Календарно-тематичне планування уроків української мови у 2 класі на ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови у 2 класі на ІІ семестр 2023 року
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків української мови в 2 класі

(за підручником К. І. Пономарьової)

(ІІ семестр, 54 години, 3 години на тиждень)

 

№ уроку, сторінки

 

ІІ семестр

 

Дата проведення

33

С. 54-55

Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення слів, які відповідають на питання хто? і що?. Складання речень, розповіді за малюнком.

16.01

34

С. 56-57

 

Ознайомлення з терміном «іменники». Формування умінь знаходити іменники в реченні і ставити до них питання хто? або що?. Складання речень з поданими словами.

17.01

35

С. 58-59

Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Складання розповіді на задану тему.

18.01

36

С. 60-61

Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень. Складання розповіді на задану тему.

23.01

37

С. 64-65

Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями.

24.01

38

С. 65-66

Написання з великої букви назв міст і сіл. Побудова і записування речень за запитаннями.

25.01

39

С. 67-68

Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту.

30.01

40

С. 28-30

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні вподобання. Побудова діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Малюю зимові розваги».

31.01

41

С. 69-71

Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за запитаннями.

01.02

42

Діагностувальна робота.

Списування. Дослідження мовних явищ з теми «Іменник».

06.02

43

С. 72-73

Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень. Складання розповіді за запитаннями.

07.02

44

С. 76-77

Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Складання розповіді з використанням прикметників.

08.02

45

С. 77-78

Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником.

13.02

46

С. 79-80

Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими  запитаннями.

14.02

47

С. 80-81

Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Складання речень з близькими за значенням прикметниками.

15.02

48

С. 31-33

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю про допомогу птахам узимку».

20.02

49

С. 82-83

Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням

21.02

50

С. 83-84

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Побудова і записування речень з прикметниками, вжитими в прямому і переносному значеннях.

22.02

51

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Тема «Іменник. Прикметник». (Тести).

27.02

52

С. 85-86

Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами.

28.02

53

С. 34-36

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями. Тема для спілкування: «Малюю домашніх улюбленців».

01.03

54

С. 90-91

Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Складання розповіді.

06.03

55

С. 92-93

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Складання розповіді за світлинами.

07.03

56

С. 93-94

Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Висловлення власного ставлення.

08.03

57

С. 95-96

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі.

13.03

58

С. 96-97

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Аналіз інформації в рекламному тексті.

14.03

59

С. 37-39

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: « У бібліотеці».

15.03

60

 

Діагностувальна робота.

Діалог (письмово, редагування).

20.03

61

С. 98-99

Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих.

21.03

62

С.100-101

Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання.

22.03

63

С. 102-103

Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Складання розповіді.

03.04

64

С. 103-104

Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях.

05.04

65

С. 40-42

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: «Малюю весну».

06.04

66

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми «Дієслово. Числівник».

10.04

67

С. 105-106

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Використання службових слів під час складання речень.

11.04

68

С. 106-107

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з використанням службових слів.

12.04

69

С. 108-109

Використання службових слів у мовленні. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку.

17.04

70

С. 43-45

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для святкової листівки. Тема для спілкування: «Підписую святкову листівку».

18.04

71

Діагностувальна робота. Диктант. Дослідження мовних явищ з теми «Службові слова».

19.04

72

С. 114-115

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Робота з коміксами.

24.04

73

С. 115-116

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень за малюнками.

25.04

74

С. 117-118

 

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних  речень з поданих слів.

26.04

75

С.118-119

Розрізнення окличних і неокличних речень.

Складання окличних речень за малюнками. Робота з деформованим текстом.

01.05

76

С. 120-121

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами .

02.05

77

С.122-123

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами.

03.05

78

С. 46-48

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: «Малюю весняні квіти».

08.05

79

С.125-126

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру.

09.05

80

С. 127-128

Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком.

10.05

81

С. 129-130

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків.

15.05

82

С. 131-132

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Написання оголошення.

16.05

83

С.135-136

Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів.

17.05

84

С. 43-45

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами мультфільму. Тема для спілкування: «Як народився дубок?»

 

22.05

85

С. 137-138

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми «Речення. Текст». (Тести).

23.05

86

С. 52-55

(зошит «Малюю словом»)

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули».

Підсумок за рік.

24.05

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
19 січня 2023
Переглядів
846
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку