Діагностувальна робота. Диктант Калина

Про матеріал
Діагностувальна робота. Диктант "Калина" з завданнями на 2 варіанти. Мета: перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів, уміння належно оформлювати письмову роботу, розвивати акуратність, увагу, пам'ять, розширювати словниковий запас учнів, виховувати старанність.
Перегляд файлу

Діагностувальна  робота.

Диктант

Калина

        Найкраще подвір’я в нашому селі у бабусі Марії. Біля її хати ростуть вишні, бузок, шумлять явори. Під вікном посадила вона кущ калини. Поливала його, доглядала. Тепер щовесни у вікно заглядає калина білими китицями. Соловейко в’є на ній гніздо. Тьохкає, поки калина не перецвіте.

         Восени на калині червоніють великі кетяги ягід.  Узимку  калинові ягідки дзьобають снігурі й омелюхи. (57 слів)

 

 

 

Завдання

 

І варіант

  1.     У другому реченні визначити число і рід іменників.
  2.     Розбери слова за будовою: записка, безхмарний.
  3.     Склади і запиши своє речення про КАЛИНУ

 

 

ІІ варіант

  1.     У п’ятому реченні визначити число і рід іменників.
  2.     Розбери слова за будовою: приказка, розквітла.
  3.     Склади і запиши своє речення про КАЛИНУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз діагностувальної роботи

Результат 

МОВ

Високий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Початковий рівень

Дотримується загальних правил письма

МОВ 3.1

 

 

 

 

Дотримується пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків(! ?) у зошиті в одну лінійку

МОВ 3.1

 

 

 

 

Пише розбірливо

МОВ 3.1

 

 

 

 

Оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію

МОВ 3.1

 

 

 

 

Дотримується абзаців, полів зошита

МОВ 3.1

 

 

 

 

Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем

МОВ 3.3

 

 

 

 

Оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим

МОВ 3.4

 

 

 

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові

МОВ 4.1

 

 

 

 

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е ], [ и] в корені, які перевіряються наголосом

МОВ 4.1

 

 

 

 

Розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання

МОВ 4.1

 

 

 

 

Розпізнає власні і загальні іменники

МОВ 4.1

 

 

 

 

Записує власні іменники з великої букви

МОВ 4.1

 

 

 

 

Визначає рід іменників

МОВ 4.1

 

 

 

 

 

МОВ 4.1

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
4434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку