Календарно-тематичне планування
уроків читання у 2 класі
(за підручником О.Я.Савченко)
(ІІ семестр, 36 годин, 2 години на тиждень)
№ уроку, сторінки |
ІІ семестр
|
Дата проведення |
1 С. 70-72 |
Вступ до розділу «Світ дитинства у творах українських письменників». Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». Платон Воронько «На кораблику…», «Картина». |
|
2 С.73-74 |
Світ доброти Тамари Коломієць. Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне».
|
|
3 С. 75-76
|
Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля» (напам ять). Вірш-діалог «Польові дзвіночки».
|
|
4 |
Робота з дитячою книжкою. Тамара Коломієць «На галявині»
|
|
5 С.77-78 |
Співець моря і степу. Анатолій Качан «Хвилювалось море». Вірш-діалог «Розмова з пароплавом». |
|
6 С. 79-81 |
Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка». |
|
7 С.82-84 |
Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня». Вистава «Хто зігріє кошеня?» |
|
8 С.84-85 |
Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями». |
|
9 С.86-87 |
Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка». |
|
10 С.88-90 |
Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика») |
|
11 С.91 |
Перевіряю свої досягнення. |
|
12 |
Аудіювання |
|
13 С.92-94 |
Вступ до розділу «У колі літературних казок». Іван Франко «Лисичка і рак». |
|
14 |
Робота з дитячою книжкою .Оксана Кротюк «Пластиліновий песик» |
|
15 С. 95 |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. |
|
16 С. 96-99 |
Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?». |
|
17 С.100 |
Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук». |
|
18 С.101-102 |
Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?». Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок». |
|
19 С. 103 |
Перевіряю свої досягнення. |
|
20 С.104-105 |
Вступ до розділу «Шевченкове слово». Дмитро Красицький «Тарас Шевченко». |
|
21 С.106-107 |
Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...». Світлий настрій у ліричних творах про природу Т.Шевченка. «Встала весна…». Краса природи і краса людини .«Зацвіла в долині…». Напам ять (за вибором). |
|
22 С. 108-109 |
Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”». Перевіряю свої досягнення. |
|
23 |
Робота з дитячою книжкою. Тарас Шевченко . Поетична добірка. |
|
24 |
Діагностувальна робота. Взаємодія з медіатекстом. Усний твір. |
|
25 С.110-111 |
Вступ до розділу «Надійшла весна прекрасна…». Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко…», «Мирилки». |
|
26 С.112-113 |
Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде». Образ весни в поезії І.Франка «Надійшла весна». |
|
27 С.114-115 |
Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...». |
|
28 С. 116 |
Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня». |
|
29 С.117 |
Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». |
|
30 С.118-119 |
Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка». Леся Українка «На зеленому горбочку» (напам ять). Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама». |
|
31 С.121 |
Перевіряю свої досягнення. |
|
32 |
Робота з дитячою книжкою.Любов Відута «Усмішка» |
|
33 |
Діагностувальна робота. Навичка читання вголос. Усний переказ прочитаного твору. |
|
34 С.122-123 |
Вступ до розділу «Скільки на землі іще цікавого!». Олександр Дерманський «Чудо із чудес». Читання – класні «ліки». |
|
35 С.126- |
«Наша гривня» (з журналу «Джміль»). «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» |
|
36 |
Підсумок за рік. |
|