Я досліджую світ, 4 клас . Діагностувальна робота №2

Про матеріал
Діагностувальна робота №2 для 4 класу з тем:"Культурна спадщина та багатства України" за програмою НУШ-1 до підручника авторів: Татьяна Гільберт, Світлана Тарнавська, Ніна Павич.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з курсу ЯДС

на тему: «Культурна спадщина та багатства України»,

Діагностувальна  робота №2

 

Прізвище, ім’я______________________________________­­__ Дата:______________

 

Обери правильну відповідь.

1. Патріотизм це - …

А. вміння вчитися;

Б. любов до своєї батьківщини, відданість своєму народові, готовність  захищати;

В. сміливість, хоробрість, відповідальність.

2.Скам´янілі рештки  рослин і тварин, залишки житла, знаряддя праці людей – це
А. писемні джерела історії;
Б.речові джерела історії;
В. усні джерела історії.

3.Об´єкти культурної спадщини України – це … .
А .заводи і фабрики;
Б. картини, пам'ятники, книги, архітектурні споруди;
В. пам'ятки природи України.
4.Археологами  називають  учених, що вивчають … .
А. цікаві історії;
Б. минулі події та факти;
В. знайдені під час розкопок предмети, виготовленими давніми людьми.

5 Видатні культурні та природні цінності, що становлять надбання усього людства – це ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

А. речі для вживання;

Б. спадщина  України;

В. корисні  копалини.

6. Як називаються об’єкти живої і неживої природи, які вона  використовує в господарській діяльності для задоволення своїх  потреб:

А. ланцюгом живлення;

Б. природніми ресурсами;

В.життєвими процесами.

7.Джерела енергії, які постійно поновлюються у природі називають

А.відновлюваними;

Б.невідновлюваними;

В.гарячими.

 

 8. Розподіли джерела енергії за групами

Вітер, природний газ, нафта, кам’яне вугілля, рухома вода, буре вугілля, торф, сонце.

 

               Відновлювальні

             Невідновлювальні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Підпиши будову річки

1. _______________________

 

2. _______________________

 

3. _______________________

 

4. ______________________

 

5. _____________________

                                              

 

5. Дай розгорнуту відповідь на запитання.

 

Запиши назви річок, які протікають  через  Україну. Запропонуй заходи щодо їхньої охорони, запиши.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з курсу ЯДС

на тему: «Культурна спадщина та багатства України»,

Діагностувальна  робота №2

Варіант 2

 

Прізвище, ім’я______________________________________­­__ Дата:______________

 

Обери правильну відповідь.

1. Любов до своєї Батьківщини, відданість своєму народові та готовність йти заради нього на подвиги називається:

А. боротьбою;

Б. справедливістю;

В. патріотизмом.

2. До усних  історичних  джерел відносять:
А. зброю, списи, кольчуги;
Б. посуд, скам’янілості, речі вжитку;
В. казки, пісні, легенди.

3.Об´єкти культурної спадщини України – це … .
А .заводи і фабрики;
Б. картини, пам'ятники, книги, архітектурні споруди;
В. пам'ятки природи України.
4.Археологами  називають  учених, що вивчають … .
А. цікаві історії;
Б. минулі події та факти;
В. знайдені під час розкопок предмети, виготовленими давніми людьми.

5 Видатні культурні та природні цінності, що становлять надбання усього людства – це ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

А. речі для вживання;

Б. спадщина  України;

В. корисні  копалини.

6. Як називаються об’єкти живої і неживої природи, які вона  використовує в господарській діяльності для задоволення своїх  потреб:

А. ланцюгом живлення;

Б. природніми ресурсами;

В.життєвими процесами.

7.Джерела енергії, які постійно поновлюються у природі називають

А.відновлюваними;

Б.невідновлюваними;

В.гарячими.

 

 8. Розподіли джерела енергії за групами

Вітер, природний газ, нафта, кам’яне вугілля, рухома вода, буре вугілля, торф, сонце.

 

               Відновлювальні

             Невідновлювальні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Підпиши будову річки

1. _______________________

 

2. _______________________

 

3. _______________________

 

4. ______________________

 

5. _____________________

                                              

 

5. Дай розгорнуту відповідь на запитання.

 

Запиши назви річок, які протікають  через  Україну. Запропонуй заходи щодо їхньої охорони, запиши.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
2308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку