.Чим відрізняються морські риби від річкових?  ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

        9. Чому можуть загинути земноводні тварини?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Відгадай загадки, зазнач, до якої групи належать дані тварини? :

Презентація "Плазуни"

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Чим птахи відрізняються від плазунів?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Чим покрите тіло всіх звірів?

1. Луска     2. Пір я                  3. Волосяний покрив

 

 

 

13. Як треба доглядати за домашніми улюбленцями?

https://fs01.vseosvita.ua/0100gunn-537e-432x346.gif

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

САМООЦІНЮВАННЯ

Як тобі було виконувати завдання?

Чи достатньо зусиль докладено?

мені було дуже легко

мені було легко

мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

мені було дуже важко

 

 

ОЦІНЮВАННЯ

++ Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги.

 

 

 

 

Бланк оцінювання

  діагностичної  роботи № 4 з курсу «Я досліджую світ»

за підручником      Н. Бібік, Г. Бондарчук , з теми «Тварини», 3 клас, НУШ

_______________________________________________

 

 

 

№ з/п

Очікувані результати навчання

Індекс

Номер завдання

Рівень досягнення (В Д С П )

1.

Підтримує порядок  на робочому місці

3СЗО 1.1

 

 

2.

Має уявлення про організми – тіла живої природи:тварини (за способом живлення)

3ПРО 1.1

2

 

3.

Називає особливі ознаки тварин

3ПРО 1.1

1

 

4.

Має уявлення про основні групи тварин (комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи, звірі)

3ПРО 1.1

5

 

5.

Розпізнає і називає тварин різних груп (комахи)

3 ПРО 4.3

6

 

6.

Доглядає за тваринами і ділиться своїм досвідом з іншими

3 ПРО 4.4

13

 

7.

Називає ознаки тварин, завдяки яким добувають корм

3ПРО 1.1

3

 

8.

Порівнює і класифікує тварин за певними ознаками (різноманітність плазунів)

3ПРО 4.3

10

 

9.

Порівнює і класифікує тварин за певними ознаками(спільна ознака комах)

3ПРО 4.3

7

 

10.

Співвідносить тварин з умовами їх існування (чим морські риби відрізняються від річкових)

3ПРО 1.5

8 

 

11.

Називає умови , необхідні для життя  земноводних

3ПРО 1.1

9

 

12.

Співвідносить тварин з умовами їх існування (чим птахи відрізняються від плазунів)

3ПРО 1.5

11

 

13.

Розпізнає і називає тварин різних груп (чим покрите тіло всіх звірів)

3 ПРО 4.3

12

 

14.

Робить висновок про значення тварин у житті людини

3ПРО 3.1

4

 


 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Логойда Марта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
14486
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку