Календарне планування уроків української мови у 4 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я., 3-4 клас.

Про матеріал

Календарне планування уроків української мови у 4 класі на 2023-2024 н.р. за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, 3-4 клас, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22. За підручником: Н.Кравцова, В.Романова «Українська мова та читання», 4 клас, у 2-х частинах, 2 частина. (Тернопіль: Видавництво «Підручники та посібники», 2021).

Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови у 4-В класі на 2023-2024 н.р.

 

за Типовою освітньою програмою, розробленою  під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас,

затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

За підручником: Н.Кравцова.; В.Романова; В.Романова

«Українська мова та читання», 4 клас, у 2-х частинах, 2 частина.
(Тернопіль: Видавництво  «Підручники та посібники», 2021)

 

Усього тижнів - ____________

Усього уроків у I семестрі - __________

Усього уроків у II семестрі - ___________

 

Зведений перелік перевірних робіт, які проводяться в 4 класі

 

Вид перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Списування

1

1

Диктант

1

2

Робота з мовними одиницями

1

2

Письмовий переказ

1

-

Усний твір

1

-

Письмовий твір

-

1

Діалог (усно)

1

-

ДПА

-

1

Загальна кількість перевірок  за семестр

6

7

 

№п/п

Тема уроку

 

Дата

 

I семестр

 

 

 

Звуки і букви. Склад. Наголос. Звуко-буквений аналіз слів

 

1.

Правильне наголошування слів (вправи 1-5).

 

2.

Правильна вимова та написання слів з дзвінкими приголосними (вправи 6-10)

 

3.

Вимова та правопис сумнівних приголосних (вправи 11-14).

 

4.

Подовжені м’які приголосні (вправи 15-18)

 

5.

Розташування слів за алфавітом (вправи 19-22).

 

6.

Вправляння в створення діалогів (усно).Діалог (вправи 227 228).

 

7.

Діагностувальна робота. Діалог (усно).

 

 

Значення слова

 

8.

Однозначні та багатозначні слова  (вправи 23-27).

 

9.

Урок розвитку мовлення. Усний твір на основі власних вражень.

Робота над словом оптимізм (вправи 28-30).

 

10.

Пряме та переносне значення слів (вправи 31-34).

 

11.

Сталі вислови-фразеологізми (вправи 35-37).

 

12.

Сталі вислови-фразеологізми  (вправи 38-40).

 

13.

Синоніми та антоніми (вправи 41-45).

 

14.

Походження слів (вправи 46-50).

 

15.

Нові та застарілі слова (вправи 51-55).

 

16.

Узагальнення вивченого.

 

17.

Узагальнення вивченого.

 

18.

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

Будова слова

 

19.

Будова слова (вправи 60-64).

 

20.

Урок розвитку мовлення.

Написання переказу за планом. Вимова і правопис слова восени (вправи 65-68).

 

21.

Правильна вимова та написання ненаголошених [е] та [и] у корені слова

(вправи 69-72).

 

22.

Правильне написання префікса та прийменника (вправи 73-77).

 

23.

Правопис префіксів пре- і при- (вправи 83-87).

 

24.

Узагальнення знань (вправи 88-91).

 

25.

Роль суфікса (вправи 88-91).

 

26.

Урок розвитку мовлення. Створення коміксу за власним задумом або казки за малюнковим планом (вправи 92 93).

 

27.

Узагальнення вивченого з теми (вправи 94 95).

 

28.

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

Частини мови. Іменник

 

29.

Повторення знань про іменник (вправи 96 99).

 

30.

Конкретні та абстрактні іменники (вправи 100 104).

 

31.

Визначення роду та числа іменників (вправи 105 – 109).

 

32.

Ознайомлення із відмінками іменника (вправи 110 114).

 

33.

Урок розвитку мовлення. Створення книжечки «Золоті правила нашого класу».

 Проєкт (вправи 115 119).

 

34.

Ознайомлення із відмінками іменника  (матеріал добирає вчитель).

 

35.

Змінювання іменників за числами і відмінками (120 – 123).

 

36.

Змінювання іменників за числами і відмінками (матеріал добирає вчитель).

 

37.

Початкова форма іменників (вправи 124 126).

 

38.

Визначення відмінка іменника в реченні (вправи 127 130).

 

39.

Розрізнення називного і знахідного відмінка іменників (вправи 131 – 134).

 

40.

Розрізнення давального і місцевого відмінків іменників (вправи 135 – 138).

 

41.

Чергування приголосних [г], [к], [х] з [з′], [ц′], [с′] у процесі словозміни іменників (вправи 139 142).

 

42.

Чергування приголосних [г], [к], [х] з [з′], [ц′], [с′] у процесі словозміни іменників (матеріал добирає вчитель).

 

43.

Урок розвитку мовлення. Творчий переказ тексту (вправи 143 –145).

 

44.

Вправляння у написанні письмового переказу.

 

45.

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

46.

Чергування голосного [і] на [о], [е] у процесі словозміни іменників (вправи 146 149).

 

47.

Правильне вживання закінчень в іменниках жіночого роду в орудному відмінку однини (вправи 150 153).

 

48.

Правильне вживання закінчень в іменниках чоловічого роду в орудному відмінку однини (вправи 154 157).

 

49.

Правильне вживання закінчень в іменниках чоловічого роду в родовому та орудному відмінках однини з основою на . Робота із словником (вправи 158 161).

 

50.

Змінювання іменників у місцевому відмінку множини (вправи 162 –165).

 

51.

Узагальнення вивченого. Вимова і написання слова мізинець (вправи 166 169).

 

52.

Урок розвитку мовлення. Написання докладного переказу з елементами опису.

Вимова і написання слова творчість (вправи 170 – 173).

 

53.

Правильне вживання закінчень іменників у різних відмінках. (матеріал добирає вчитель).

 

54.

Розбір іменника як частини мови (матеріал добирає вчитель).

 

55.

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Іменник».

 

 

Прикметник

 

56.

Повторення знань про прикметник (вправи 174 177).

 

57.

Змінювання прикметників за родами і числами (вправи 178 181).

 

58.

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний (вправи 182 -186).

 

59.

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний (вправи 187 –190).

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

60.

Визначення граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний (вправи 191 194).

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

61.

Утворення форм ступенів порівняння прикметників (вправи 195 – 198).  Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

II семестр

 

62.

Урок розвитку мовлення. Усне мовлення. Створення реклами.

Вимова і правопис слова футбол (вправи 199 202).

 

63.

Правильна вимова та правопис прикметники на -ський, -цький, -зький

(вправи 203 206).

 

64.

Відмінювання прикметників у множині (вправи 207 – 210).

 

65.

Роль прикметників-синонімів та прикметників-антонімів.

Вимова і правопис слова життєрадісний (вправи 211 214).

 

66.

Вживання прикметників у прямому та переносному значенні.

Вимова і правопис слів взимку, влітку (вправи 215 218).

 

67.

Розбір прикметника як частини мови.

 

68.

Розбір прикметника як частини мови.

 

69.

Узагальнення вивченого (219 221).

 

70.

Діагностувальна робота.  Робота з мовними одиницями. «Прикметник».

 

 

Числівник

 

71.

Повторення знань про числівник (вправи 222 226).

 

72.

Питання до кількісних та порядкових числівників (без уживання термінів).

Вимова і правопис слова кілометр (вправи 229 232).

 

73.

Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 (вправи 233 – 235).

 

74.

Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 (вправи добирає вчитель).

 

75.

Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. 

Вимова і правопис слів вдень, ввечері (вправи 236 – 240).

 

76.

Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби.

Підсумок за темою. Вимова і правопис слів вдень, ввечері (вправи добирає вчитель).

 

77.

Узагальнення знань з теми.

 

78.

Діагностувальна робота.  Робота з мовними одиницями. «Числівник».

 

 

Займенник

 

79.

Розпізнавання серед слів особових займенників (вправи 241 245).

 

80.

Урок розвитку мовлення. Стислий переказ тексту за поданим планом

(вправи 256 258).

 

81.

Роль займенників у мовленні. Особи займенників (вправи 246 250).

 

82.

Відмінювання особових займенників за зразком (вправи 251 255).

 

83.

Змінювання займенників у множині (вправи 259 263).

 

84.

Правопис займенників з прийменниками (вправи 264 268).

 

85.

Правопис займенників з прийменниками.

Підсумок за темою (вправи добирає вчитель).

 

86.

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

Дієслово

 

87.

Повторення знань про дієслово (вправи 269 273).

 

88.

Урок розвитку мовлення. Написання переказу від імені іншої особи.

Вимова і правопис слова спільнота (вправи 288 290).

 

89.

Неозначена форма дієслова (вправи 274 278).

 

90.

Змінювання дієслів за числами (вправи 279 – 282).

 

91.

Уживання дієслів у відповідних часових формах.

Вимова і правопис слова тепер (вправи 283 287).

 

92.

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі. (291 –295).

 

93.

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі (матеріал добирає вчитель).

 

94.

Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі (вправи 296 – 299).

 

95.

Змінювання дієслів у минулому часі (вправи 300 303).

 

96.

Урок розвитку мовлення. Написання есе.

 

97.

Вимова та правопис дієслів на -ся (вправи 304 308).

 

98.

Вимова та правопис дієслів на -ся (вправи  добирає вчитель)  

 

99.

Узагальнення вивченого за темою «Дієслово» (вправи 309 311).

 

100.

Діагностувальна робота.  Диктант

 

 

Прислівник

 

101.

Ознайомлення з прислівником (вправи 312 317).

 

102.

Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми.

Вимова і правопис слів вперед, назад, праворуч, ліворуч (вправи 320 323).

 

103.

Правопис найуживаніших прислівників.

Вимова і правопис слова напам’ять (вправи 324 – 327).

 

104.

Урок розвитку  мовлення. Створення афіші (вправи 318 319).

 

105.

Узагальнення вивченого за темою «Прислівник».

Вимова і правопис слова щотижня (вправи 328 – 330).

 

 

Речення

 

106.

Повторення знань про речення (вправи 331 – 334).

 

107.

Головні та другорядні члени речення (вправи 335 338).

 

108.

Головні та другорядні члени речення (матеріал добирає вчитель)

 

109.

Зв’язок між словами у реченні (вправи 339 – 343).

 

110.

Зв’язок між словами у реченні (матеріал добирає вчитель)

 

111.

Урок розвитку мовлення. Написання розповіді з власного досвіду за опорними словами. Вимова і правопис слова врівноваженість вправи 344 346).

 

112.

Однорідні члени речення (вправи 347 350).

 

113.

Однорідні члени речення. Закріплення знань.

 

114.

Коми при однорідних членах речення (вправи 351 354).

 

115.

Коми при однорідних членах речення (вправи добирає вчитель)

 

116.

Узагальнення вивченого з теми «Речення».

Вимова і правопис слова попереду (вправи 355 – 357).

 

117

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

Текст

 

118.

Структурні частини, тема та мета тексту (вправи 358 360).

 

119.

Добирання заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту.

План тексту (вправи 361 – 363).

 

120.

Скадання плану тексту.

 

121.

Розрізнення різновидів текстів (розповідь, опис, міркування, есе)

(вправи 364 367).

 

122.

Написання есе.

 

123.

Урок розвитку мовлення. Складання усного відгуку.

Вимова і правопис слова справедливість (вправи 368 371).

 

124.

Текст-міркування (вправи 372 374).

 

125.

Тексти художнього і науково-популярного стилів (вправи 375 376).

 

126.

Тексти художнього і науково-популярного стилів (вправи 377 378).

 

127.

Підсумковий урок за темою (вправа 379).

 

128.

Діагностувальна робота. Письмовий твір.

 

 

Повторення

 

129.

Будова слова (вправи 380 381).

 

130.

Урок розвитку мовлення. Складання художнього тексту за поданим початком

 

131.

Повторення. Частини мови (вправи 382 383). 

 

132.

ДПА

 

133.

Повторення. Іменник ( матеріал добирає вчитель) 

 

134.

Повторення.  Прикметник ( матеріал добирає вчитель)

 

135.

Повторення. Дієслово. ( матеріал добирає вчитель)

 

136.

Повторення. Речення (вправа 384).

 

137.

Урок    розвитку  мовлення. Складання казки за малюнком

 

138.

Повторення. Текст (вправа 385).

 

139.

Повторення.  (матеріал добирає вчитель)

 

140.

Урок-історична  подорож у мову.

 

141.

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ЄФАНОВА ЛІЗА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
264
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку