Діагностична робота з курсу ЯДС за темою "Природні зони Землі. Материки"

Про матеріал
Діагностична робота з курсу ЯДС за темою "Природні зони Землі. Материки" 4 клас. Підручник Н.Бібік, Г. Бондарчук
Перегляд файлу

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностувальна робота з курсу ЯДС №3

Гортаємо сторінки енциклопедії «Природні зони Землі. Материки»

І варіант

1. Природні зони -  це…

а) великі частини  суходолу, що з усіх боків омиваються водою морів та океанів;          

б) великі території з однаковим кліматом, подібними ґрунтами, рослинами і тваринами;

в) групи взаємопов’язаних живих організмів, які живуть в певній місцевості в однакових умовах.

2. Що впливає на зміну природних зон?

      а) опади, вітер;                                                 б) ґрунти, водойми, гори;              

            в) зміна кількості тепла й вологи, які отримує земна поверхня.

3. Юні енциклопедисти міркували над тим,  як змінюються природні зони на Землі.

 З ким ти погодишся?

 

 

 

 

4. Познач карту природних зон Землі.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Закресли назви природних зон яких не існує?

Обведи природну зону у якій ми мешкаємо.               арктичних та антарктичних пустель                             тундри та лісотундри

вологих екваторіальних лісів                          твердокам’яних вічнозелених лісів

 степу та лісостепу             саван                                      пустель             мішаних лісів

                 області гірської поясності                                      тайги                 

 

6. Заповни таблицю про одну з природних зон.

Назва

природної зони

Клімат. Ґрунти.

Тваринний світ

Рослинний світ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.  Пронумеруй  материки від найбільшого до найменшого. Познач  цифрами  ці материки на карті.

 

Австралія

 

Антарктида

 

Африка

 

Євразія

 

Південна Америка

 

Північна Америка

 

8. Бліц – опитування.

На якому материку немає  річок?

 а) в Африці;                   б) в Антарктиді;       в) у Північній Америці.

 Який з материків заселений найбільше?                                 Коала – символ …

а) Північна Америка;         б) Австралія;        в) Євразія.             а) Антарктиди;   б) Євразії;     в) Австралії  

9. Встанови   відповідності.

Найсухіший материк                                     • Австралія

Найрідніший материк                                   • Антарктида

Материк контрастів                                         Євразія

Найхолодніший материк                              • Пд. Америка

 

10. На яких материках побували юні енциклопедисти? Підпиши.


 

 

 

 

11. Подорож до якого материка тебе приваблює найбільше. Чому?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінка 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №__________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_____________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№_________________________
  4. Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

Цікавими для мене виявилися завдання № _________________________________

 

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностувальна робота з курсу ЯДС №3

Гортаємо сторінки енциклопедії «Природні зони Землі. Материки»

ІІ варіант

1. Материки -  це…

а) великі частини  суходолу, що з усіх боків омиваються водою морів та океанів;          

б) великі території з однаковим кліматом, подібними ґрунтами, рослинами і тваринами;

в) групи взаємопов’язаних живих організмів, які живуть в певній місцевості в однакових умовах.

2. Яка головна причина утворення природних зон?

      а) різний тваринний і природний світ;                        б) різний рельєф і типи ґрунтів;              

                        в) нерівномірний розподіл тепла і вологи на планеті.

3. Юні енциклопедисти міркували над тим,  у якій природній зоні ми мешкаємо.

     З ким ти погодишся?

 

 

 

 

 

4. Пронумеруй природні зони у порядку їх зміни з півночі на південь.

 

            арктичні пустелі                             тундра та лісотундра

        вологі  екваторіальні ліси                                        тайга                   степ та лісостеп                   

       савани                                пустелі                                               мішані ліси

 

5. Заповни таблицю про одну з природних зон.

Назва

природної зони

Клімат. Ґрунти.

Тваринний світ

Рослинний світ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Познач фізичну карту Землі. 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Визнач природні об’єкти, та познач на яких материках вони розташовані.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.  Пронумеруй  материки від найменшого до найбільшого. Познач  цифрами  ці материки на карті.

 

Австралія

 

Антарктида

 

Африка

 

Євразія

 

Південна Америка

 

Північна Америка

 

9. Встанови   відповідності.    Материк без держав                                      • Австралія

                                                   Найменший  материк                                    • Африка

                                                   Найрідніший материк                                     Євразія 

                                                   Найжаркіший  материк                                 • Антарктида

10. На яких материках побували юні енциклопедисти? Підпиши.


 

 

 

 

11. Подорож до якого материка тебе приваблює найбільше. Чому?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінка 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №__________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_____________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№_________________________
  4. Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

Цікавими для мене виявилися завдання № _________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Беренсон Наталія Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фомина Катя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Цал-Цалко Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шматок Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Власенко Надія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Брезгун Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
10853
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку