Діагностична робота з теми :"Речення" для 4 класу

Про матеріал
Робота містить завдання для перевірки знань учнів з теми : " Речення" для 4 класу
Перегляд файлу

          Підсумкова діагностична робота

 з теми: «Речення»

 

 

 

 

1. Речення – це:

   а) одне  або  кілька  слів, які  пов’язані  за  змістом;

   б) більше  двох  словосполучень;

   в) набір  слів  з  розділовими  знаками.

2. Однорідними  членами  можуть  бути:

   а) лише  підмет  і  присудок

   б) лише  другорядні  члени  речення

   в) підмет,  присудок, другорядні  члени  речення.

3. З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні та другорядні члени речення.
У, б’ється, прозоре, джерельце, долині.

4. Знайди речення з однорідними членами. Запиши  його. Підкресли однорідні члени.

а) Завітай, ясне сонечко, у моє віконечко.

б) Пригріває сонечко землю.

в) Сонечко бавиться, виграє яскравим своїм промінням.

5. Знайди спонукальне речення . Запиши  його.

а) Завітай, ясне сонечко, у моє віконечко.

б) Пригріває сонечко землю.

     в) Сонечко бавиться, виграє яскравим своїм промінням.

 

6.  В кінці кожного речення постав потрібний розділовий знак . Слова, що в дужках, запиши  у формі звертання.    

Що ти, (донечка), шепочеш _____ 

            І чому це ти не спиш _____

            Я, (матуся), спати хочу,

            Але треба вивчить вірш ____

7. Побудуй  речення  за  схемою.

 

                    ,                       ,                                                 ….      .

 

8 . Запиши речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Устав пропущені літери. До утвореного тексту добери заголовок, запиши його перед текстом. Склади кінцівку тексту (2-3 речення) й допиши її.
Раптом у дол..ні з-за лісу з’явилася хмарка. Це зовсім і не хмарка, а в..л..чезна зграя шпаків. Вона насувалася швидко і зростала на очах. Сонячний осінній день. 

________________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

  ______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова діагностична робота

 з теми: «Речення»

 

Прізвище, ім'я _______________________________________________

 

Дата _______________________________________________________

 

ІІ варіант

  1. З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні та другорядні члени речення.
    Свiжий, блакитним,  небом, сяяв, сріблом, під, снiг.

________________________________________________________

________________________________________________________

 

2. Познач складне речення, підкресли граматичну  основу.

а)  Падає білий і лапатий сніжок на наш лужок.

б) Дощик поливає, лужок оживає.

в) Полий, дощику, наш лужок.

 

3. Познач речення з однорідними членами. Підкресли їх.

а)  Прилети, синичко, до нашого віконечка.

б) Ми повісили годівнички - прилетіли синички.

     в) Дбайливі дітлахи піклуються про пташок, підгодовують їх.

 

4. Познач спонукальне речення .

а) Хлопчики щиро подякували лісникові за гостинність.

б) Розтанула зоря досвітня, лежить навкіл твоя земля.

          в) Поспішай, моя доню, вчитися гарно.

 

5.  В кінці кожного речення постав потрібний розділовий знак . Слова, що в дужках, запиши  у формі звертання.    

  1. Світає Куди, (дитина), щез місяць _____  (___________________)

     І зірочки пірнули у синю безодню неба_____

  1. Як голосно задзвеніла піснями земля ______

                    Вона щиро вітає новий день, (Оленка)____ (__________________)

 

6. Склади речення. Запиши речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Устав пропущені літери. До утвореного тексту добери заголовок, запиши його перед текстом.

           На, л…жить, хитра, снігу, л..сиця.

 Над, кружляють, нею, ворони.

 Л…сиця, ноги, очі, і, витягнула, закрила.

Одна, клюнула, хвіст, в, л…сицю, ворона.

 Тут, спіймала, ворону, і, побігла, в, л…сиця, ліс.

________________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

  ______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

docx
До підручника
Українська мова 4 клас (Волкотруб Г. Й.)
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
8436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку