Тема.Читання і запис трицифрових чисел..___________________ 3 клас. 39 О.Р.: відтворює послідовність чисел у межах тисячі; читає і записує числа, утворює числа різними способами;

Про матеріал
Тема.Читання і запис трицифрових чисел..___________________ 3 клас. 39 О.Р.: відтворює послідовність чисел у межах тисячі; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає розрядний склад трицифрового числа; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; порівнює числа різними способами. Засоби навчання: лего, картки, олівці.
Перегляд файлу

Тема.Читання і запис трицифрових чисел..___________________ 3 клас. 39

О.Р.:

відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

читає і записує числа, утворює числа різними способами;

визначає розрядний склад трицифрового числа;

визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

порівнює числа різними способами.

Засоби навчання: лего, картки, олівці.

 

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

Завдання 1113

х – 337 = 480, (х = 817);

х : 4 = 128, (х = 512);

390 – х = 240, (х = 150).

Завдання 1114

— Чи виконав завод умови угоди?

Розв’язання

1) 48 • 2 = 96 (м) — за перші два дні;

2) 50 • 3 = 150 (м) — за наступні три дні;

3) 150 + 96 = 246 (м) — випустив завод;

4) 246 – 225 = 21 (м)

Відповідь: на 21 машину завод перевиконав план.

2. Фронтальне опитування

— Назвіть 6 чисел натурального ряду, починаючи від 186; від 325.

— Прочитайте числа: 423; 840; 224. Що означає у запису цих чисел цифра 4? цифра 0? Скільки в поданих числах одиниць кожного розряду?

— Назвіть числа від 795 до 805.

— Назвіть число, в якому: 7 сот. 8 од.; 7 сот. 8 дес.; 1 сот. 3 дес. 7 од.; 3 дес. 3 од.; 9 сот. 9 од.

— Запишіть цифрами числа: триста сорок один; двісті; дванадцять; сімсот сім; сто; сто один.

— Розкладіть на розрядні доданки числа: 347; 555; 720; 707; 112.

— Скільки в числі 784 всього сотень? всього десятків? всього одиниць?

3. Робота в парах

Гра «Швидка лічба»

Двоє учнів (по черзі) відшукують у таблиці числа від 101 до 120, називають їх. Перемагає той, хто швидше відшукає й назве числа. Роботу можна прово-

дити 2–3 рази.

101           111         105         103       112

108           115         110         106       114

100           117         107         116       119

113           104         109         102       118

4. Гра «Ланцюжок»

35 : 7 • 8 • 2 : 10 • 9

49 : 7 • 9 • 10 : 3 : 7

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми повторимо нумерацію трицифрових чисел.

IV. Корекція і закріплення знань

1. Робота над задачею (с. 168, завдання 1119)

— Прочитайте задачу.

— З чого був виготовлений сплав?

— Скільки взяли свинцю?

— Чи знаємо ми, скільки взяли олова?

— Чи можемо дізнатися? Як?

— Яким є питання в задачі?

— Якою дією дамо відповідь на питання задачі?

— Розв’яжіть задачу самостійно.

       Свинець — 162 г

           Олово — ?, в 2 рази більше

Розв’язання

1) 162 ∙ 2 = 324 (г) — олова;

2) 324 + 162 = 486 (г)

Відповідь: 486 грамів сплаву вийшло.

2. Офтальмологічна пауза

3. Розв’язування логічних завдань

1) Завдання 1120 (с. 169).

— Запишіть трицифрові числа, сума цифр яких дорівнює 4. (220; 202; 130; 103; 310; 301; 112; 121; 211)

2) Садівник вирішив посадити на ділянці кущі малини. Довжина ділянки — 12 метрів. Відстань між кущами — 2 м. Чи зможе він посадити 7 кущів?

Відповідь: зможе.

V. Підсумок уроку

— Що повторили на уроці?

VІ. Домашнє завдання

.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 листопада 2020
Переглядів
1211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку