"Життя людини - найвища цінність."

Про матеріал
Виховний захід йде, як продовження уроку з ЯДС за темою "Життя людини - найвища цінність." Впродовж виховного заходу дітям необхідно застосувати набуті знання з даної теми. Учні працюють об'єднавшись у групи таким чином допомагаючи один одному, вчаться домовлятися, слухати один одного, робити висновки.
Перегляд файлу
  • Доброго дня, шановні діти.

Подивіться, сьогодні до нас завітали гості, привітайте їх. Вони прийшли до нас, щоб разом впевнитися , що життя людини - то найвища цінність. Якраз це гасло і є нашою темою виховного заходу.

СЛАЙД 1

Але для його проведення нам потрібно об’єднатися в групи. На уроках з ЯДС ми вчили права та обов’язки дітей. Зараз кожен з вас підходить до конструктору , називає право чи обов’язок дитини (якщо забули можна скористатися підказками) і навмання берете цеглинку, потім сідаєте за стіл позначений таким кольором.

Зараз у всіх нас чудовий настрій. Але бувають моменти в житті, які вас засмучують, псують настрій.

СЛАЙД 2

Можете назвати такі моменти.

У кожного з нас бувають моменти коли ми засмучені. Люди по різному заспокоюються, піднімають собі настрій. Одні займаються шопінгом, інші відвідують виставки, ще інші малюють.

СЛАЙД 3

Ось і Жозефіна Уолл малювала картини.

Зараз я пропоную подивитися на її картину «Дерево життя». Які символи на картині символізують життя?

Особливу увагу прошу зверніть на руку матері за яку тримається дитя.

СЛАЙД 4

Для кожної мами її дитя являється найціннішим скарбом. А що для вас є найціннішим у житті?

СЛАЙД 5

Прожити так, щоб усі хто вас знав згадували про вас з посмішкою, вдячністю, теплом.

СЛАЙД 6

 

 

-1-

   Усі люди різні, але ми не даремно називаємося гомо сапієнс, тобто людина думаюча. Тому ми не повинні ставитися до людей, які від нас відрізняються якось по іншому або не дай боже забирати її життя.

СЛАЙД 7

   Якщо ви згодні зі мною намалюйте смайлика, що посміхається і причепіть до ватману, якщо не згодні, то смайлик буде сумний і причепите ви його ось на дошку.

    Про те, що життя –це скарб написані не тільки картини. І усна народна творчість насичена прислів’ями і приказками з цієї теми.

СЛАЙД 8

СЛАЙД 9

   Як ви розумієте зміст цього прислів’я? Поясніть.

   У кожного з нас життя складається по своєму.

СЛАЙД 10

    Бувають такі випадки, коли людина змушена ризикувати своїм життям. Наведіть приклади.

    Я думаю, ви вже ще раз переконалися в тому, що життя-це найвища цінність, а тому не варто розмінювати його на негідні вчинки.

СЛАЙД 11

    Я пропоную вам продовжити речення хлопчика чи дівчинки своїми словами.

Скажіть, а що для вас означає слово жити?

СЛАЙД 12, 13, 14

    Ви сьогодні всі дуже старанно працювали і уважно слухали. Я думаю ви переконалися, що ми володіємо справжнім скарбом, нашим життям. І тільки від нас залежить як ми його проживемо. Я попрошу вас у щоденниках спостережень написати 5-6 речень про те,чому треба берегти і цінувати життя.

СЛАЙД 15

    Ми почали свій захід словами про те, що кожен із нас особливий. Давайте ж закінчимо нашу зустріч дружнім колом у якому ми скажемо чим особливий його сусід справа.

 

 -2-

 

СЛАЙД 16

СЛАЙД 17-18

    Ми гарно попрацювали і можемо зараз відпочити. Але мені дуже цікава ваша думка. Чи сподобався вам урок, чи цікаво вам було. Тому я пропоную обрати цеглинку відповідного кольору, щоб побудувати нашу пірамідку настрою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-3-

docx
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку