Щоденні 3. Множення і ділення в межах 1000.

Про матеріал
Закріпити знання учнів з теми "Множення і ділення в межах 1000". Завдання та вправи допоможуть реалізовувати технологію «Щоденні 3»,урізноманітнити уроки, сприятимуть формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти, розвитку критичного мислення, креативності . "Щоденні 3" допоможуть виховувати вміння працювати самостійно, колективно та в групі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення і ділення в межах 1000 Щоденні 3 Математика , 3 клас. За Н. Листопад

Номер слайду 2

Прізвище, ім'я _______________ Дата_______Варіант 1 Заповни таблицю. Розв´яжи задачу. Купили 3 морозива, по 12 грн кожне і 4 бублики, по 11 грн кожний. Яка вартість покупки?___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}а105002001100а•5 Прізвище, ім'я _______________ Дата_______Варіант 2 Заповни таблицю2. Розв´яжи задачу. Купили 3 пакети соку, по 32грн кожний і 2 багети, по 12грн кожний. Яка вартість покупки?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}а104010051а•8

Номер слайду 3

Прізвище, ім'я____________ Дата________Варіант 1 Обчисли24•2= 35•3= 12•4:6=43•4= 59•4= 36•2:8=8•(10+7)=3•(90+2)=2. Розв´яжи задачу. Купили 85 кг зелених і червоних яблук. Червоні яблука були в % ящиках, по 11 кг у кожному, а зелені – у 3 ящиках. Скільки кілограмів зелених яблук було в одному ящику?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Прізвище, ім'я____________ Дата________Варіант 2 Обчисли32•2= 34•4= 14•4:7=53•5= 56•3= 24•2:8=9•(10+7)=6•(90+2)=2. Розв´яжи задачу. Букет квітів коштує 116 грн. У ньому 7 ромашок і 8 влошок. Ціна ромашки – 12грн. Яка ціна волошки?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 4

Прізвище, ім´я_____________ Дата__________Варіант 1 Обчисли57•2= 80•5:100=(75-20)•5= 35•4=75-20•5= 70:10•5=2. Знайди значення виразу с•5-с Якщо с=10, то с•5-с= ____________________Якщо с=100 , то с•5-______________________ Якщо с=25 с•5-с= ________________________3. Запиши пропущенні числа7год= … хв 3дм= … мм4 доби = … год 4 м = … дм. Прізвище, ім´я_____________ Дата__________Варіант 2 Обчисли34•7= 30•5:10=(25+15)•10= 50•4=25+15•10= 400:10•8=2. Знайди значення виразу с+с•3 Якщо с=100, тос+с•3= ___________________Якщо с=60, то с+с•3=____________________Якщо с=21 , тос+с•3= ___________________3. Запиши пропущенні числа5 хв = … с 7 дм=… мм3 доби = … год 8 м = ….дм

Номер слайду 5

Прізвище, ім'я____________ Дата________Варіант 11. Розв´яжи рівняння. Х:100=9 в:5=30______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2. За 3 йогурти заплатили 21 грн. Скільки коштує 12 такх йогуртів?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Прізвище, ім'я____________ Дата________Варіант 21. Розв´яжи рівняння. Х:100=4 в:7=40______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2. За 5 пачок вафель заплатили 45 грн. Скільки коштує таких 12 пачок вафель? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 6

Прізвище, ім'я______________ Дата________Варіант 1 Обчисли64:4= 52+44:4=5862= (52+44):4=48:3+48:4=48:3-48:4=2. У їдальню привезли 40 персикових йогуртів і 56 малинових. На полуденок використали третину всіх йогуртів. Скільки йогуртів залишилося?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Прізвище, ім'я______________ Дата________Варіант 2 Обчисли88:8= 98-84:7=51:3= (98-84):7=60:4+60:5=60:4-60:5=2. У їдальню привезли два ящики з овочами. В одному ящику було 25 кг овочів, а в іншому – 20 кг. Третину всіх овочів становили буряки, а решту – цибуля і морква. Скільки кілограмів цибулі і моркви привезли в їдальню?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 7

Літератураінтернет-ресурси;«Мої досягнення. Математика, 3 клас» Н. Листопад

pptx
Додано
4 травня 2021
Переглядів
2140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку