Планування з української мови за підручником К.І. Пономарьової та Л.А. Гайової

Про матеріал
Планування з української мови за за підручником К.І. Пономарьової та Л.А. Гайової
Перегляд файлу

                                         Українська мова

(за підручником К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова)

  І   семестр

52 години, 3,5 годин на тиждень 

№ уроку

Дата

уроку

                                     Тема уроку

Примітка

  1.  

02.09 

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)

 

Повторюю знання про звуки і букви

 

  1.                

 03.09

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

 

  1.                

 04.09

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

 

  1.                

 06.09

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

 

  1.                

 09.09

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

 

  1.                

 10.09

Правильно наголошую слова (с.11-14)

 

  1.                

 11.09

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

 

  1.                

 16.09

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

 

9-10

 17.09

 18.09

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

 

Спостерігаю за значенням слів

 

11.

 20.09

Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)

 

12.

 23.09

Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)

 

13.

 24.09

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

 

14.

 25.09

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

 

15.

 30.09

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

 

16.

 01.10

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова

 

17

 02.10

Діагностувальна робота. Диктант.

 

Пригадую будову слова

 

18.

 04.10

Аналіз діагностувальної роботи.  Визначаю будову слова (с.25-26)

 

19

 07.10

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

 

20.

 08.10

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

 

21.

 09.10

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу»

 

22.

 14.10

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

 

23.

 15.10

Повторення і закріплення знань про будову слова

 

24.

 16.10

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

Дізнаюся більше про іменники

 

25.

18.10 

Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

 

26.

21.10 

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

 

27.

22.10 

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

 

28.

23.10

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи»

 

29.

 04.11 

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

 

30.

 05.11

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

 

31.

 06.11

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

 

32.

 08.11

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

 

33.

 11.11

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

 

34.

 12.11

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

 

35.

13.11

Діагностувальна робота. Діалог (усно/письмово)

 

36.

18.11 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

 

37.

19.11 

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

 

38.

20.11 

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

 

39.

22.11 

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

 

40

25.11

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

 

41.

 26.11 

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

 

42.

27.11

Діагностувальна робота. Списування.

 

43.

02.12 

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань про іменник

 

44.

03.12 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал»

 

45.

04.12

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»

 

 

Дізнаюся більше про прикметник

 

46.

06.12 

Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

 

47.

 09.12

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

 

48.

 10.12

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

 

49.

 11.12

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

 

50.

 16.12

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

 

51.

17.12

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

52.

 18.12

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість паління»

 

53.

20.12 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
2 січня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку