Дата ___________________ ПІ дитини _________________________________________
Діагностична робота з математики №2
І варіант
Вітаємо у Гоґвартській школі чарів та чаклунства .
Літати можна тільки на мітлах, номер яких є результатом множення числа 7.
Якими номерами позначено звичайні мітли?
_________________________
Знайди їх суму: _____________________,
Знайди їх різницю: ____________________
Допоможи знерухомити шалених піксі і встановити
порядок у класі.
Запиши вираз і обчисли його значення.
Суму чисел 38 і 10 зменшити у 6 разів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знайди значення виразу k – k : 6, якщо k = 48, і дізнайся скільки волосинок треба додати.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Під час уроку Гаррі та його друзі пересаджували дивовижну рослину - мандрагору.
У 5 рядах 45 вазонів з мандрагорою. Скільки вазонів у 7 рядах?
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Щоб врятувати Доббі від родини Малфоїв, Гаррі подарував йому шкарпетки.
Якщо 6 поділити на це число, то отримаємо 6.
Склади і розв’яжи рівняння, та встанови кількість шкарпеток.
6. Пошуки Таємної кімнати.
а) Самостійно познач дві точки.
б) За допомогою відрізків послідовно з’єднай точки N F K C N.
в) Яка геометрична фігура утворилася? __________________________________________
г) Обчисли її периметр. ________________________________________________________
д) Точки, що належать цій фігурі: _______________________________________________
е) Точки, що лежать поза фігурою: ______________________________________________
7. Перерва.
Уроки скінчилися. Можна перепочити та скуштувати смаколики. Поділися шоколадкою з Гаррі, Роном та Герміоною.
Яку частину шоколадки отримає Герміона?
8. Самооцінка
Познач твердження, з яким погоджуєшся.
Усі завдання для мене були легкими і доступними.
Із деякими завданнями було складно впоратися,
проте мені вдалося!
Цікавими для мене виявилися завдання № __________________
Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.
Дата ___________________ ПІ дитини _________________________________________
Діагностична робота з математики №2
ІІ варіант
Вітаємо у Гоґвартській школі чарів та чаклунства .
Літати можна тільки на мітлах, номер яких є результатом множення числа 6.
Якими номерами позначено звичайні мітли?
_________________________
Знайди їх суму: _____________________,
Знайди їх різницю: ____________________
Допоможи знерухомити шалених піксі і встановити
порядок у класі.
Запиши вираз і обчисли його значення.
Різниця добутку чисел 7 і 8 та числа 50.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знайди значення виразу 5 · с + 40, якщо с = 8, і дізнайся скільки волосинок треба додати.
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Під час уроку Гаррі та його друзі пересаджували чарівну і дуже небезпечну мандрагору.
У 2 рядах 10 вазонів з мандрагорою. Скільки вазонів у 7 рядах?
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Зустріч з Хагрідом.
7 |
· |
х |
= |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
· |
|
|
|
|
|
|
|
Хагрід дуже любить драконів, навіть сам
їх вирощував.
Розв’яжи рівняння, і дізнайся скільки
драконів було у Хагріда.
6. Пошуки Таємної кімнати.
а) Самостійно познач дві точки.
б) За допомогою відрізків послідовно з’єднай точки C N D C .
в) Яка геометрична фігура утворилася? __________________________________________
г) Обчисли її периметр. ________________________________________________________
д) Точки, що належать цій фігурі: _______________________________________________
е) Точки, що лежать поза фігурою: ______________________________________________
7. Перерва.
Уроки скінчилися. Можна перепочити та скуштувати смаколики. Поділися шоколадкою з домовиком Доббі.
Яку частину шоколадки отримає Доббі?
8. Самооцінка
Познач твердження, з яким погоджуєшся.
Усі завдання для мене були легкими і доступними.
Із деякими завданнями було складно впоратися,
проте мені вдалося!
Цікавими для мене виявилися завдання № __________________
Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.