Діагностична робота № 6
Дієслово
Варіант 1
Прізвище, ім’я__________________________________Дата_______________________
1. Дієслово це частина мови, яка відповідає на питання
а) що робить?, що роблять?, що робити?, що зробити?.
б) хто?, що?.
в.) який?, яка?, яке?, які?.
2. В якому рядку записані дієслова?
а) сонце, пташка, сніг;
б) летить, падає, світить;
в) яскраве, білий, красива.
3. Випиши з вірша 3 дієслова.
Сніг падав безшелесно й рівно,
Туманно танули огні,
І дальній дзвін стояв так дивно
В незрозумілій тишині..
4. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.
купувати радіти
сумувати хвалити
сварити продавати
5. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.
Учень малює - ._________________________________________________ .
Дитина співає - ._________________________________________________ .
6.Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова
Коло школи (що робить?)_______________________ клен.
Над селом ( що роблять?)_______________________ хмари.
7. Добери дієслова, близькі за значенням.
Радіє -________________________________________________.
Говорить- _________________________________________________.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
Діагностична робота № 6
Дієслово
Варіант 2
Прізвище, ім’я__________________________________Дата_______________________
1.Дієслово - це частина мови, яка називає
а) ознаку предмета;
б) дію предмета;
в) предмет.
2. В якому рядку записані дієслова?
а) снігур, місяць, ялина;
б) біжить, малюють, сходить;
в) соковита,високий, зелені.
3. Випиши з вірша 3 дієслова.
Падав сніг на поріг,
Кіт зліпив собі пиріг.
Поки смажив, поки пік,
А пиріг водою стік.
Кіт не знав, що на пиріг
Треба тісто, а не сніг.
4. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.
починати говорити
бігти закінчувати
мовчати стояти
5. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.
Пташка літає -__________________________________________________ .
Коза пасеться -__________________________________________________ .
6. Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова
За містом ( що робить?)_____________________________ сад.
Люди ( що роблять?) _______________________________ яблука.
7. Добери дієслова, близькі за значенням.
Вигадує ___________________________________________________ .
Біжить ____________________________________________________ .
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес