Тема: Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.
Мета: вдосконалювати навички віднімання чисел; вдосконалювати навички визначення попередніх і наступних чисел; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, послідовно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу актівність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Обладнання: мультимедійний комплект, лего цеглинки, картки, танграм.
Хід уроку:
-
Організація класу (створення позитивного, психологічного клімату класу ).
-
Діти, подивіться за вікно. Що можна зараз там побачити? (жовті листочки, сонечко, квіти…похолоднішало, деякі дерева скинули листя)
-
Як гадаєте, діти, чи відповідає осінній пейзаж за вікном місяцю, який нещодавно завітав до нас?( Так, прийшов останній місяць осені - листопад )
-
Цього року осінь дивує нас своєю теплою погодою, яскравими барвами. Шкода, що осінні канікули минули так швидко, правда? (Так! )
-
А ви б хотіли продовжити осінню прогулянку? (Так!)
-
Тоді я пропоную вам заплющити очі і уявити, що чарівниця-осінь перенесла нас з класу на природу. Згода? (Діти заплющують очі і коли розплющують на дошці та на екрані бачать листя (на листочка цифри-відповіді; слайд на екрані із завданням).
-
Подивіться, скільки листя навкруги, давайте з ним пограємо! Знайдіть на дошці наступне і попереднє числа до тих, що зображено на екрані. (по одному до дошки, обирають листочок, клас перевіряє, якщо згодні показують зелену цеглинку лего, якщо ні - червону).
-
Молодці, ми весело провели час і згадали, що таке попередні і наступні числа! Діти, поміркуйте, чи можна під час нашої прогулянки зараз побачити квіти? Чи не всі вони зів’яли? (Можемо побачити осінні квіти)
-
Подивіться, які чудові хризантеми! (слайд з букетом хризантем).
-
Спробуйте збільшити на один числа, які зображено на квітках. Результати будемо фіксувати на дошці.
-
Молодці, давайте фіксувати в зошиті, все, що ми бачимо підчас прогулянки (відкрили, в зошитах записали число, класна робота).
-
Діти, а зараз пропоную виконати завдання чарівниці осені. Вона хоче перевірити, чи зможемо ми знайти суму і різницю наступних чисел?
-
(на екрані слайд).