Українська мова
(за підручником К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова)
І семестр
52 години, 3,5 годин на тиждень
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
02.09 |
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3) |
|
Повторюю знання про звуки і букви |
|
||
|
03.09 |
Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5) |
|
|
04.09 |
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7) |
|
|
06.09 |
Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9) |
|
|
09.09 |
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11) |
|
|
10.09 |
Правильно наголошую слова (с.11-14) |
|
|
11.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи» |
|
|
16.09 |
Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15) |
|
9-10 |
17.09 18.09 |
Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16) |
|
Спостерігаю за значенням слів |
|
||
11. |
20.09 |
Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18) |
|
12. |
23.09 |
Добираю синоніми й антоніми (с.19-18) |
|
13. |
24.09 |
Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22) |
|
14. |
25.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло» |
|
15. |
30.09 |
Досліджую фразеологізми (с.23-24) |
|
16. |
01.10 |
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова |
|
17 |
02.10 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
Пригадую будову слова |
|
||
18. |
04.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю будову слова (с.25-26) |
|
19 |
07.10 |
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29) |
|
20. |
08.10 |
Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31) |
|
21. |
09.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу» |
|
22. |
14.10 |
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32) |
|
23. |
15.10 |
Повторення і закріплення знань про будову слова |
|
24. |
16.10 |
Діагностувальна робота. Усний твір.
|
|
Дізнаюся більше про іменники |
|
||
25. |
18.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34) |
|
26. |
21.10 |
Визначаю рід і число іменників (с.35-37) |
|
27. |
22.10 |
Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39) |
|
28. |
23.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи» |
|
29. |
04.11 |
Змінюю іменники за відмінками (с.39-40) |
|
30. |
05.11 |
Визначаю початкову форму іменників (с.41-42) |
|
31. |
06.11 |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45) |
|
32. |
08.11 |
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47) |
|
33. |
11.11 |
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50) |
|
34. |
12.11 |
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52) |
|
35. |
13.11 |
Діагностувальна робота. Діалог (усно/письмово) |
|
36. |
18.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна» |
|
37. |
19.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55) |
|
38. |
20.11 |
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57) |
|
39. |
22.11 |
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59) |
|
40 |
25.11 |
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61) |
|
41. |
26.11 |
Розбираю іменник як частину мови (с.61-62) |
|
42. |
27.11 |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
43. |
02.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань про іменник |
|
44. |
03.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал» |
|
45. |
04.12 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»
|
|
Дізнаюся більше про прикметник |
|
||
46. |
06.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65) |
|
47. |
09.12 |
Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68) |
|
48. |
10.12 |
Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69) |
|
49. |
11.12 |
Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71) |
|
50. |
16.12 |
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74) |
|
51. |
17.12 |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
|
52. |
18.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість паління» |
|
53. |
20.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр. |
|