Діагностична робота з математики
3 клас
Кейс компетентнісних завдань за темою
«Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації»
Вже зовсім скоро Новий Рік, найочікуваніше зі свят, яке викликає приємне хвилювання і передчуття дива. Всіх охоплює радісна передноворічна метушня – усі навколо готують подарунки рідним і близьким, планують святкування, прикрашають свої домівки. А як і коли святкують Новий рік у різних країнах на нашій планеті? Завдання, які ти будеш виконувати допоможуть тобі дізнатися багато нового і цікавого. Бажаю успіхів!!
Завдання 1.
1 січня в Греції не тільки Новий рік, а й День пам'яті Святого Василя, покровителя малозабезпечених. Основна страва святкового столу - василопіта - пиріг з візерунками з тіста, ягід і горіхів. Усередині запікається монетка на щастя - кому випаде шматочок пирога з монеткою, той буде найщасливішим у новому році. За переказами, саме так святий Василій роздав біднякам своє майно. Грецькі діти чекають під Новий рік подарунків від святого Василя, а не від Санта-Клауса чи діда Мороза.
Запиши у ряду, через кому, зазначені числа і ти дізнаєшся, скільки таких пирогів випекли благодійники для малозабезпечених родин у різних містах Греції.
За допомогою цифр 3, 6, 7
запиши трицифрове число, у якому цифра десятків буде більша цифри одиниць у 2 рази;
запиши трицифрове число, у якому сотні й десятки будуть записані непарним числом;
запиши найменше трицифрове число, у якому жодна з зазначених цифр не буде повторюватися.
__________________________________________________________________
Завдання 2.
В Шотландії, Ірландії і на острові Мен початком нового року і зараз вважається не 1 січня, а ніч з 31 жовтня на 1 листопада.
Розв’яжи приклади і за допомогою таблиці кодів визнач, яку назву має це свято.
980-(230+420)= |
|
|
(730-700)+9∙5= |
|
|
399+1+428= |
|
|
70+(605-600)= |
|
|
300-70+500= |
|
|
490-260+350 |
|
|
С |
М |
Й |
А |
Н |
330 |
828 |
730 |
75 |
580 |
Таблиця кодів
Відповідь: __________________________________
Завдання 3.
У Японії Новий рік відзначають за григоріанським календарем. Свято починається 25 грудня і триває майже місяць. Японці прикрашають оселю композиціями з бамбука, гілок сливи і ялини - це символізує достаток, благополуччя і любов.
Запиши короткий запис і розв’яжи задачу.
У японський супермаркет завезли 470 гілок ялини, а гілок сливи – на 130 більше, ніж ялини, а бамбуку – на 180 менше, ніж гілочок сливи. Скільки гілок бамбуку завезли до супермаркету?
Завдання 4.
В Індії зустрічають Новий рік частіше, ніж в будь-якій іншій країні світу. Традиційний індійський Новий рік, Гуді-Падва, зустрічають в місяці ______ ?
Розв’яжи рівняння Х ∙ 4 = 12
Запиши у відповіді назву місяця, якщо він є по порядку у році таким, яким є відповідь до цього рівняння.
Відповідь: __________________________________
Завдання 5
На святковому столі італійців на Новий рік у кожній родині обов'язково присутні сочевиця, горіхи і виноград. Для того, щоб удача супроводжувала цілий рік, потрібно обов'язково їх з'їсти.
Що першим з’їли діти у цій італійській родині, ти дізнаєшся, коли виконаєш інструкцію.
Рухайся від прапорця 3 клітинки вгору, 8 клітинок праворуч, 7 клітинок униз, 15 клітинок ліворуч.
Відповідь: ________________________________
Самооцінка |
|
Завдання були легкими |
|
Завдання були не зовсім легкі |
|
Не можу визначити, чи мені було легко, чи важко |
|
Завдання були дуже важкі |
|
Оцінювання результату діагностичної роботи
Характеристика результатів навчання |
№ завдання в роботі |
Рівень |
|
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
3 |
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
3 |
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
4 |
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
1 |
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
2 |
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині та в просторі |
5 |
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
5 |
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
5 |
|
МАО4.7 |
Вимірює величини |
4 |
|
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами |
|
|