Діагностична робота з української мови №
Дата___________________________________
Уч______________ 2- класу _____________________________________________________
(Прізвище,ім’я)
1. Уважно прочитай текст та виконай завдання 2-6.
Павлик був стурбований. Дома він сидів над задачею й не міг розв’язати. Тож до школи Павлик прийшов зарано, щоб у когось її списати. Бо працювати сам не любив.
Ось прийшла Зіна. Вона добре вміла розв’язувати задачі. Павлик й питає:
— На скільки питань задача?
— На три, — відповідає Зіна. — А хіба ти не розв’язав?
— Не вийшло... Дай списати...
— Ой, Павлику, чого ж ти сам не хочеш працювати? — питає Зіна.
Але таки дала йому свій зошит.
Павлик став списувати. Одна дія, друга, ось уже третя, а в третій дії він помітив у Зіни помилку. Там, де треба було написати 23, вона написала 32.
У своєму зошиті Павлик написав правильно, а Зіні не сказав, що в неї помилка. Учителька зібрала зошити, щоб перевірити. Наступного дня їх і принесла. — У Павлика «п’ять», — сказала вчителька. — Молодець, Павлику, добре попрацював над задачею. А в тебе, Зіно, — «чотири». Помилку зробила...
Зіна поблідла. Вона глянула на Павлика. Павлик почервонів і похнюпив голову.
Василь Сухомлинський
2. Хто написав оповідання «Як Павлик списав у Зіни задачу»? Дай відповідь повним реченням.
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
3. Знайди в тексті речення, яке найточніше відповідає тому, що Павлику було соромно за свій вчинок . Запиши.
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________
4. Як ти вважаєш, які риси характеру притаманні Зіні. Запиши.
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________
5. Встанови відповідність:
1) Вона глянула на Павлика. А) Речення питальне
2) А хіба ти не розв’язав? Б) Речення спонукальне.
3) Дай списати. В)Речення розповідне.
|
А |
Б |
В |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
6. Підкресли в тексті споріднені слова до дієслова «писати».
7. Якщо деякі завдання було важко виконати, напиши, чого ще тобі слід навчитись.
_________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________