Діагностична робота по темі : «РЕЧЕННЯ»
Призвище ................................................ Ім'я .........................................................
1.Поділити текст на речення. Визначити кількість речень.
Кіт підкрався до самого тину та як плигне хотів горобця схопити а горобчик утік кіт
полетів у калюжу вискочив мокрий брудний а горобці сміються над котом.
А 4 Б 5 В 6
2.Визнач тип речення.
Чому ласкаво нам сонечко сяє?
А розповідне, окличне
Б питальне, неокличне
В спонукальне, неокличне
3. Прочитай речення. Де правильно визначені головні члени речення?
Берізка вплела у коси золоті стрічки.
А коси золоті Б берізка вплела В золоті стрічки
4. Прочитай. Підкресли основу речення.
Тихесенький вечір на землю спадає.
Встанови зв'язок між членами речення і запиши їх парами.
(Що?) _________________ (що робить?) ____________________ ;
____________________ (який?) ____________________________ ;
____________________ (куди?) ____________________________
5. Запиши у формі звертання.
Сестричка - ______________________________________________ .
Тато - ___________________________________________________ .
Бабуся - _________________________________________________ .
Братик - _________________________________________________ .
Мама - __________________________________________________ .
6. Прочитай. Постав розділові знаки, яких бракує.
Юрко_ ти будеш пити молоко __
Котику-братику_ порятуй мене _
Приходь до мене в гості _ Журавлику _
Не їж мене _ Зайчику _ я тобі пісеньку заспіваю _
Кози мої милі _ чи ви їли, чи ви пили _
Добрий день _ кумасю