Діагностична робота з української мови 2 клас " Дієслово"

Про матеріал
Ця робота дає змогу перевірити знання учнів 2 класу з теми "Дієслово",уміння виділяти дієслова в тексті, добирати до поданих слів близькі за значенням дієслова, виділяти дієслова, протилежні за значенням.
Перегляд файлу

                               Діагностична робота № 6

                                          Дієслово

                                          Варіант 1

Прізвище, ім’я__________________________________Дата_______________________

1. Дієслово це частина мови, яка відповідає на питання

а) що робить?, що роблять?, що робити?, що зробити?.

б) хто?, що?.

в.) який?, яка?, яке?, які?.

2. В якому рядку записані дієслова?

а) сонце, пташка, сніг;

б) летить, падає, світить;

в) яскраве, білий, красива.

3. Випиши з вірша 3 дієслова.

Сніг падав безшелесно й рівно,
Туманно танули огні,
І дальній дзвін стояв так дивно
В незрозумілій тишині.. Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

4. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.

купувати                                радіти

сумувати хвалити

сварити продавати

5. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.

Учень малює  - ._________________________________________________ .

Дитина співає - ._________________________________________________ .

6.Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова

Коло школи (що робить?)_______________________ клен.

Над селом ( що роблять?)_______________________ хмари.

7. Добери дієслова, близькі за значенням.

Радіє -________________________________________________.

Говорить- _________________________________________________.

 

                                                    Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Оцінювання

++ має значні успіхи

+ демонструє помітний прогрес

  • досягає результату з допомогою вчителя

 

 

 

                                       Діагностична робота № 6

                                                      Дієслово

 Варіант 2

Прізвище, ім’я__________________________________Дата_______________________

1.Дієслово - це частина мови, яка називає

а) ознаку предмета;

б) дію предмета;

в) предмет.

2. В якому рядку записані дієслова?

а) снігур, місяць, ялина;

б) біжить, малюють, сходить;

в) соковита,високий, зелені.

3. Випиши з вірша 3 дієслова.

Падав сніг на поріг,
Кіт зліпив собі пиріг.
Поки смажив, поки пік,
А пиріг водою стік.
Кіт не знав, що на пиріг
Треба тісто, а не сніг.

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

4. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.

починати говорити

бігти                                        закінчувати

 мовчати                                  стояти

5. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.

Пташка літає -__________________________________________________ .

Коза пасеться -__________________________________________________ .

6. Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова

За містом ( що робить?)_____________________________  сад.

Люди ( що роблять?) _______________________________ яблука.

 7. Добери дієслова, близькі за значенням.

Вигадує ___________________________________________________ .

Біжить ____________________________________________________ .

 

 

                                                   Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Оцінювання

++ має значні успіхи

+ демонструє помітний прогрес

  • досягає результату з допомогою вчителя

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Невзорова Світлана Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Руміна Ірина
    Цікаво, змістовно
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Любка Оксана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Марина Кошель
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сєрокурова Любов Вікторівна
    Дякую! Змістовна робота, відповідає вимогам.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Galustyan Olga
    Дякую! Мені це допомогло в роботі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Фоміна Світлана
    Дякую! Гарна робота.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
35183
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку