Прізвище, ім`я учня _____________________________
Дата_________
Діагностична робота №1
Тема «Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2 класі»
Варіант 1
1. У якому рядку всі числа задовольняють істинну рівність
< 81
А) 78, 79, 80, 81; Б) 77, 78, 79, 80; В) 82, 83, 84, 85
2. Як замінити число 45 сумою розрядних доданків.
А) 44 + 1; Б) 30 + 15; В) 40 +5
3. Збільш кожне число на 7.
10 →… 30 →… 9→… 41→… 53→… 79→…
4.Знайди значення виразів.
63 – 45 = 70 – 44 =
30 + 48 = 51 – 17 =
5. Який вираз має значення 29 см?
А) 50см – 29см; Б) 59см – 20см; В) 50см – 21см
6.Знайдіть значення виразу зі змінною 53 – (b + 17), якщо
b = 26.
__________________________________________________________________________________________________________
7. Розв’яжіть задачу.
Денис купив 5 поплавців по 10 грн кожний. Після покупки всього залишилося 50 грн. Скільки грошей було в хлопчика?
8. Розв’яжіть задачу.
Юля має 19 грн. Яку найбільшу кількість булочок за ціною 2 грн може купити дівчинка?
++ + ? !
Самоаналіз |
|
|
|
|
Аналіз вчителя |
|
|
|
|
Прізвище, ім`я учня _____________________________
Дата_________
Діагностична робота №1
Тема «Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2 класі»
Варіант 2
1. У якому рядку всі числа задовольняють істинну рівність
> 61
А)61,62,63,64,65; Б) 62,63,64,65,66; В) 56,57,58,59,60
2. Як замінити число 76 сумою розрядних доданків.
А) 75 + 1; Б) 60 + 16; В) 70 +6
3. Збільш кожне число на 8.
10 →… 30 →… 9→… 41→… 53→… 79→…
4.Знайди значення виразів.
94 – 38= 66– 22 =
56 + 37 = 73 – 55 =
5. Який вираз має значення 27 см?
А) 40см – 27см; Б) 40см – 13см; В) 40м – 23см
6.Знайдіть значення виразу зі змінною 62 – (b + 14), якщо
b = 37.
__________________________________________________________________________________________________________
7. Розв’яжіть задачу.
У Дарини було 6 купюр по 10 грн. Після того як вона купила м'ячик, у дівчинка залишилося 20грн. Скільки коштує м'ячик?
8. Розв’яжіть задачу.
Антон має 17 грн. Яку найбільшу кількість льодяників за ціною 3 грн може купити хлопчик?
++ + ? !
Самоаналіз |
|
|
|
|
Аналіз вчителя |
|
|
|
|