: Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.

Про матеріал
Розгорнутий план-конспект відкритого уроку з математики за підручником Н.Листопад для 2 класу.
Перегляд файлу

Тема: Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.

Мета: вдосконалювати навички віднімання чисел; вдосконалювати навички визначення попередніх і наступних чисел; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, послідовно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу актівність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Обладнання: мультимедійний комплект, лего цеглинки, картки, танграм.

Хід уроку:

  1. Організація класу (створення позитивного, психологічного клімату класу ).
  • Діти, подивіться за вікно. Що можна зараз там побачити? (жовті листочки, сонечко, квіти…похолоднішало, деякі дерева скинули листя)
  • Як гадаєте, діти, чи відповідає осінній пейзаж за вікном місяцю, який нещодавно завітав до нас?( Так, прийшов останній місяць осені  -  листопад )
  • Цього року осінь дивує нас своєю теплою погодою, яскравими барвами. Шкода, що осінні канікули минули так швидко, правда? (Так! )
  • А ви б хотіли продовжити осінню прогулянку? (Так!)
  • Тоді я пропоную вам заплющити очі і уявити, що чарівниця-осінь перенесла нас з класу на природу. Згода? (Діти заплющують очі і коли розплющують на дошці та на екрані  бачать листя (на листочка цифри-відповіді; слайд на екрані із завданням).
  • Подивіться, скільки листя навкруги, давайте з ним пограємо! Знайдіть на дошці наступне і попереднє числа до тих, що зображено на екрані. (по одному до дошки, обирають листочок, клас перевіряє, якщо згодні показують зелену цеглинку лего, якщо ні - червону).
  • Молодці, ми весело провели час і згадали, що таке попередні і наступні числа! Діти, поміркуйте, чи можна під час нашої прогулянки зараз побачити квіти? Чи не всі вони зів’яли? (Можемо побачити осінні квіти)
  • Подивіться, які чудові хризантеми! (слайд з букетом хризантем).
  • Спробуйте збільшити на один числа, які зображено на квітках. Результати будемо фіксувати на дошці.
  • Молодці, давайте фіксувати в зошиті, все, що ми бачимо підчас прогулянки (відкрили, в зошитах записали число, класна робота).
  • Діти, а зараз пропоную виконати завдання чарівниці осені. Вона хоче перевірити, чи зможемо ми знайти суму і різницю наступних чисел? 
  • (на екрані слайд).

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 листопада
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку