Діагностична робота з мовної з теми: «Речення»
Дата: ……………. Клас 3
Прізвище та ім’я учня …………………………………………..
Запитання 1 Речення - це....
1) Це декілька слів
2) слово або група слів, зв`язаних за змістом, які виражають закінчену думку.
3) Це одне слово
Запитання 2 Речення за метою висловлювання можуть бути: (всі варіанти)
1) розповідні 3) питальні 5) спонукальні
2) цікаві 4) позитивні 6) недоречні
Запитання 3 За інтонацією речення бувають:
1) Окличні 3) Питальні
2) Неокличні 4) Спонукальні
Запитання 4 Яке це речення? Читайте книжку уважно, не поспішайте.
1) Розповідне, неокличне 3) Спонукальне, неокличне
2) Розповідне, окличне 4) Спонукальне окличне
Запитання 5 Член речення, який називає того, про кого чи про що повідомляється в реченні - це ...
1) Присудок 2) Підмет 3) Другорядний член речення
Запитання 6 Назвіть присудок у реченні: Сонечко сідає за гай.
1) Сонечко
2) сідає
3) за гай
Запитання 7 Познач головні члени речення : Скоро у лісі задзвенять пташині голоси.
1) у лісі задзвенять 2) голоси пташок 3) задзвенять голоси
Запитання 8 Присудок - це...
1) член речення, який вказує , що говориться про підмет
2) член речення, який вказує про кого або про що йдеться в реченні
Запитання 9 Яке з речень є питальним?
1) Смійся частіше!
2) Сміх лікує, краще за усі ліки.
3) Чи любиш ти сміятися?
Запитання 10 На письмі звертання виділяють ....
1) Комами 3) знаком оклику
2) Паузами 4) комами і знаком оклику
Запитання 11 У кінці речення ставлять ... (всі варіанти)
1) Крапку 4) кому
2) крапку з комою 5) знак оклику
3) знак питання 6) двокрапку
Запитання 12 Слова в реченні пишуть...
1) Разом 2) окремо
Запитання 13 Вибери звертання: Бабусю, допоможи мені розв'язати задачу.
1) Задачу 2) допоможи 3) бабусю
Запитання 14 На які питання відповідає підмет?
1) кого? що? 3) хто? що?
2) що робить? 4) який? чий?
Запитання 15 Вибери спонукальне речення
1) Чому песики не лазять по деревах? 3) Завжди роби людям добро.
2) Осінь стежку встеляє осіннім листячком. 4) Я дуже люблю свою школу!