Діагностична робота містить 2 варіанта із 5 завдань для перевірки сформованості навичок учнів виконувати розкладання чисел на розрядні доданки в межах мільйона, дії з розрядними числами в межах мільйона, розв'язувати рівняння, обчислювати периметр прямокутника, розв'язувати складені задачі. 6 завдання - логічне, підвищеної складності, не є обов'язковим для виконання.
Також є варіант завдань для учня з ООП.
Запропонована діагностична робота є проміжною і проводиться після 16-18 уроків вичення даної теми.
жовтня
Діагностична робота
1 В
Шістсот двадцять одна тисяча сімнадцять, п’ятсот п’ятдесят тисяч
сорок сім,
сімсот сімдесят сім, триста дев’ять тисяч чотири, два мільйона.
39608=
906 309=
645 034=
Дві кондитерські закупили на суму 1260 гривень тістечка в однакових коробках. Перша кондитерська купила 3 таких коробки тістечок, а друга у 2 рази більше таких коробок. Скільки гривень коштує 1 коробка з тістечками?
х-6000=11000 717:с=3
Довжина сходів між сусідніми поверхами будинку дорівнює 10 м. Скільки метрів потрібно пройти, щоб піднятися з першого поверху на п’ятий?
жовтня
Діагностична робота
2 В
Двісті двадцять тисяч п’ятнадцять, п’ятсот три тисячі двісті два,
вісімсот вісімдесят вісім, сто дві тисячі сім, один мільйон.
25 340=
780 930=
407 011=
Два магазини закупили на суму 780 гривень печиво в однакових ящиках. Перший магазин купив 2 таких ящика з печивом, а другий у 2 рази більше ящиків печива. Скільки гривень коштує 1 ящик печива?
х:8=112 357+а=941
Довжина сходів між сусідніми поверхами будинку дорівнює 10 м. Скільки метрів потрібно пройти, щоб піднятися з першого поверху на сьомий?
3 В (для учня з ООП)
Двісті двадцять тисяч п’ятнадцять, п’ятсот три тисячі двісті два,
вісімсот вісімдесят вісім, сто дві тисячі сім, один мільйон
245=
5910=
31982=
Два магазини закупили на суму 624 гривні печиво в однакових ящиках. Перший магазин купив 2 таких ящика з печивом, а другий 4 таких ящика печива. Скільки гривень коштує 1 ящик печива?
План розв’язування
Х*5=110 748-с=241
Підказка: х-щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник
с-щоб знайти від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю
*Периметр- це сума довжин всіх сторін прямокутника
План розв’язування: