Діагностична робота з математики № 8
І варіант
1.Задача 1
Швейна майстерня отримала 60 м тканини. 5 всієї тканини використали на пошиття штори, а з решти тканини пошили скатертини для шкільної їдальні, витрачаючи на кожну по 4 м тканини. Скільки скатертин пошили для їдальні?
2.Приклади
64:16 + 3*19 = 84 : 14 =
58:2 – 36:3 = 45 : 3=
360 : 90 ∙ 40 = 640:4 - 96:6=
560:8 + 210* 3= 95 : ( 59 – 40)=
360 * 2:9 = 830 – 100 : 4=
3. Порівняй
1 1
4 від 2 год ☺ 3 від 3 год
4. Рівняння
827 – х = 364 + 285
5.Задача 1
Ширина прямокутника – 20 мм, це 4 від його довжини. Знайди периметр прямокутника і накресли його.
6. Завдання
(1кг – 400г) : 30= (8см3мм+ 5мм) : 8=
Контрольна робота № 8
ІІ варіант
1.Задача 1
Влітку школярі заготовили 84 г насіння огірків. 3 частину залишили для посіву, а решту розклали порівну у 4 пакети. Скільки грамів насіння у кожному пакеті?
2. Приклади
85:17 + 6 * 13= 56 : 14=
72:3 + 48:4= 98 : 7=
720 : 80 ∙ 20= 520 + 500 : 5 =
270 : 9 + 240 * 3 = 490:7 – 96:16 =
140*4 : 8= 76 : ( 59 – 40) =
3. Порівняй
1 1
2 від 2 год ☺ 6 від 3 год
4. Рівняння
915 – х = 286 + 433
5. Задача 1
Ширина прямокутника – 30 мм, це 2 від його довжини. Знайди периметр прямокутника і накресли його.
6. Завдання
(1кг – 700г) : 30= (7см 2мм+ 5мм) : 7=