Календарно-тематичне планування
уроків української мови в 2 класі
(за підручником К. І. Пономарьової)
(ІІ семестр, 54 години, 3 години на тиждень)
№ уроку, сторінки |
ІІ семестр |
Дата проведення |
33 С. 54-55 |
Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення слів, які відповідають на питання хто? і що?. Складання речень, розповіді за малюнком. |
16.01 |
34 С. 56-57
|
Ознайомлення з терміном «іменники». Формування умінь знаходити іменники в реченні і ставити до них питання хто? або що?. Складання речень з поданими словами. |
17.01 |
35 С. 58-59 |
Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Складання розповіді на задану тему. |
18.01 |
36 С. 60-61 |
Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень. Складання розповіді на задану тему. |
23.01 |
37 С. 64-65 |
Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями. |
24.01 |
38 С. 65-66 |
Написання з великої букви назв міст і сіл. Побудова і записування речень за запитаннями. |
25.01 |
39 С. 67-68 |
Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту. |
30.01 |
40 С. 28-30 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні вподобання. Побудова діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Малюю зимові розваги». |
31.01 |
41 С. 69-71 |
Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за запитаннями. |
01.02 |
42 |
Діагностувальна робота. Списування. Дослідження мовних явищ з теми «Іменник». |
06.02 |
43 С. 72-73 |
Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень. Складання розповіді за запитаннями. |
07.02 |
44 С. 76-77 |
Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Складання розповіді з використанням прикметників. |
08.02 |
45 С. 77-78 |
Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. |
13.02 |
46 С. 79-80 |
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. |
14.02 |
47 С. 80-81 |
Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Складання речень з близькими за значенням прикметниками. |
15.02 |
48 С. 31-33 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю про допомогу птахам узимку». |
20.02 |
49 С. 82-83 |
Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням |
21.02 |
50 С. 83-84 |
Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Побудова і записування речень з прикметниками, вжитими в прямому і переносному значеннях. |
22.02 |
51
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Тема «Іменник. Прикметник». (Тести). |
27.02 |
52 С. 85-86 |
Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами. |
28.02 |
53 С. 34-36 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями. Тема для спілкування: «Малюю домашніх улюбленців». |
01.03 |
54 С. 90-91 |
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Складання розповіді. |
06.03 |
55 С. 92-93 |
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Складання розповіді за світлинами. |
07.03 |
56 С. 93-94 |
Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Висловлення власного ставлення. |
08.03 |
57 С. 95-96 |
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. |
13.03 |
58 С. 96-97 |
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Аналіз інформації в рекламному тексті. |
14.03 |
59 С. 37-39 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: « У бібліотеці». |
15.03 |
60
|
Діагностувальна робота. Діалог (письмово, редагування). |
20.03 |
61 С. 98-99 |
Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих. |
21.03 |
62 С.100-101 |
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання. |
22.03 |
63 С. 102-103 |
Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Складання розповіді. |
03.04 |
64 С. 103-104 |
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях. |
05.04 |
65 С. 40-42 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: «Малюю весну». |
06.04 |
66
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми «Дієслово. Числівник». |
10.04 |
67 С. 105-106 |
Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Використання службових слів під час складання речень. |
11.04 |
68 С. 106-107 |
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з використанням службових слів. |
12.04 |
69 С. 108-109 |
Використання службових слів у мовленні. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку. |
17.04 |
70 С. 43-45 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для святкової листівки. Тема для спілкування: «Підписую святкову листівку». |
18.04 |
71 |
Діагностувальна робота. Диктант. Дослідження мовних явищ з теми «Службові слова». |
19.04 |
72 С. 114-115 |
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Робота з коміксами. |
24.04 |
73 С. 115-116 |
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень за малюнками. |
25.04 |
74 С. 117-118
|
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень з поданих слів. |
26.04 |
75 С.118-119 |
Розрізнення окличних і неокличних речень. Складання окличних речень за малюнками. Робота з деформованим текстом. |
01.05 |
76 С. 120-121 |
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами . |
02.05 |
77 С.122-123 |
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами. |
03.05 |
78 С. 46-48 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: «Малюю весняні квіти». |
08.05 |
79 С.125-126 |
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. |
09.05 |
80 С. 127-128 |
Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком. |
10.05 |
81 С. 129-130 |
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків. |
15.05 |
82 С. 131-132 |
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Написання оголошення. |
16.05 |
83 С.135-136 |
Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. |
17.05 |
84 С. 43-45 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами мультфільму. Тема для спілкування: «Як народився дубок?»
|
22.05 |
85 С. 137-138 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми «Речення. Текст». (Тести). |
23.05 |
86 С. 52-55 (зошит «Малюю словом») |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули». Підсумок за рік. |
24.05 |