Діагностична робота з математики "Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2 класі"

Про матеріал
Діагностична робота з математики за підручником С. Скворцової "Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2 класі"
Перегляд файлу

Прізвище,  ім`я учня _____________________________

Дата_________              

                                             Діагностична робота №1

 

Тема «Узагальнюємо і систематизуємо  вивчене у 2 класі»

Варіант 1

 

1. У якому рядку всі числа задовольняють істинну рівність

                     <  81

А) 78, 79, 80, 81;    Б) 77, 78, 79, 80;    В) 82, 83, 84, 85

 

2. Як замінити число 45 сумою розрядних доданків.

А) 44 + 1;    Б) 30 + 15;    В) 40 +5

 

3. Збільш кожне число на 7.

10 →…    30 →…   9→…   41→…    53→…   79→…
 

4.Знайди значення виразів.

63 – 45 =                           70 – 44 =

30 + 48 =                          51 – 17 =

 

5. Який вираз має значення 29 см?

А) 50см – 29см;    Б) 59см – 20см;    В) 50см – 21см

 

6.Знайдіть значення виразу зі змінною 53 – (b + 17), якщо

b = 26.

__________________________________________________________________________________________________________

7. Розв’яжіть задачу.

       Денис купив 5 поплавців по 10 грн кожний. Після покупки всього залишилося 50 грн. Скільки грошей було в хлопчика?

C:\Users\IraFedirko\Desktop\572f7c418a088154917d601d.png

 

8. Розв’яжіть задачу.

    Юля має 19 грн. Яку найбільшу кількість булочок за ціною 2 грн може купити дівчинка?

 

C:\Users\IraFedirko\Desktop\572f7c418a088154917d601d.png

 

                                                                                               ++           +            ?             !

Самоаналіз

 

 

 

 

Аналіз вчителя

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище,  ім`я учня _____________________________

Дата_________              

                                             Діагностична робота №1

 

Тема «Узагальнюємо і систематизуємо  вивчене у 2 класі»

Варіант 2

 

1. У якому рядку всі числа задовольняють істинну рівність

                     >  61

А)61,62,63,64,65;   Б) 62,63,64,65,66;   В) 56,57,58,59,60

 

2. Як замінити число 76 сумою розрядних доданків.

А) 75 + 1;    Б) 60 + 16;    В) 70 +6

 

3. Збільш кожне число на 8.

10 →…    30 →…   9→…   41→…    53→…   79→…
 

4.Знайди значення виразів.

94 – 38=                           66– 22 =

56 + 37 =                         73 – 55 =

 

5. Який вираз має значення 27 см?

А) 40см – 27см;    Б) 40см – 13см;    В) 40м – 23см

 

6.Знайдіть значення виразу зі змінною 62 – (b + 14), якщо

b = 37.

__________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

7. Розв’яжіть задачу.

       У  Дарини було 6 купюр по 10 грн. Після того як вона купила м'ячик, у дівчинка залишилося 20грн. Скільки коштує м'ячик?

C:\Users\IraFedirko\Desktop\572f7c418a088154917d601d.png

8. Розв’яжіть задачу.

         Антон має 17 грн. Яку найбільшу кількість льодяників за ціною 3 грн може купити хлопчик?

C:\Users\IraFedirko\Desktop\572f7c418a088154917d601d.png

 

                                                                                               ++           +            ?             !

Самоаналіз

 

 

 

 

Аналіз вчителя

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
6360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку