Діагностична робота з літературного читання. Аудіювання.

Про матеріал
Діагностична робота з метою педагогічного спостереження у двох варіантах. Розробка містить бланк оцінювання відповідно до методичних рекомендацій.
Перегляд файлу

    
ЯК НАТАЛЯ У ЛИСИЦІ ХИТРИНКУ КУПИЛА

(казка)

Прийшла Лисиця на базар, принесла повну торбу якогось краму, прикритого білим рушничком.
Діло було зимою. Стала Лисиця в ряд, підняла пухнастий комір, поставила кошик на стіл, відкрила, й побачили люди: у кошику хитринки.
Ішла повз базар Наталочка. Побачила — Лисиця хитринки продає. Підійшла і вибрала собі таку хитринку: маленька дерев'яна дівчинка приклала руку до голови, скривилася й жалібно пищить: «Ой, голова болить».
Купила Наталя хитринку, принесла додому.
Треба готувати уроки, але ж не хочеться.
— У мене голова болить, — скаржиться
Наталя мамі, — не буду уроків вчити.
    Добре, полеж, Наталочко.
Лягла дівчинка в ліжко й одразу ж забула про головний біль, каже мамі:
    Мамо, я піду покатаюсь на ковзанах.
    Але ж у тебе голова болить, — здивувалась мама.
Наталочка почервоніла від сорому.
«Віднесу на базар хитринку, віддам Лисиці, не треба мені її хитрощі»,— подумала вона. Пішла на базар. Засунула руку у кишеню, а маленької дерев'яної дівчинки нема.
«Де ж вона поділася?» — дивується Наталя.
Так і не зрозуміла дівчинка, куди поділася хитринка. Розповіла про все мамі.
Мама й каже:
— Злякалася тебе хитринка. Хитрощі не люблять совісті.
— А де ж моя совість? У чому вона?
— У тому, що тобі стало соромно.

В. Сухомлинський.

(191 слово) 

 

 

 

 

1. У чому були  хитринки?

А) у кошику             Б) у сумці                В) у пакеті

2. Де продавалися хитринки?

А) в магазині          Б) в інтернеті           В) на базарі

3. Як хитринка з`явилася у дівчинки?

А) дівчинка її купила            Б) хитринку подарували      В) дівчинка хитринку вкрала

4. Що боліло у дівчинки?

А) голова              Б) ноги                      В) живіт

Далі завдання на дошці

5. Випиши слова, які можна використати для характеристики мами.

Добра, милосердна, лінива, турботлива, байдужа, хитра,  совісна, спостережлива.

6. Запиши правильну послідовність подій

 ___Розповіла про все мамі.

 ___Купила Наталя хитринку, принесла додому.

 ___Наталочка почервоніла від сорому.

 ___Засунула руку у кишеню, а маленької дерев'яної дівчинки нема

 

7. Додай слова за змістом казки: ( купила, навчила, продала)

Лисичка…..

Наталочка….

Мама……

8. Чому Наталочці стало соромно? Дай розгорнуту відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи (аудіювання)

Результат

МОВ

 рівень

уважно слухає

3МОВ1.1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст

3МОВ1.1

 

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті

3МОВ1.1

3МОВ1.3

 

відповідає на запитання щодо прочитаного твору

3МОВ2.2

3МОВ2.4

 

доводить аргументовано свою думку

3МОВ 1.6

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи (аудіювання)

Результат

МОВ

 рівень

уважно слухає

3МОВ1.1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст

3МОВ1.1

 

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті

3МОВ1.1

3МОВ1.3

 

відповідає на запитання щодо прочитаного твору

3МОВ2.2

3МОВ2.4

 

доводить аргументовано свою думку

3МОВ 1.6

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи (аудіювання)

Результат

МОВ

 рівень

уважно слухає

3МОВ1.1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст

3МОВ1.1

 

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті

3МОВ1.1

3МОВ1.3

 

відповідає на запитання щодо прочитаного твору

3МОВ2.2

3МОВ2.4

 

доводить аргументовано свою думку

3МОВ 1.6

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи (аудіювання)

Результат

МОВ

 рівень

уважно слухає

3МОВ1.1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст

3МОВ1.1

 

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті

3МОВ1.1

3МОВ1.3

 

відповідає на запитання щодо прочитаного твору

3МОВ2.2

3МОВ2.4

 

доводить аргументовано свою думку

3МОВ 1.6

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи (аудіювання)

Результат

МОВ

 рівень

уважно слухає

3МОВ1.1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст

3МОВ1.1

 

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті

3МОВ1.1

3МОВ1.3

 

відповідає на запитання щодо прочитаного твору

3МОВ2.2

3МОВ2.4

 

доводить аргументовано свою думку

3МОВ 1.6

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи (аудіювання)

Результат

МОВ

 рівень

уважно слухає

3МОВ1.1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст

3МОВ1.1

 

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті

3МОВ1.1

3МОВ1.3

 

відповідає на запитання щодо прочитаного твору

3МОВ2.2

3МОВ2.4

 

доводить аргументовано свою думку

3МОВ 1.6

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи (аудіювання)

Результат

МОВ

 рівень

уважно слухає

3МОВ1.1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст

3МОВ1.1

 

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті

3МОВ1.1

3МОВ1.3

 

відповідає на запитання щодо прочитаного твору

3МОВ2.2

3МОВ2.4

 

доводить аргументовано свою думку

3МОВ 1.6

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи (аудіювання)

Результат

МОВ

 рівень

уважно слухає

3МОВ1.1

 

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст

3МОВ1.1

 

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті

3МОВ1.1

3МОВ1.3

 

відповідає на запитання щодо прочитаного твору

3МОВ2.2

3МОВ2.4

 

доводить аргументовано свою думку

3МОВ 1.6

 

 

docx
Додано
3 липня 2021
Переглядів
2688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку