Діагностична робота з мовно-літературної галузі 2 клас НУШ

Про матеріал
Дана діагностична робота зорієнтована на реалізацію компетентнісного підходу до навчання з української мови у 2 класі НУШ . Складається із завдань, спрямованих на формування та перевірку сформованості компетентності з української мови в учнів. Підготувала : Ливрінц В.В.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови №

Дата___________________________________

Уч______________ 2-    класу _____________________________________________________

                                  (Прізвище,ім’я)

 

1.  Уважно прочитай текст та виконай завдання 2-6.

 ЯК ПАВЛИК СПИСАВ У ЗІНИ ЗАДАЧУ

     Павлик був стурбований. Дома він сидів над задачею й не міг розв’язати. Тож до школи Павлик прийшов зарано, щоб у когось її списати. Бо працювати сам не любив.

     Ось прийшла Зіна. Вона добре вміла розв’язувати задачі. Павлик й питає:

—    На скільки питань задача?

—    На три, — відповідає Зіна. — А хіба ти не розв’язав?

—    Не вийшло... Дай списати...

—    Ой, Павлику, чого ж ти сам не хочеш працювати? — питає Зіна.

     Але таки дала йому свій зошит.

Павлик став списувати. Одна дія, друга, ось уже третя, а в третій дії він помітив у Зіни помилку. Там, де треба було написати 23, вона написала 32.

     У своєму зошиті Павлик написав правильно, а Зіні не сказав, що в неї помилка. Учителька зібрала зошити, щоб перевірити. Наступного дня їх і принесла. —    У Павлика «п’ять», — сказала вчителька. — Молодець, Павлику, добре попрацював над задачею. А в тебе, Зіно, — «чотири». Помилку зробила...

     Зіна поблідла. Вона глянула на Павлика. Павлик почервонів і похнюпив голову.

Василь Сухомлинський

2.     Хто написав оповідання «Як Павлик списав у Зіни задачу»? Дай відповідь повним реченням.

______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

3.     Знайди в тексті речення, яке найточніше відповідає тому, що Павлику було соромно за свій вчинок . Запиши.

______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________

4.     Як ти вважаєш, які риси характеру притаманні Зіні.  Запиши.

______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________

5.     Встанови відповідність:

1)  Вона глянула на Павлика.                                                   А) Речення питальне

2)  А хіба ти не розв’язав?                                                          Б) Речення спонукальне.

3)  Дай списати.                                                                            В)Речення розповідне.

 

А

Б

В

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

6.  Підкресли в тексті  споріднені  слова до дієслова «писати».

7.  Якщо деякі завдання було важко виконати, напиши, чого ще тобі слід навчитись.        

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рябушкіна Оксана Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
3046
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку