Діагностична робота з теми "Прикметник"

Про матеріал
Діагностична робота допоможе перевірити знання, уміння і навички учнів з теми "Прикметник": утворювати прикметники, визначати рід, число та відмінок, знаходити прикметники в реченні; розвивати кмітливість, мислення, уважність; виховувати інтерес до вивчення рідної мови.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови

Прізвище, ім’я_________________________________________           

 Мовна тема «Прикметник»

Варіант 1

  1. Вибери правильне твердження.

 

 Прикметник – це самостійна частина мови, що…

а) означає предмет;

б) означає ознаку предмета;        

           в) вказує на дію предмета.

     2. Познач рядок, у якому всі слова прикметники.

           а) довгий, широкий, кислий;

           б) дужий, сила, міцний;

           в) мудрість, тихий, прозорий.

      3. За допомогою суфіксів -ськ-,  -зьк-,  -цьк-   утвори прикметники від поданих іменників.

  •      Суми-_______________ ____,        козак-­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________,         
  •      село- ____________________,       Запоріжжя-_________________,
  •      гора- ____________________,        Польща-___________________,
  •      Львів- ___________________,        Україна-___________________. 

      4.Розподіли прикметники в три стовпчики за родами

 Людяна, веселий, слухняна, радісне, сонячний, яскраве, красива, добре, чесний, справедиве, велика, синій.

             Ч.р.                                     Ж.р.                            С.р.           

____________________________          ___________________________________           ______________________________                  

____________________________          ___________________________________           ______________________________           

  ____________________________          ___________________________________           ______________________________           

 ____________________________          ___________________________________           ______________________________           

____________________________          ___________________________________           ______________________________           

      5.Розкрий дужки і запиши словосполучення. Познач відмінок     прикметників

(червоні) квітів - _______________________________________________

(українська) мові- ______________________________________________

(чарівна) казкою-_______________________________________________

(маленька) хатинку-_____________________________________________

   

6. Із поданих словосполучень утвори словосполучення з прикметником і запиши за зразком.

Зразок.   Подвір’я школи – шкільне подвір’я.

                 Горщики із глини - _________________________________.

                 Нитки з шерсті - ___________________________________.

                 Будинки з каменю - ________________________________.

                 Робота в класі - ____________________________________.

7. До кожного іменника добери 2-3 прикметники:

Голос - _______________________________________________________.

Зошит -_______________________________________________________.

Осінь - _______________________________________________________.

     8.  Встав пропущені закінчення. Підкресли словосполучення прикметників з іменниками, визнач і надпиши число прикметників.

Білокос...  чарівниця зима примчала на біло…   коні у сади i парки. Торкнулася чарівн…  паличкою верхiвок дерев. I заіскрилися на них кришталев…  шати: срiбнi мережанi намітки, бiл… пишні платтячка. На землi іскриться гаптован…  килим. У висок…  холодн…  небі повільно пливуть хмари, ніби велик… бiлi кораблі .

                              

 

                                     

 Коментарі вчителя: _______________________________________________                               __________________________________________________________________

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку