Діагностична робота з мовними одиницями "Прикметник". 2 клас. ІІ семестр.

Про матеріал
Ця тестова діагностична робота з мовної теми "Прикметник" представлена у одному варіанті, якщо у класі мала кількість учнів або для індивідуальної роботи, на одному аркуші дві роботи. Цікаві завдання, які допоможуть вчителю перевірити знання учнів.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови. ( ІІ семестр)

               Робота з мовними одиницями. Прикметник.

учня (учениці) 2 класу__________________________________

 

1. Визнач, що називає прикметник.  

а) ознаки предметів;

б) назви предметів;

в) дії предметів.

 

2. На які питання відповідає прикметник.

     а) Який? Яка? Яке?

б) Хто? Які?

     в) Хто? Що?

 

3. Визнач «зайвий» прикметник у кожному рядок і закресли його.

 а) цукерка шоколадна, солодка, смачна, ласкава.

 б) книжка цікава, велика, кольорова, безхмарна.

 в) м'яч шкіряний, круглий, солодкий, футбольний.

 

4. Познач рядок, у якому описі використано прикметники.

а) Принц поглядає очима, крутить головою, поправляє волосся.

б) У принца чорняве волосся, блакитні очі, погляд захоплений.

в) Принц сидить біля свого замку.

 

5. Відгадай та запиши назви предметів.

    Довгий, швидкий, пасажирський - ______________________

    Чисте, блакитне, безхмарне - ___________________________

 

6 . З'єднай стрілкою близькі за значенням прикметники..

    Лінивий                              добрий

    Вихований                         розумний

    Кмітливий                         ледачий

    Хороший                           чемний

 

7. До предметів добери ознаки за формою, кольором та смаком.

    Банан _______________________________________________.

Діагностична робота з української мови. ( ІІ семестр)

               Робота з мовними одиницями. Прикметник.

учня (учениці) 2 класу__________________________________

 

1. Визнач, що називає прикметник.

а) ознаки предметів;

б) назви предметів;

в) дії предметів.

 

2. На які питання відповідає прикметник.

     а) Який? Яка? Яке?

б) Хто? Які?

     в) Хто? Що?

 

3. Визнач «зайвий» прикметник у кожному рядок і закресли його.

 а) цукерка шоколадна, солодка, смачна, ласкава.

 б) книжка цікава, велика, кольорова, безхмарна.

 в) м'яч шкіряний, круглий, солодкий, футбольний.

 

4. Познач рядок, у якому описі використано прикметники.

а) Принц поглядає очима, крутить головою, поправляє волосся.

б) У принца чорняве волосся, блакитні очі, погляд захоплений.

в) Принц сидить біля свого замку.

 

5. Відгадай та запиши назви предметів.

    Довгий, швидкий, пасажирський - ______________________

    Чисте, блакитне, безхмарне - ___________________________

 

6 . З'єднай стрілкою близькі за значенням прикметники..

    Лінивий                              добрий

    Вихований                         розумний

    Кмітливий                         ледачий

    Хороший                           чемний

 

7. До предметів добери ознаки за формою, кольором та смаком.

    Банан _______________________________________________.

Помідор ___________________________________________________.

 

 8. Заміни виділені слова назвами ознак предметів за зразком.

Зразок. Ваза з фарфору – фарфорова ваза.

     Глечик із глини - ________________________________________

     Шишки сосни - __________________________________________

 

 

 

 

Самооцінування

Завдання для мене були:

  • Мені було дуже легко
  • Мені була потрібна допомога вчителя
  • Мені було дуже важко

 

 

 

Коментар учителя

++  Має значні успіхи

       +  Демонструє помітний прогрес

  •  Досягає результату за допомогою вчителя

  !   Ще потребує уваги та допомого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Помідор ___________________________________________________.

 

 8. Заміни виділені слова назвами ознак предметів за зразком.

Зразок. Ваза з фарфору – фарфорова ваза.

     Глечик із глини - ________________________________________

     Шишки сосни - __________________________________________

 

 

 

 

Самооцінування

Завдання для мене були:

  • Мені було дуже легко
  • Мені була потрібна допомога вчителя
  • Мені було дуже важко

 

 

 

Коментар учителя

++  Має значні успіхи

       +  Демонструє помітний прогрес

  •  Досягає результату за допомогою вчителя

  !   Ще потребує уваги та допомого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 січня 2023
Переглядів
1324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку