Діагностувальна робота.
Диктант
Калина
Найкраще подвір’я в нашому селі у бабусі Марії. Біля її хати ростуть вишні, бузок, шумлять явори. Під вікном посадила вона кущ калини. Поливала його, доглядала. Тепер щовесни у вікно заглядає калина білими китицями. Соловейко в’є на ній гніздо. Тьохкає, поки калина не перецвіте.
Восени на калині червоніють великі кетяги ягід. Узимку калинові ягідки дзьобають снігурі й омелюхи. (57 слів)
Завдання
І варіант
ІІ варіант
Аналіз діагностувальної роботи
Результат |
МОВ |
Високий рівень |
Середній рівень |
Достатній рівень |
Початковий рівень |
Дотримується загальних правил письма |
МОВ 3.1 |
|
|
|
|
Дотримується пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків(! ?) у зошиті в одну лінійку |
МОВ 3.1 |
|
|
|
|
Пише розбірливо |
МОВ 3.1 |
|
|
|
|
Оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію |
МОВ 3.1 |
|
|
|
|
Дотримується абзаців, полів зошита |
МОВ 3.1 |
|
|
|
|
Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем |
МОВ 3.3 |
|
|
|
|
Оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим |
МОВ 3.4 |
|
|
|
|
Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові |
МОВ 4.1 |
|
|
|
|
Правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е ], [ и] в корені, які перевіряються наголосом |
МОВ 4.1 |
|
|
|
|
Розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання |
МОВ 4.1 |
|
|
|
|
Розпізнає власні і загальні іменники |
МОВ 4.1 |
|
|
|
|
Записує власні іменники з великої букви |
МОВ 4.1 |
|
|
|
|
Визначає рід іменників |
МОВ 4.1 |
|
|
|
|
|
МОВ 4.1 |
|
|
|
|