Діагностична робота з математики №2
уч.2 класу
__________________________________
__________________________________
Варіант І
Сьогодні ми – пірати в пошуку скарбів. Отож часу зайвого не гаймо, в морську мандрівку вирушаймо!
Виконай завдання 1 - 3 , обведи правильну відповідь.
1. Скільки часу може тривати наша подорож?
А 1дм, 1м, 1см
Б 1год, 1доба, 1тиждень В 1 грн., 1 к.
2. Наш капітан Джек Горобець застряг у в´язниці. Встав пропущене число у рівність і дістанеш ключ від його камери та визволиш його. - 62 = 32
А 94 Б 30 В 90
3. Капітан вирішив перевірити вашу вправність і просить записати число 5 дм 1 см по-іншому. А як саме?
А 6 см Б 51 см В 15 см
4. Отож, капітан з нами. Добудемо наш корабель «Чорну перлину». Але в записах капітана затерто деякі знаки(˂ , ˃ , ₌ ) та числа, віднови їх.
|
57 40 на 100к. 1грн.
12 63 на 5дм 40 см
5. Заповни таблицю – і мандрівка розпочинається.
Числа |
10 і 10 |
15 і 13 |
25 і 4 |
|||||||||
Сума |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Різниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Виконай обчислення і довідаєшся скільки пасток вдалося уникнути в дорозі.
47– 40 + 3 = 64 – 4 + 11 =
6+ 32 – 35 = 28 + 0 – 18 =
7. Розв´яжи задачу. Пірати знайшли скарб. В скрині було 25 піастрів ( золоті монети піратів).
Папуга капітана сховав декілька монет і в сховку залишилось 12 монет.
Скільки монет сховав папуга?
Коли ми повертались додому, то знайшли пляшку у морі. А в ній – дивний лист. «Рятуйте! Я – Мігель, потрапив на безлюдний острів. Розв´яжіть головоломку і дізнаєтесь, скільки днів я перебуваю тут.
Це – двоцифрове парне число. Його цифри є сусідніми між собою, а їх сума дорівнює 9.
Допоможіть повернутися додому!»
Нарешті вдома! Оціни свої зусилля! Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено? Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Оцінювання
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
Діагностична робота з математики №2
уч.2 класу
__________________________________
__________________________________
Варіант ІІ
Сьогодні ми – пірати в пошуку скарбів. Отож часу зайвого не гаймо, в морську мандрівку вирушаймо!
Виконай завдання 1 - 3 , обведи правильну відповідь.
1. Скільки часу може тривати наша подорож?
А 2 грн., 2 к.
Б 2м, 2дм, 2см
В 2тижні, 2год, 2доба
2. Наш капітан Джек Горобець застряг у в´язниці. Встав пропущене число у рівність і дістанеш ключ від його камери та визволиш його.
- 53 = 13 А 60 Б 66 В 40
3. Капітан вирішив перевірити вашу вправність і просить записати число 1 дм 7 см по-іншому. А як саме?
А 8 см Б 71 см В 17 см
4. Отож, капітан з нами. Добудемо наш корабель «Чорну перлину». Але в записах капітана затерто деякі знаки(˂ , ˃ , ₌ ) та числа, віднови їх.
14 75 на 50см 6 дм 13 10 на 1 грн. 100 к.
5. Заповни таблицю – і мандрівка розпочинається.
Числа |
20 і 20 |
36 і 32 |
46 і 1 |
|||||||||
Сума |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Різниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Виконай обчислення і довідаєшся скільки пасток вдалося уникнути в дорозі.
6 + 42 - 43 = 35 + 0 - 15 =
56 - 50 + 4 = 77 - 3 + 22 =
7. Розв´яжи задачу.
Пірати знайшли скарб. В скрині було 14 піастрів ( золоті монети піратів).
Папуга капітана роздав декілька монет і в сховку залишилось 11 монет.
Скільки монет роздав папуга?
8. Коли ми повертались додому, то знайшли пляшку у морі. А в ній – дивний лист. «Рятуйте! Я –Санчо, потрапив на безлюдний острів. Розв´яжіть головоломку і дізнаєтесь, скільки днів я перебуваю тут.
Це – двоцифрове непарне число. Його цифри є сусідніми між собою, а їх сума дорівнює 7.
Допоможіть повернутися додому!»
Нарешті вдома! Оціни свої зусилля! Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено? Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Оцінювання
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
Діагностична робота з математики №2
Робота призначена для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу з математики, яку складено відповідно до підручника О.М.Гісь, І.В. Філяк «Математика 2 клас».
Використано ресурси:
«Математика: контрольні роботи: 2 клас / О. М. Гісь, І. В. Філяк, М34
Т. М. Арішака, О. А. Дараган, В. М. Юрченко. – Харків: Вид-во «Ранок», 2017 –
64
с. – с. 9-16
Джерело малюнків - інтернет.
Набір тексту власний.