Діагностична робота з математики №6 ПІП_______________ Варіант -1
1. Обведи суми, які можна замінити дією множення.
|
2. Обведи різниці, які можна замінити дією ділення.
12 -4-4-4 |
|
30-10-10-10 |
|
15-5-5 |
3. Обчисли вирази.
1 7 ∙ 0 = 0 : 1 5 = 2 5 + 16=
5 ∙ 1 0 = 2 0 : 2 0 = 3 9 - 2 4 = 9 ∙ 2 = 5 : 1 = 1 8 + 2 2 =
4.Обчисли і перевір.
1 1 ∙ 3 = , остільки
7 0 : 1 0 = , оскільки
Мені було дуже легко |
Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласника |
Мені було дуже важко |
|
|
|
5.Зєднай лініями вирази з однаковим значенням
0 ∙ 20 8 : 2 6 ∙ 1 70 : 10
6 : 1 0 : 9 4 0 : 1 0 7 ∙ 1 5.Розвяжи задачу
Маринка роздала 15 цукерок порівну 5 подружкам. Скільки цукерок отримала кожна подружка?
Р .
Відповідь:
6. Запиши три добутки або частки, значення яких дорівнює 0.
Результат діагностичної роботи
Самоаналіз. Оціни себе (постав позначку V)
Оцінка вчителя
VV - Має значні успіхи V -Демонструє помітний прогрес ? -Досягає результату з допомогою вчителя ! -Потребує значної уваги |
|
Очікуванні результати
Знаходить вирази, які можна замінити дією множення |
|
Знаходить вирази, які можна замінити дією ділення |
|
Обчислює вирази |
|
Перевіряє істинність обчислень |
|
Знаходить вирази з однаковим наченням |
|
Розв’язує задачу |
|
Самостійно створює та записує вирази |
|