Діагностична робота з математика №2 до підручника О. Гісь, І Філяк математика 2 клас (уроки15-30)

Про матеріал
Діагностична робота з математика №2 до підручника О. Гісь, І Філяк математика 2 клас (уроки15-30)
Перегляд файлу

Діагностична робота з математики №2

уч.2   класу

__________________________________

__________________________________

Варіант І

     Сьогодні ми – пірати в пошуку     скарбів.       Отож часу зайвого не гаймо,       в морську мандрівку вирушаймо!

Виконай завдання  1 - 3 , обведи правильну       відповідь.

1.               Скільки часу може тривати наша подорож?  

 А 1дм,  1м,  1см

 Б 1год,  1доба,  1тиждень  В   1 грн.,   1 к.

2.               Наш капітан Джек Горобець застряг у в´язниці. Встав пропущене число у рівність і дістанеш ключ від його камери та визволиш його.  - 62 = 32 

А  94               Б  30            В  90      

3.               Капітан вирішив перевірити вашу вправність і просить записати число 5 дм 1 см по-іншому. А як саме?

А 6 см                    Б    51 см              В  15 см

4.               Отож, капітан з нами. Добудемо наш корабель «Чорну перлину». Але в записах капітана затерто деякі знаки(˂ , ˃ , ₌ ) та числа, віднови їх.

 57 40  на                        100к.             1грн.  

 

  12      63 на                               5дм   40 см

5.                   Заповни таблицю – і мандрівка розпочинається.

 

Числа

10 і 10

15 і 13

25 і 4

Сума

 

  

 

 

  

 

 

  

 

Різниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.                   Виконай обчислення і довідаєшся скільки пасток вдалося уникнути в дорозі.

47– 40 + 3 =                     64 –   4 + 11 =               

6+ 32 – 35 =                   28 + 0 – 18 =          

7.                   Розв´яжи задачу.        Пірати знайшли скарб. В скрині було 25 піастрів ( золоті монети піратів).

Папуга        капітана сховав декілька монет і в сховку залишилось 12 монет.

Скільки монет сховав папуга? 

 

 

Коли ми повертались додому, то знайшли        пляшку у морі. А в ній –  дивний лист. «Рятуйте! Я – Мігель, потрапив на безлюдний острів. Розв´яжіть головоломку і дізнаєтесь, скільки днів я перебуваю тут.

Це – двоцифрове парне число. Його цифри є сусідніми між собою, а їх сума дорівнює 9.

Допоможіть повернутися додому!»

Нарешті вдома! Оціни свої зусилля!                    Самооцінювання

Мій настрій:     Завдання для мене були:    Чи достатньо зусиль докладено?            Дуже легкі 

Легкі

Не знаю

Складні

       Дуже складні

 Оцінювання

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;  

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги    

                          

 

 

Діагностична робота з математики №2

уч.2   класу

__________________________________

__________________________________

Варіант ІІ

     Сьогодні ми – пірати в пошуку     скарбів.       Отож часу зайвого не гаймо,       в морську мандрівку вирушаймо!

Виконай завдання  1 - 3 , обведи правильну            відповідь.

1.                 Скільки часу може тривати наша подорож?  

А  2 грн.,   2 к.

Б   2м,  2дм,  2см

В   2тижні, 2год,  2доба

2.                 Наш капітан Джек Горобець застряг у в´язниці. Встав пропущене число у рівність і дістанеш ключ від його камери та визволиш його.  

   -  53 = 13                              А 60               Б  66            В  40

3.                 Капітан вирішив перевірити вашу вправність і просить записати число 1 дм 7 см по-іншому. А як саме?

А 8 см                    Б    71 см              В  17 см

4.                 Отож, капітан з нами. Добудемо наш корабель «Чорну перлину». Але в записах капітана затерто деякі знаки(˂ , ˃ , ₌ ) та числа, віднови їх.

 

14       75 на                50см          6 дм 13           10 на               1 грн.        100 к.

 

5.   Заповни таблицю – і мандрівка розпочинається.

Числа

20 і 20

36 і 32

46 і 1

Сума

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Різниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.   Виконай обчислення і довідаєшся скільки пасток вдалося уникнути в дорозі.

6 + 42 - 43 =                    35 + 0 - 15 =               

 

56 - 50 + 4 =                    77 - 3 + 22 =                 

7.   Розв´яжи задачу.

       Пірати знайшли скарб. В скрині було 14 піастрів ( золоті монети піратів).

Папуга      капітана роздав декілька монет і в сховку залишилось 11 монет.

Скільки монет роздав папуга? 

 

 

8.   Коли ми повертались додому, то знайшли        пляшку у морі. А в ній –  дивний лист. «Рятуйте! Я –Санчо, потрапив на безлюдний острів. Розв´яжіть головоломку і дізнаєтесь, скільки днів я перебуваю тут.

Це – двоцифрове непарне число. Його цифри є сусідніми між собою, а їх сума дорівнює 7.

Допоможіть повернутися додому!»

Нарешті вдома! Оціни свої зусилля!                    Самооцінювання

Мій настрій:     Завдання для мене були:    Чи достатньо зусиль докладено?             Дуже легкі 

Легкі

Не знаю

Складні

       Дуже складні

 Оцінювання

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;  

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги    

 

 

 

 

Діагностична робота з математики №2

Робота призначена для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу з математики, яку складено відповідно до підручника О.М.Гісь, І.В. Філяк «Математика 2 клас».

Використано ресурси:

«Математика: контрольні роботи: 2 клас / О. М. Гісь, І. В. Філяк, М34

Т. М. Арішака, О. А. Дараган, В. М. Юрченко. – Харків: Вид-во «Ранок», 2017 –

64

с. – с. 9-16

Джерело малюнків - інтернет.

Набір тексту власний.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Viktoriya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Фокша Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
5 листопада 2019
Переглядів
13086
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку