Діагностична робота з літературного читання 2 клас за підручником О.Я.Савченко за темою «Скільки на землі іще цікавого!»

Про матеріал
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА З ЧИТАННЯ за розділом" Скільки на землі іще цікавого!" (до підручника О.Я. Савченко) у двох варіантах містить 11 питань закритого, видкритого та творчого змісту. Вона допоможе вчителю оцінити знання учнів з цього розділу..
Перегляд файлу

Тема № 9 : «Скільки на землі іще цікавого!»

1 варіант

1. Назви, як називався розділ, який ти прочитав/прочитала

А) "Шевченкове слово"      Б) "Надійшла весна прекрасна..."

В) "Скільки на землі ще цікавого!"

2. Що, на думку поета у вірші "Чудо із чудес" є найбільшим чудом?

А) птах, який лине в вись.      Б) квітка, яка проросла з-під асфальту

В) жити у світі повному чудес

3. З якими журналами ти ознайомився у розділі?

А) "Професор Крейд" , " Малятко" ,"  Смайлик" , " Тачки"

Б) "Пізнайко ", " Тачки ", " Світ дитинства ",Крилаті "

В) " Барвінок", "Джміль", "Пізнайко", "Професор Крейд,"," Крилаті"

4. Енциклопедії, які вміщують інформацію з певної галузі знань (наприклад, про тварин, різні країни, космос тощо), називають

А) Спеціальними   Б) Науковими     В) Тематичними

5. Чому чоловік не захотів продати пану нивку (за казкою-загадкою "Товар і покупець"?

А) бо пан мало давав грошей   Б) бо нивка була сусідською

В) бо нивка була не товаром, а годувальницею

6. Якому богу поклонялися наші предки-слов’яни у творі "Поклоніння вогню"?

А) Герою, який приніс вогонь людям - Прометею

Б) Богу Сонця - Ра           В) Богу дощу, грому й блискавки - Перуну

7. Встанови відповідність між назвою твору і його автором

"Чудо із чудес"                                  • М. Снаговський

" Розмова хмаринок"                        • Л,Компанієць

" Про пасажирський лайнер

і паперовий літачок "                         •Н. Кир'ян

" Чотири квіточки"                             •О. Дерманський

8. Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші (за твором Павла Глазового)?

А) підбирати римовані слова

Б) змінювати букву

В) повторювати останній склад

9. Які квіти подарувала дітям Чарівниця з поезії  "Чотири квіточки"?

А) Щасливую, вродливую, предобрую, хоробрую

Б) Червону, зелену, фіолетову, жовтую

В) Ромашку, троянду, барвінок, тюльпан

10.Віднови чистомовку ( підбери слова)

Ра-ра-ра - весела _____________,
лро-ро-ро - вороняче _________,

ру-ру-ру - до рук _____________,
рі-рі-рі - маленькі _____________.

11.Що цікавого і нового ти дізнався у вивченому розділі?

________________________________________________________________

 

 

Оціни свою роботу

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було вико-нувати за-вдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної  уваги і допомоги)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема № 9 : «Скільки на землі іще цікавого!»

2 варіант

1. Якого жанру немає у вивченому розділі?

А) оповідання    Б) казки   В) вірша

 

2. Які чудеса довкілля побачив поет у вірші “Чудо із чудес”?

А) Птах, квіточка, життя у світі

Б) Піраміда, пісок, пустеля

В) Гори, море, рівнини

 

3. Журнал "Барвінок" класними "ліками" вважає

А) Читання Б) Малювання В) Прогулянку на свіжому повітрі

 

4. Що таке енциклопедія?

А) це книжка загадок, віршів та прислів᾽їв

Б) це спеціальні книжки, у яких розміщені слова в алфавітному порядку

В) це спеціальна книжка, у якій уміщено тексти, фотографії, малюнки з різних галузей знань.

 

5. Що чи кого чоловік називав годувальницею у казці "Товар і покупець"?

А) Корову   Б) Козу     В) Нивку

6. Хто був богом дощу, грому та блискавки у наших предків слов᾽ян?

А) Перун      Б) Ра      В) Прометей

7. Встанови відповідність між назвою твору і його автором

" Чотири квіточки "                                  • П. Глазовий

" Розмова хмаринок"                                • Л,Компанієць

" Як Сергійко вчив клоуна

Бобу складати вірші"                                •Н. Кир'ян

" Товар і покупець    "                               •М. Чумарна

8. Чому літачок повернувся до хлопчика з твору" Про пасажирський лайнер і паперовий літачок " ?

А) бо йому захотілося додому

Б) бо хотів розповісти, що бачив

В) бо було соромно, що в нього немає назви

9. Яка була третя "квітка побажань" з поезії  " Чотири квітки"?

А)  хоробра    Б) вродлива    В) щаслива     Г) предобра

10.Віднови чистомовку (підбери слова)

Із-із-із  ‒ бoрсучок в нору _________________
Ди-ди-ди  ‒ наступили_____________________.
Ить-ить-ить  ‒ бoрсучок тут смачно _________,

Ни-ни-ни  ‒ аж до самої ___________________ .

 

11.Що цікавого і нового ти дізнався у вивченому розділі?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Оціни свою роботу

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було вико-нувати за-вдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Вчитель(++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; !потребує значної  уваги і допомоги)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
3348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку