Діагностична робота з теми "Рослини та середовище їхнього існування" складається з вісьми завдань. Перші два тестові завдання. Два завдання на доповнення речень. Розподіл рослин на групи : дерева, кущі, трави. Завдання на відповідність.
Дата ………………………………………………………………………..
Діагностична робота з теми «Рослини та середовище їхнього існування»
1.Під час дихання рослини виділяють :
А вуглекислий газ; Б поживні речовини; В кисень.
2.Що потрібно рослинам для життя ?
А Тепло , вода , повітря, догляд;
Б світло, тепло, повітря, вода, поживні речовини;
В Світло, ліс, мінеральні солі, вода
3.Рослини ділять на п’ять груп : хвощі й папороті, ……………………………
…………………………………………………………………………………………
4.Квіткові рослини мають такі органи : ………………………………………..
…………………………………………………………………………………………
5.Розподіли подані рослини у три стовпчики.
Тополя, ромашка, суниця, дуб, сосна, калина, , кульбаба, ялинка, горобина, бузок, горох, береза, смородина, подорожник, малина.
Дерева |
Кущі |
Трав’янисті рослини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.З’єднай стрілками, якими органами розмножуються рослини.
Виноград цибулинками
Картопля насінням
Тюльпан насінням
Соняшник бульбами
7.Наведи приклади культурних рослин за призначенням :
1.Харчові :…………………………………………………………………………..
2.Кормові :………………………………………………………………………….
3.Прядивні :…………………………………………………………………………..
4.Лікарські :………………………………………………………………………….
5.Квітково – декоративні :…………………………………………………………
8.Встанови відповідність.
Бори - мішані ліси, двоярусні.
Субори - листяні ліси, багатоярусні.
Діброви - хвойні соснові ліси, одноярусні.