Діагностична робота з української мови 2 клас. Слово. Іменник.Прикметник

Про матеріал
Діагностична робота з української мови (2 клас). до підручника М.Д. Захарійчук. За темами " Слово. Іменник. Прикметник ". Добірка завдань допоможе здобувачам освіти продемонструвати свої знання за пройденими темами.
Перегляд файлу

Діагностична робота № ___

на тему « Слово. Іменник. Прикметник.»

Варіант №  1

 

дата _____________ П.І. учня ___________________________________________

 

  1. До слова швидкий протилежне за значенням слово

 

          А. малий;           Б. рідний ;         В. повільний.

 

  1. Велику букву пишемо

 

          А. в іменах, по батькові та прізвищах;          Б. в останньому слові речення;

 

В. у слові – назві істоти.

 

  1. Доповни речення

 

       Слова, що є …, відповідають на питання хто? що?

 

          А. назвами ознак;     Б. назвами предметів;         В. назвами дій.

 

  1. Прикметник – це частина мови, що вказує на

 

          А. назву предмета     Б. ознаку предмету             В. дію предмету

 

  1. Підкресли слова, що відповідають на питання який? яка? яке?

 

         Радість, сміливий, фіалка, біла, залізний, мороз, Дніпро, ясне, гострий,  

    Микола, старанний, сумна, глибоке.

 

  1. Усі іменники, які вказують на один предмет, записано в рядку

 

       А. кущ, гриб, листок;      Б. листки, гриби, кущ;      В. гриби, листок, кущі.

 

  1. Назви тварин пишемо

 

       А. з малої букви             Б. з великої букви             В. іноді з малої букви

 

8. Добери по два прикметники до наведених слів

 

 

9. Спиши текст

       Після зими прибігла весна. Струмки нишпорили по левадах, луках і дорогах. А один струмок пробрався під землю. Там він усім сказав, що вже весна. Зернятам було нудно лежати. Адже і згори, і знизу, і справа, і зліва – земля. Але від струмка земля стала м’якою. Із зерняток потяглися тонкі зелені паросточки. Швидше в сонячний світ! ( за О. Іваненко)

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

Діагностична робота № ___

на тему « Слово. Іменник. Прикметник.»

Варіант №  2

 

дата _____________ П.І. учня ___________________________________________

 

  1. До слова хвилюватися близьке за значенням слово

 

          А. думати;           Б. турбуватися;         В. сумувати.

 

  1. Назви міст, сіл, річок, морів, гір пишемо

 

          А. з великої букви;        Б. з малої букви;    В. іноді з великої букви.

 

  1. Прикметник відповідає на питання

 

          А. хто? що?;    Б. який? яка? яке? які?     В. що робить? що роблять?

 

  1. Іменник конвалія поєднується за змістом із прикметником

 

          А. запашна;      Б.  ранній;            В.  біленьке.  

 

  1. Підкресли слова, що відповідають на питання що?

 

      Корівник, корова, комбайнер, комбайн, літак, льотчик, мурашник, мурашка, село, селянин, футболіст, футбол.

 

  1. До прикметника гарний близький за значенням прикметник

 

       А. веселий;         Б. красивий;        В. плаксивий.

 

  1. Клички тварин пишемо

 

       А. з малої букви             Б. з великої букви             В. іноді з малої букви

 

  1. Добери по два прикметники до наведених слів

 

 

    Ранок ( який?)

 

 

 

 

   Фіалка ( яка? )

 

 

 

 

 

 

 

  1. Спиши текст

        Як же гарно в лісі взимку! Усе вкрито білим снігом. Зелена хвоя сосон нібито стала ще зеленішою. Сніг лежить пухнастим хутром і на землі, і на деревах. Гілки дерев низько похилилися під його вагою. Визирнув сонячний промінчик. Ураз усе заблищало. Скрізь розсипалися зірочки зеленої ялинки. Появилися веселі блискітки  на гілках ялини. Вона стала як новорічна. ( За Н. Забілою)

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

doc
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
14540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку