Діагностична робота з математики 3 клас Кейс компетентнісних завдань за темою «Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації»

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики, 3 клас розроблена у вигляді кейсу компетентнісних завдань за темою «Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації», за програмою Шияна (підручник А.Заїки, С.Тарнавської)
Перегляд файлу

Діагностична робота з математики

3 клас

Кейс компетентнісних завдань за темою

 «Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації»

 

Вже зовсім скоро Новий Рік, найочікуваніше зі свят, яке викликає приємне хвилювання і передчуття дива. Всіх охоплює радісна передноворічна метушня – усі навколо готують подарунки рідним і близьким, планують святкування, прикрашають свої домівки. А як і коли святкують Новий рік у різних країнах на нашій планеті?  Завдання, які ти будеш виконувати допоможуть тобі дізнатися багато нового і цікавого. Бажаю успіхів!!

Завдання 1.

C:\Users\Gushik\Desktop\завантаження.jpg1 січня в Греції не тільки Новий рік, а й День пам'яті Святого Василя, покровителя малозабезпечених. Основна страва святкового столу - василопіта - пиріг з візерунками з тіста, ягід і горіхів. Усередині запікається монетка на щастя - кому випаде шматочок пирога з монеткою, той буде найщасливішим у новому році. За переказами, саме так святий Василій роздав біднякам своє майно. Грецькі діти чекають під Новий рік подарунків від святого Василя, а не від Санта-Клауса чи діда Мороза.

 

Запиши  у ряду, через кому, зазначені числа і ти дізнаєшся, скільки таких пирогів випекли благодійники для малозабезпечених родин у різних містах Греції.

За допомогою цифр 3, 6, 7

запиши трицифрове число, у якому  цифра десятків буде більша цифри одиниць у 2 рази;

запиши трицифрове число, у якому сотні й десятки будуть записані непарним числом;

запиши найменше трицифрове число, у якому жодна з зазначених цифр не буде повторюватися.

 

__________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Завдання 2.

https://tsikaviy-svit.com/upload/images/%D1%88%D0%B0%D1%82%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%96%D1%8F.jpg

 В Шотландії, Ірландії і на острові Мен початком нового року і зараз вважається не 1 січня,   а ніч з 31 жовтня на 1 листопада.

 

Розв’яжи приклади і за допомогою таблиці кодів визнач, яку назву має це свято.

 

980-(230+420)=

 

 

(730-700)+9∙5=

 

 

399+1+428=

 

 

70+(605-600)=

 

 

300-70+500=

 

 

490-260+350

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С

М

Й

А

Н

330

828

730

75

580

           Таблиця кодів

 

 

 

Відповідь: __________________________________

 

 

Завдання 3.

Праздники Японии / Японские праздники в Январе / Новый год в Японии - часть  вторая "Украшения для дома"У Японії Новий рік відзначають за григоріанським календарем. Свято починається 25 грудня і триває майже місяць. Японці прикрашають оселю композиціями з бамбука, гілок сливи і ялини - це символізує достаток, благополуччя і любов.

Запиши короткий запис і розв’яжи задачу.

У японський супермаркет завезли 470 гілок ялини, а  гілок сливи – на 130  більше, ніж ялини,  а бамбуку  – на 180 менше, ніж гілочок сливи. Скільки гілок бамбуку завезли до супермаркету?


 

Завдання 4.

В Індії зустрічають Новий рік частіше, ніж в будь-якій іншій країні світу. Традиційний індійський Новий рік, Гуді-Падва, зустрічають в місяці     ______   ?

Розв’яжи  рівняння     Х ∙ 4 = 12

Запиши у відповіді назву місяця,  якщо він є  по порядку у році таким, яким є відповідь до цього рівняння.

 

Відповідь: __________________________________

 

 

 

 

Завдання 5

На святковому  столі італійців на Новий рік у кожній родині обов'язково присутні сочевиця, горіхи і виноград. Для того, щоб удача супроводжувала цілий рік, потрібно обов'язково їх з'їсти.

Що першим з’їли діти у цій італійській родині, ти дізнаєшся, коли виконаєш інструкцію.

Рухайся від прапорця 3 клітинки вгору,  8 клітинок праворуч, 7 клітинок униз, 15 клітинок ліворуч.

Відповідь: ________________________________

 

Самооцінка

 

Завдання були легкими

 

Завдання були не зовсім легкі

 

Не можу визначити, чи мені було легко, чи важко

 

Завдання були дуже важкі

 

 

 

Оцінювання результату діагностичної роботи

Характеристика результатів навчання

№ завдання в роботі

Рівень

МАО1

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

3

 

МАО2

Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

3

 

МАО3

Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

4

 

МАО4.1

Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

1

 

МАО4.2

Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа

 

 

МАО4.3

Здійснює обчислення усно та письмово

2

 

МАО4.4

Орієнтується на площині та в просторі

5

 

МАО4.5

Розпізнає геометричні фігури

5

 

МАО4.6

Будує геометричні фігури, конструює

5

 

МАО4.7

Вимірює величини

4

 

МАО4.8

Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
2646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку