Урок "Окличні і неокличні речення"

Про матеріал
Тема: Розрізняю окличні і неокличні речення Мета: дати учням поняття про окличні та неокличні речення; виробляти навички правильного інтонування речень відповідно до розділового знаку в кінці речення; розвивати увагу, пам’ять; виховувати культуру писемного мовлення. Обладання: проектор, квітка для кожного учня Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Перегляд файлу

Тема: Розрізняю окличні і неокличні речення

Мета: дати учням поняття про окличні та неокличні речення; виробляти навички правильного інтонування речень відповідно до розділового знаку в кінці речення; розвивати увагу, память; виховувати культуру писемного мовлення.

Обладання: проектор, квітка для кожного учня

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

 

Хід уроку

  1. Організація початку уроку
  1. Привітання

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім класі

Діти — просто молодці.

  1. Перевірка готовності до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Повторення вивченого матеріалу
  • Діти, давайте з вами пригадаємо, що ми вивчили про речення!
  • Що таке речення?

(Слайд)

  • Які бувають речення за метою висловлювання?
  • Які розділові знаки потрібно ставити в кінці розповідного, питального та спонукального речень? 

(Слайд)

  1. Гра «Впізнай речення»
  • Діти, уважно подивіться на екран, та скажіть, які ці речення за метою висловлювання.

(Слайд)

 

  1. Перегляд відео
  • Діти, подивіться відео!

(Слайд)

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  • Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, якими бувають речення за інтонацією, будемо вчитися правильно інтонувати їх та знаходити в тексті.

(Слайд)

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Робота за підручником
  1. Підручник с. 118 впр 1
  • Діти, прочитайте уважно речення.
  • Поясни, чим відрізняються речення в лівій і правій колонках.
  • Які з них потрібно читати із сильним почуття?
  • Як думаєш, у якій колонці окличні речення? Перевір свою думку за правилом.

(Слайд)

  1. Читання правила с. 119
  • Прочитайте правило на с. 119. Що ви дізналися про окличні речення?
  • Як потрібно вимовляти окличні речення?
  • Який знак ставимо у кінці окличного речення?

 

 

(Слайд)

 

(Слайд)

 

  1. Підручник с. 119 впр 3 (письмово)
  • Спиши речення. Постав розділові знаки в кінці кожного.

(Слайд)

 

 Фізхвилинка

 

  1. Підручник с. 119 впр 5
  • Діти, подивіться на малюнки.
  • Що на них зображено?
  • Складаємо окличні речення за кожним малюнком і записуємо їх.

(Слайд)

  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Бесіда
  • Пригадаємо, які бувають речення за метою висловлювання.

(Слайд)

 

  • Які речення бувають за інтонацією? 

(Слайд)

  1. Працюємо самостійно с. 119 впр. 7
  • Діти, вам потрібно побудувати окличні речення з поданих слів і записати їх в зошит.

(Слайд)

 

  1.  Підсумок уроку
  1. Бесіда
  • Що нового дізналися на уроці?
  • Що таке окличні речення і неокличні?
  • Який розділовий знак ставимо в кінці розділового речення?
  1. Рефлексія
  • Діти, у вас на партах лежить квітка, якщо все було зрозуміло на уроці розмалюйте її в червоний, якщо виникали труднощі, то розмалюйте в жовтий колір.
  1. Домашнє завдання

С. 119 впр. 6

С. 119 вивчити правило

(Слайд)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вовканич Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
14743
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку